VÝTAH Mgr. Michal Oblouk.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příklady citací v textu
Advertisements

Odborné a vědecké práce
Redukce textů, obsahová analýza, anotace
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.16 Anotace: Prezentace je zaměřena na výpisky, jejich hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou procvičit.
ZA „V DIALOGU“ Kosek, Kovář – zadání, letní semestr 2012 OÁZA BŘEVNOV 1879 Ideový podklad pro zadání úkolu.
Textová média v DV AR 2013/2014.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_13.
1 Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOŠ pro obnovu a ochranu životního prostředí - Schola Humanitas Litvínov Název projektu:INOVACE.
Nová učebnice latiny nakladatelství Veritas
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jak úspěšně prezentovat. Skladba publika Jaká bude skladba publika? Do jaké míry se účastníci orientují v dané problematice.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jméno autora: Mgr. Hana Boháčová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_06_CJL_M Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Získávání a zpracování informací
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.1.8.
Předmět: Český jazyk - sloh Cílová skupina: 6. ročník ZŠ
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
Věta, výpověď, promluva Název materiálu: VY_32_INOVACE_CJ3r0101
Úvod do studia.
Příprava prezentačních snímků Nejdůležitějším krokem je uvědomit si “Jak moje prezentace (fólie) pomůže publiku pochopit moji řeč?“ Posluchači nejsou schopni.
Použití ozdobného písma (fontu)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
JAZYKOVĚDA JAZYKOVÉ PŘÍRUČKY
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.17 Anotace: Prezentace je zaměřena na výtah, jeho hlavní znaky a funkci. Slouží jako zápis pro žáky. Vzdělávací oblast: český.
Zásady tvorby prezentace
Disertační práce MPA Michal Radvan
Odborné a vědecké práce Brno 12. března Odborné a vědecké práce Zpráva o semestrálním projektu Závěrečná práce Bakalářská a diplomová práce Disertační.
Obecná charakteristika literatury Mgr. Michal Oblouk
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Vyhledávání na internetu, SEO
PSANÍ ODBORNÝCH TEXTŮ VIKBA30 JARO ZAJIŠTĚNÍ PŘEDMĚTU Vyučující: PhDr. Iva Zadražilová (KISK, NAKLIV, CEINVE) Kontaktní
ALI A IVI Sociální sítě. Typy sociálních sítí Facebook- nejvíce používaný Lidé Spolužáci Twitter My space Bebo Jaiku.
Rešerše. Bibliografické databáze Web of Science ISI Web of Knowledge – WoS + Journal Citation Report Placené – PřF MU je uživatelem Bibliografická citace.
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
Kde hledat informace o betonu Michal Števula. Množství: nekonečnéKvalita: od A do Z Zdroje TV rozhlas tisk-noviny časopisy knihy semináře běžné odborné.
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
VY_32_INOVACE_BATKOVA_CEJJLI. 03 VÝTAH (Teorie). VÝKLAD.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_11B_CJ8_18_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_2C_08_POPIS_UMELECKEHO_DILA Popis listopadu 2011 Popis – úvod, co vše můžeme popisovat, specifika popisu uměleckého.
Výpisky a výtah Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Duben 2013 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
Mgr. Michal Oblouk HLAVNÍ MYŠLENKY TEXTU.
ŽIVOTOPIS Mgr. Michal Oblouk.
Výuka elementárního čtení a psaní podle genetické metody
Patrik Dvořák Ondra Šimůnek
ZPRÁVA OZNÁMENÍ Mgr. Michal Oblouk.
ÚVAHA Mgr. Michal Oblouk.
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
V VY_32_INOVACE_16_MATEMATIKA_2_SLOVNÍ ÚLOHY Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační číslo:
Vzor individuální prezentace
CHARAKTERISTIKA Mgr. Michal Oblouk.
6. ročník Michaela Hantková
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VÝTAH Mgr. Michal Oblouk.
VÝKLAD Mgr. Michal Oblouk.
VÝTAH Mgr. Michal Oblouk.
SLOH A KOMUNIKACE Výtah.
Vzor individuální prezentace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Výtah VY_12_INOVACE_Rů_I_33 Název projektu: OP VK
Transkript prezentace:

VÝTAH Mgr. Michal Oblouk

VÝTAH stručné shrnutí hlavních myšlenek textu v souvislých větách dodržujeme přehlednou stavbu vyjadřujeme se v co nejkratších jednoduchých větách na závěr vždy citujeme, odkud jsme čerpali (autor, dílo, místo vydání, nakladatelství, rok vydání, kapitola, stránka) jmenné vyjadřování, využíváme nadřazenost a podřazenost (arabské a římské číslice, malá nebo velká písmena, závorky) výpisky = v heslech nebo ve větách, nemusí být souvislé, nezachycují stavbu textu, uchovávají nejdůležitější informace

METODA TROJÍHO ČTENÍ první čtení – celková informace o textu a jeho důležitých místech druhé čtení – důkladné, studujeme podstatné části, soustředíme se na klíčová slova, vyhledáváme si neznámé pojmy, pořizujeme výpisky třetí čtení – soustředíme se na vybrané části textu