Názorná podoba psacích písmen ruské azbuky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracovala Jitka Ciprová
Advertisements

Zpracovala Jitka Ciprová
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Hraní s písmeny a se slovy VY_32_INOVACE_03 Sada 3 Základní.
Družicový snímek povrchu oceánu. Žlutá a oranžová barva představují vodu nejteplejší. Energii způsobuje vlnění Zatím se energie oceánů využívá velmi málo.
Test – Východní Evropa autor: Mgr. Jana Mikešová
Za předpokladu použití mapy Polska a psacích potřeb
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM09 Předmět: Český jazyk Ročník: 2. Klíčová.
Zpracovala Mgr. Jindra Chejnová,
III/2 9.C III Český jazyk a literatura Jazyky v Evropě – germánské, románské, slovanské IX. ročník Mgr. Miluše Malechová Obecné výklady.
SVĚTOVÉ A SLOVANSKÉ JAZYKY
SYNCHRONIZOVANÉ PLAVÁNÍ
ROZHOVOR úterý 13: :15 učebna informatiky. Úkol: pořízený rozhovor zpracujeme do elektronické podoby Zpracování rozhovoru.
Letní dovolená Zpracovaly: Sabina Plevová, Barbora Dvořáková.
Materiály jsou určeny pro výuku matematiky: 3. ročník, Ekonomické lyceum Učivo v elektronické podobě zpracovala Mgr. Iva Vrbová 1.
PROJEKT 4.  Skládá se z jedné čočky a obroučky s držátkem DRŽÁTKO OBROUČKA ČOČKA.
Testy kvalita školy ročníky 9. ročníky Zpracovala Monika Margitičová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s. AUTOR: Mgr. Radmila Beránková NÁZEV: VY_32_INOVACE_116_ČJ_SLABIKOTVORNA_PISMENA TEMA: Slabikotvorná.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spo ř ilovAUTOR : Hana SlavíkováNÁZEV : VY_42_INOVACE_MATEMATIKA 5_30. Po č ítání s kilogramyTÉMA :Po č ítání s kilogramy Č.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Cvičení na trampolíně (skoky) - I. díl Výukový materiál č.: VY_32_INOVACE_153_Cvičení.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky ELII – SESTAVOVÁNÍ.
Kašpárkova rodina. Pulcinello tradiční postava komedie dell´arte oděv – symbol života (bílá) a smrti (černá) Igor Stravinskij: balet Pulcinella foto 1.
NÁZEV ŠKOLY: SOŠ Net Office Orlová, spol. s r. o. AUTOR: Mgr. Naděžda Tománková NÁZEV PROJEKTU: Podpora výuky v technických oborech NÁZEV ŠABLONY: III/2.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_23 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s Číslo projektu: CZ. 1
Společnost pro kvalitu školy
Úvod do starověku; Vznik písma
VY_32_INOVACE_18_04_podstatná jména (souhrnné opakování)
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření listopad 2012
Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova
DL CVIKOV – ODD. A1R DL CVIKOV – ODD. A1R
Prodáváme obuv I. PIKTOGRAMY.
Eva Císlerová, Dis. Pohyb na ledu.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 8_18
Škola: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace Název: VY_32_INOVACE_07_HV_Písnička V poli bříza Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Tato prezentace byla vytvořena
Operace s vektory Znázornění vektoru koncový bod vektoru
PRÁCE SE SLOVY, SLABIKAMI A PÍSMENKY
Autor: Mgr. Marie Hrbková
Vážení rodiče, přiblížil se termín plaveckého výcviku dětí naší
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Informatika textový editor - WORD
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
TÉMA: Počítačové systémy
Soutěž pro dvě družstva
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_20_REC_PRIMA_A_NEPRIMA Název materiálu:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): listopad 2011 Ročník: 1
Název školy: Základní škola a Mateřská škola okres Jindřichův Hradec
Albrecht Dürer (1471 – 1528) a jeho magický čtverec.
Vliv konstanty a na monotónnost grafu funkce tangens a kotangens
Písmenková skladačka Mgr. Jana Kupková.
V Nahraďte tento nápis vlastním textem. Vyberte písmeno a vložte vlastní text. Pro každý snímek použijte jeden znak.
Hláska a písmeno M - procvičování
Předmět:Český jazyk Ročník:třetí
Ukaž, jak umíš písmenka, vyplň křížovky
V Nahraďte tento nápis vlastním textem. Vyberte písmeno a vložte vlastní text. Pro každý snímek použijte jeden znak.
Obecné poučení o jazyce
M Nahraďte tento nápis vlastním textem. Vyberte písmeno a vložte vlastní text. Pro každý snímek použijte jeden znak.
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
TÉMA: Počítačové systémy
HRA S ČÍSLY A PÍSMENY III.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
MATURITNÍ ZKOUŠKA SPOLEČNÁ ČÁST 2018 JARO DIDAKTICKÉ TESTY ČJL, AJ, MA
VY_32_ INOVACE_ 04_ ČESKÝ JAZYK 3
Transkript prezentace:

Názorná podoba psacích písmen ruské azbuky «nácvik jednotlivých písmen» ZPRACOVALA: Monika Vybíralová

И – раз – два - и

И – раз – и – и -

И – раз - и – и

И – и - раз – и- два – и

И – раз – и – два

Раз – и – два – и – три – и

И – раз – и

И – и – раз – и

И – раз – и – два – и

Раз – и – и – и – и

И – раз – и

И – раз и – два - и

И – раз – и – и – и

И – раз – и – два – и – и

И – раз – и – и – два – и – и – три – и

И – раз –и – и – два – и – и – три – и

И –раз – и – два – и

И – раз –и – два – и

Раз – и – два - и

И – раз – и - два - и

Раз – и – два – и – и

И –раз – и – два – и - и

Раз – и – и – два – и

И – раз – и – и – два – и

И – раз – и

И – раз – и

И – раз – и – два – и

И – раз – и – два - и

Раз – и – и – два – и

И – раз – и – и – два – и

И – раз

И – раз

Раз – и – два – и

И – и – раз – и – два – и

Раз – и – два – и

И – и – раз - и

И – раз – и

И – раз – и

Раз – и – два – и – три – и

И – и – раз – и – два – три – и

Раз – и – два – и

И – раз – и – два – и

И – раз – и – и - два

И – раз – и – и – два – и

И – раз – и – и – и – два – и

И – раз – и – и – и – два – и

Раз – и – два – и – три – и

И - раз – и – два – и – три – и

И – и - раз – и

И – раз – и – два – и -

Раз – и – два – и – три – и

И - раз – и – два – и – три – и

Раз – и – два – и – три – и – четыре - и

И - раз – и – два – и – три – и – четыре - и

И – и – раз – и - два

Раз – и – два – и – три - и

Раз – и – два

И – раз – и – и

И – раз – и – и

Раз – и – и – и – два

И – раз – и – и – и – два

И – раз – и – два – и

И – раз – и – два – и