Včely Jan Bureš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Včela Medonosná.
Advertisements

Hmyz s proměnou dokonalou
Včely a jejich sociální život
Anotace - v prezentaci se žáci seznamují s blanokřídlým hmyzem Autor - Zuzana Pištová Jazyk - čeština Očekávaný výstup – poznání přírodního druhu,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
DVOUKŘÍDLÍ 1 pár blanitých křídel
Způsob života a dorozumívání včely medonosné
ČINNOST VČELAŘSKÉHO KROUŽKU pokračování. Včelaříci kontrolují mladé včelstvo – oddělek vytvořený v létě, v čase bohaté snůšky z květů lípy a slunečnice.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis Ročník: ročník
Hmyz v sadech a zahradách
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Zdeněk Pilka Název šablonyIII/2.
Včela medonosná Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
VY_32_INOVACE_Př.5.05_Včela medonosná-prezentace
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE Chřibští včelaříci schůzka
Autor:Jan Pála Sponzor.Wikipedie.cz
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Včelařský kroužek při ZŠ a MŠ VŠETATY
Třída:Hmyz nejpočetnější třída živočichů na Zemi souš i voda
HOSPODÁŘSKY VÝZNAMNÉ ORGANISMY houby a hmyz.
2 páry křídel, samice má na zadečku kladélko ( žihadlo),
Volně žijící zvířata III bezobratlí
Včela Medonosná Kristýna Kavková 8. Ročník 2010 Přírodopis
ZVÍŘÁTKA DVORKU – VČELY
Pozorně si přečtěte text
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu: cz.1.07/1.4.00/ Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Společenstvo.
Včela medonosná Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Živočichové našich polí Hmyz 4. ročník
Včela medonosná Apis mellifera L.
VČELA MEDONOSNÁ.
ŽIVOT VČEL Autor: Bronislav Šenkeřík
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu: cz.1.07/1.4.00/ Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Včela opakování.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Zdeněk Pilka Název šablonyIII/2.
Blanokřídlý hmyz v sadech a ovocných zahradách.
Med má od nepaměti zvláštní význam ve výživě člověka.
Život na louce – Včely TÝDEN U PŘEDŠKOLÁKŮ
Matka Rozvinuté Vaječníky Nerozvinuté Vaječníky Dělnice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s běžnými druhy hmyzu, vyskytujícími.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
VY_32_INOVACE_09_VČELA_ život, význam včely AUTOR: Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ.
Předmět:Přírodověda Ročník:5. Tematický okruh:Rozmanitost přírody Název učiva:Včela medonosná Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem.
VY_32_INOVACE_09_Přírodověda_ 4.ročník_ 17_Včela medonosná Autor : Jiří Martínek, ZŠ a MŠ Hazlov Období vytvoření : listopad 2011.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
Včela medonosná Prvouka, 2. třída.
Anotace – Včely   Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností, schopnosti shrnout důležité.
Včela medonosná Vytvořil: Jiří Burda
ŽIVOT VČEL Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN.
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
VČELA MEDONOSNÁ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Vosa obecná Izabela pertlíková :D.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_132_Užitečný hmyz
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VY_32_INOVACE_09 09 Ze života včel autor: Mgr. Jana Kobylková
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Kristýna Veselá ZŠ Holice, Komenského 100
Vypracovala: Beáta Tupá
Katarína Monková, 1.B Včela medonosná.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Ing. Iva Hlásková Číslo
Kristýna Veselá ZŠ Holice, Komenského 100
Není včela jako včela. V červnu prvňáčci ze školní družiny navštívili ve Východočeském muzeu výstavu Včely za všech ú(h)lů. Dozvěděli se množství informací.
Procházka po úle Vojtěch Kopřiva.
Třída:Hmyz nejpočetnější třída živočichů na Zemi souš i voda
Hmyz s proměnou dokonalou
Transkript prezentace:

Včely Jan Bureš

Obsah ŽIVOT V ÚLU Podívejte holky co vše můžem o sobě zjistit VÝVOJ DĚLNICE RODINA VÝVOJ VČELY TRUBCI PROČ JE VLASTNĚ CHOVÁME ? VČELÍ PLÁSTEV CHOVATELSKÉ NÁSTROJE KONEC

Ahoj! Já jsem Včelí královna a jdu ti povědět o našem životě ŽIVOT V ÚLU Ahoj! Já jsem Včelí královna a jdu ti povědět o našem životě

Žijí u nás tři druhy včel. Trubci, dělnice a já královna VČELA MEDONOSNÁ Žijí u nás tři druhy včel. Trubci, dělnice a já královna Naše včely mají hnědé hubené tělíčko. Zvlášť Marta, ta je jak klacek. Také mají oranžové a žluté pruhy. Dokonce máme složené oči a vidíme tak i v šeru. Na zadních nohách máme pytlíčky ve kterých schováváme nektar.

Zde jsou naše vývojová stádia VÝVOJ VČELY Zde jsou naše vývojová stádia 1. Vajíčko 2. Larva 3. Předkukla 4. Kukla 5. Dospělec

A proč nás vlastně chováte ? PROČ JE MÁME ? A proč nás vlastně chováte ?

Nesu další várku šéfová Dobře Májo ! Nesu další várku šéfová PROČ JE MÁME ? Protože z nás máte včelí produkty jako je med, mateří kašička nebo vosk

Rodina Ahoj! Tu včelu co jste viděli na začátku je má sestřenice z druhého kolene a žije na druhém konci této včelí farmy Ahoj!

Trubci Trubci mají jedinou práci. Oplodnit královnu a na konci léta jsou vyhnáni z úlu. Jsou živeni dělnicemi které donášejí pyl

Tady se dozvíš jak vypadá vývoj dělnice Den Stádium Účinnost 1. den čistička Čištění a příprava buněk pro kladení vajíček 4. den krmička Zásobování larev potravou 6. den kojička Krmení matky mateří kašičkou 12. den stavitelka Stavění včelího díla 18. den strážkyně česna Střežení vchodu do úlu 21. den létavka Dopravování potravy do úlu

Takto vypadá včelí plástev

Zde můžeš vidět nějaké chovatelské nástroje A ještě chovatele Zde můžeš vidět nějaké chovatelské nástroje

A nezapomínej že med je zdravý!! Konec Děkuju za pozornost !! A nezapomínej že med je zdravý!!

Zdroje… https://cs.wikipedia.org/wiki/Včela_medonosná http://med.unas.cz/vcela.php http://www.vcelistraz.cz/news/historie-vcelarstvi/