Název vzdělávacího materiálu Mysli ve fyzice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měření fyzikálních veličin – Měření teploty
Advertisements

Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Co a jak měříme?
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 8 Tematický okruhPráce a energie.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Energie magnetického pole cívky
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název materiálu: TEPLOTA – výklad učiva.
Úvod do fyziky původ slova Fyzika: z řečtiny, physikos = přírodní
29.1 Elektrický proud Základní fyzikální veličina Značka I
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Svalová soustava – kvíz VY_52_INOVACE_18 Sada 1
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_11 Teplota tělesa Mgr. Lucie.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Fyzikální veličiny a jejich jednotky v soustavě SI
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Jednotky rychlosti VY_52_INOVACE_06 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/18 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Měření elektrických veličin RNDr. Zuzana Karafiátová.
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Individuální výukou k lepším výsledkům Příjemce: Základní škola Telč, Masarykova 141, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_07_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu Základní škola.
Úvod do fyzikálního měření Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
ZKOUMÁME ČAS, TEPLOTA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F8.Vl.44_Elektricke_napeti_zdroje.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Leon Hahn NÁZEV:VY_52_INOVACE_12: Fyzika 7.ročník TÉMA: Gravitační síla ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
FYZIKÁLNÍ VELIČINY A PŘEVODY JEDNOTEK
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_16 Značky.
Čemu jste se ve fyzice naučili- Fyzikální veličiny
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Název vzdělávacího materiálu Základní suroviny organické chemie
Opakování 2 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
STR Mgr. Kamil Kučera.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11 Teplota
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Mezinárodní soustava jednotek SI (základní jednotky)
HYDROSTATICKÝ TLAK Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_17_29.
Opakování 2 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Název vzdělávacího materiálu Železo
Základní jednotky SI Název školy: Základní škola Brána Nová Paka
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_06 Zákony.
Název vzdělávacího materiálu Soli bezkyslíkatých kyselin
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název vzdělávacího materiálu Periodická soustava prvků
Název vzdělávacího materiálu Jevy o hustotě látek
Fyzika hrou-opakování I.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název vzdělávacího materiálu křížovka ve fyzice
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Fyzika 6. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_15 Jednotky.
Název vzdělávacího materiálu Tělesa a jejich rychlosti
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název vzdělávacího materiálu Je stejná gravitace na zemi i na měsíci?
Název vzdělávacího materiálu Znáte je ?
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Teplota – souhrnná cvičení I.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Denisa Trubirohová Název materiálu: VY_32_INOVACE_16_36_ Příkon a energie elektrického proudu Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Teplota-zápis Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Název vzdělávacího materiálu Cukry
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Elektromagnetická indukce
Název vzdělávacího materiálu Úvod do organické chemie
Transkript prezentace:

Název vzdělávacího materiálu Mysli ve fyzice Název projektu: Individuální výukou k lepším výsledkům Příjemce: Základní škola Telč, Masarykova 141, příspěvková organizace Název vzdělávacího materiálu Mysli ve fyzice Vzdělávací oblast Člověk a příroda Předmět Fyzika Téma Zábavná fyzika Určeno pro 7. ročník Archivační kód VY_52_INOVACE_233 Mgr. Jiří Nerad 22. 2. 2012

A) Co je více? 1. 6 dl nebo 6 dm3 2. 3 m/s nebo 3 km/h 3. 10 kW/h nebo 10 J 4. 730 dní nebo 1 světelný rok

B) Najděte fyzikální jednotku Zpěvák, tanečník, herec (ne z ČR) obsahuje ve svém příjmení jednotku elektrického napětí? - - - - - - - - Dopravní prostředek v hlavním městě, který obsahuje jednotku délky v názvu? - - - - -

C) Mohli se fyzikové potkat v životě? I. Newton a Galileo G. A. Einstein a M.C. Sklodowská A.M. Ampér a B. Pascal A. Celsius a Kelvin

D) Fyzikální skrývačky - veličiny 1. Nemusí labuť v noci spát? - - - - 2. My Tě budeme podporovat v Tvé práci - - - - - 3. - - - - - 4. - - -

E) Přiřaďte k sobě osobnost a fyz. pojem 1. Pascal a – jednotka proudu 2. Celsius b – el. mag .indukce 3. Einstein c – teorie relativity 4. Faraday d – teploměry 5. Ampér e – tlak v kapalinách

F) Doplň s pomocí obrázku 1. B - - - K /Č – S/ 2. T - - - - - - R /T - - K/ 3. Z - - - - - O /O - - - - A/

Anotace Formát výukového materiálu v digitální podobě Power Point 2010 (.pptx) Obsah vzdělávacího materiálu Kvíz Rozsah vzdělávacího materiálu Počet obrazovek - 7 Způsob práce žáků Samostatná práce Další poznámky autora Interaktivní tabule Zdroje Zdroje textů a obrázků - klipart - www.office.microsoft.com