Výukový materiál zpracován v rámci projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, 73801 Frýdek-Místek IČ 13644301 Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0149 Označení vzdělávacího materiálu VY_32_INOVACE_10_29ŠebM-3 Název tematické oblasti (sady) Technická cvičení -Základy programování v jazyce C#   Název vzdělávacího materiálu Kresba obrazců Druh učebního materiálu Cvičení v prostředí Microsoft Visual Studio Anotace Téma je určeno žákům studijního oboru elektro na získání základních znalostí a vědomostí v algoritmizaci a programování. Klíčová slova algoritmus,vývojový diagram,zdrojový text programu Vzdělávací obor, pro který je materiál určen 26-41-M/01 Elektrotechnika Ročník IV. Typická věková skupina 18 let Speciální vzdělávací potřeby žádné Autor Ing.Milan Šebestík Zhotoveno, (datum/období) 1.9. až 30.9..2013 Celková velikost 290 kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Milan Šebestík Použitá literatura: Radek Vystavěl : Moderní programování,Dostupné z portálu www.ssed-fm.cz

-navrhněte program, který na ploše okna vykreslí dva obdélníky a Příklad 3 -navrhněte program, který na ploše okna vykreslí dva obdélníky a čtverec se zadanými parametry. -Pro kreslení obdélníka vybereme grafický příkaz DrawRectangle (pero, xLH, yLH, šířka, výška) -tento příkaz má 5 parametrů: pero - určuje charakteristiku čáry xLH - určuje x-ovou souřadnici levého horního bodu yLH – určuje y-ovou souřadnici levého horního bodu šířka – určuje číselně šířku obdélníka výška – určuje číselně výšku obdélníka

Pracovní plocha –Formulář Komponenta Form1 První obdélník Druhý obdélník Čtverec

Zdrojový text programu private void Form1_Paint(object sender, PaintEventArgs e) { Graphics Kreslícíplocha; Kreslícíplocha = e.Graphics; // nakreslíme první menší červený obdélník vlevo Kreslícíplocha.DrawRectangle(Pens.Red, 50, 50, 100, 75); // nakreslíme druhý větší modrý obdélník vpravo Kreslícíplocha.DrawRectangle(Pens.Blue, 200, 100, 50, 100); // nakreslíme třetí zelený čtverec Kreslícíplocha.DrawRectangle(Pens.Green, 90, 180, 60, 60); }

-navrhněte program, který na ploše okna vykreslí dvě elipsy a Příklad 4 -navrhněte program, který na ploše okna vykreslí dvě elipsy a kružnici se zadanými parametry. -Pro kreslení elipsy a kružnice vybereme grafický příkaz DrawEllipse (pero, xLH, yLH, šířka, výška) -tento příkaz má 5 parametrů: pero - určuje charakteristiku čáry xLH - určuje x-ovou souřadnici levého horního bodu yLH – určuje y-ovou souřadnici levého horního bodu šířka – určuje číselně šířku elipsy uvnitř obdélníka výška – určuje číselně výšku elipsy uvnitř obdélníka

Pracovní plocha –Formulář Komponenta Form1 První elipsa Druhá elipsa Kružnice

Zdrojový text programu private void Form1_Paint(object sender, PaintEventArgs e) { Graphics Kreslícíplocha; Kreslícíplocha = e.Graphics; // nakreslíme první menší červenou elipsu vlevo Kreslícíplocha.DrawEllipse(Pens.Red, 50, 50, 100, 75); // nakreslíme druhou větší modrou elipsu vpravo Kreslícíplocha.DrawEllipse(Pens.Blue, 200, 100, 50, 100); // nakreslíme třetí zelenou kružnici Kreslícíplocha.DrawEllipse(Pens.Green, 90, 180, 60, 60); }