ROZBOR Čtverec a příčka:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konstrukce lichoběžníku 1
Advertisements

Věty o shodnosti trojúhelníků
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek postup řešení.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_465_Konstrukce obdélníku AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK,
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Konstrukce čtverce 4. ročník
Jednotky délky Miroslava Maňásková. 1 ABCD 446 cm500 dm4,6 m50 cm 30,46 km0,5 km390 dm39 mm NAJDI DVOJICE 246 dm500 mm50 m460 mm 1390 cm460 m500 m3,9.
Jednotky objemu Miroslava Maňásková.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
2 přirozené konstrukce pravidelného pětiúhelníku
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Konstrukce rovnoběžníku. ROVNOBĚŽNÍKY čtverecobdélníkkosočtvereckosodélník všechny strany mají stejnou velikost protější strany mají stejnou velikost.
M ATEMATIKA 9. ROČNÍK Opakování na 1. čtvrtletní práci.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Lichoběžníky a jejich vlastnosti Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Užití goniometrických funkcí
PYTHAGOROVA VĚTA SLOVNÍ ÚLOHY
Konstrukce trojúhelníku
Rovnoběžník 19 Sestrojte rovnoběžník ABCD, jestliže:
Konstrukce čtyřúhelníků, konstrukce rovnoběžníků
Povrch krychle a kvádru.
Konstrukce trojúhelníku
Konstrukce trojúhelníku
Konstrukce trojúhelníku s využitím vět o shodnosti
Rovnoběžník 13 Sestrojte rovnoběžník ABCD, ve kterém a = 7 cm, u = 10 cm, v = 8 cm. Základem při této konstrukci bude konstrukce trojúhelníku podle věty.
Matematika 2 Geometrické útvary.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Základní konstrukce Obdélník (známe-li délku jedné jeho strany a úhel, který s ní svírá úhlopříčka)
Známe-li délku úhlopříčky.
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
GEOMETRICKÉ TVARY v rozsahu učiva 1. stupně ZŠ
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
KÓTOVANÉ PROMÍTÁNÍ otočení roviny
Čtverec kružítkem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Marie.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Obvod a obsah rovinného obrazce I.
Konstrukce trojúhelníku
Konstrukce lichoběžníku
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Lichobežník „domčeková metóda“.
Základní konstrukce Obdélník (známe-li délku jedné jeho strany a úhlopříčky) Autor obrázků © Mgr. Radomír Macháň.
Autor obrázků © Mgr. Radomír Macháň
Konstrukce rovnoběžníku
Konstrukce rovnoběžníku
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
27.1 Vlastnosti a konstrukce lichoběžníků I.
Konstrukce trojúhelníku
Množiny bodů dané vlastnosti
Čtyřúhelníky názvosloví rozdělení úhly úhlopříčky osová souměrnost
Pythagorova věta v rovině
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Středově souměrné útvary
Množiny bodů v rovině Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Vzájemná poloha kružnice a přímky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Konstrukce rovnoběžníku
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Transkript prezentace:

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Postup: Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Postup: Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Postup: Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Postup: Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

ROZBOR Postup: Čtverec a příčka: Je dán čtverec ABCD a na jeho úhlopříčce DB je bod M. Najdi bod X na AB a bod Y na CB tak, aby |MX| : |MY| = 4 : 3.

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE:

KONSTRUKCE: KONEC