VY_32_INOVACE_18_05_podnebné pásy (subtropický pás)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BIOMY ZEMĚ VEGETAČNÍ PÁSY ZEMĚ
Advertisements

TYPY KRAJINY.
VY_32_INOVACE_02_20_zdravá výživa. Co by měla obsahovat?
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02A_18_LESY MÍRNÉHO PÁSU TEMA:Přírodní obraz.
VY_32_INOVACE_08_21_spánek a odpočinek.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_09_05_podnebné pásy (polární pás)
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_08_05_podnebné pásy. POLÁRNÍ PÁS Na většině území je věčný led, Velmi chladné podnebí. Teploty až -50º C. Řídké zalidnění. Střídání.
Souhrnný kvíz o všech podnebných pásech Vytvořil Vojtěch Vejvoda Všechna práva vyhrazena ®
Přírodověda 5. ročník Mgr. Dana Svobodová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
VY_32_INOVACE_07-44 Ročník:VIII. ročník Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Vzdělávací obor:Zeměpis Tematický okruh:Evropa Téma:Evropa – přírodní poměry.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_Z_3E_KOV_07_PODNEBI.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Petr Tomek Datum/období: podzim 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
JAKÉ ZNÁŠ PODNEBNÉ PÁSY? 1.TEPLÝ, MÍRNÝ, STUDENÝ 2.TEPLÝ, TROPICKÝ, MÍRNÝ 3.TEPLÝ, SUBTROPICKÝ, STUDENÝ.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Lesy mírného pásu.
Savci biomů světa 8. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
VY_32_INOVACE_18_04_podstatná jména (souhrnné opakování)
Polární oblasti.
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_02_05_nadmořská výška
TRAVNATÉ OBLASTI MÍRNÉHO PÁSU
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
VY_32_INOVACE_02_04_podstatná jména
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, kde se nachází podnebné pásy zmíněné v prezentaci a vyznač je na mapě. 2) Na kterých kontinentech je možné.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ATMOSFÉRA podnebí VY_32_INOVACE_07-10 Ročník: VI. r.
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_13_05_vodstvo na Zemi
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření březen 2013
Základní škola, Hradec Králové
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
TÉMA: Přírodní společenstva
Přírodní krajiny - test
EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_113_PR4 Předmět: Přírodověda.
VY_32_INOVACE_19_18_odčítání do 100 s přechodem desítky
VY_32_INOVACE_07_Zeměpis_8.ročník 04_Přírodní oblasti světa – II.
OSOBNÍ AUTOMOBILY OCHRANNÉ PROSTŘEDKY.
Rostliny a živočichové Evropy VY_32_Inovace_08KR-3
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_05_03_tvrdé souhlásky.
JARO V BOTANICKÉ ZAHRADĚ, PRAHA Český jazyk,4. a 5. ročník
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_16_03_tvrdé a měkké souhlásky.
VY_32_INOVACE_16_05_podnebné pásy(mírný pás)
VY_32_INOVACE_10_05_sopečná činnost
VY_32_INOVACE_ZE6-15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Co si vezmu na….
VY_32_INOVACE_06_05_zeměpisná šířka a délka
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
VY_32_INOVACE_19_14_geometrie (kvádr 2)
VY_32_INOVACE_11_05_podnebné pásy (polární pás)
VY_32_INOVACE_19_05__podnebné pásy (tropický pás)
VY_32_INOVACE_09_01_zeměpis světa
VY_32_INOVACE_ZE6-05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
VY_32_INOVACE_20_05_podnebné pásy(opakování)
EVROPA PŘÍRODNÍ POMĚRY - VEGETACE
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_12_03_tvrdé a měkké souhlásky.
VY_32_INOVACE_08_01_nadmořská výška
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 17_Polární pás
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_18_05_podnebné pásy (subtropický pás) ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_18_05_podnebné pásy (subtropický pás)

Co není správně? TROPICKÝ PRALES MONZUNOVÉ OBLASTI SAVANA POUŠŤ SUBTROPY TUNDRA JARO, LÉTO PODZIM, ZIMA PAMPY PRÉRIE LISTNATÉ LESY

Co není správně? SUBTROPICKÝ PÁS TERMITI ŠTÍR TUČŇÁK SOVA SNĚŽNÁ SKLÍPKAN LEDNÍ MEDVĚD POLÁRNÍ LIŠKA

Co není správně? SUBTROPICKÝ PÁS VINNÁ RÉVA FÍKOVNÍK POMERANČE SMRK BOROVICE RÝŽE ANANASOVNÍK

SUBTROPICKÝ PÁS

POPIS Snímky 2, 3, 4, CO SEM NEPATŘÍ – po kliknutí zmizí obrázky, které nepatří do podnebného pásu. Snímek 5 je možné využít jako myšlenkovou mapu.

ZDROJE http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7c/View_of_Agia_Napa_beach_located_in_vicinity_of_Nelia_Beach_Hotel.jpg/800px-View_of_Agia_Napa_beach_located_in_vicinity_of_Nelia_Beach_Hotel.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ec/Pinus_densiflora_Kumgangsan.jpg/436px-Pinus_densiflora_Kumgangsan.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b9/Picea_abies1.JPG/450px-Picea_abies1.JPG http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/be/Pygoscelis_papua.jpg/250px-Pygoscelis_papua.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/de/Polarfuchs_1_2004-11-17.jpg/250px-Polarfuchs_1_2004-11-17.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ec/Polar_Bear_2004-11-15.jpg/300px-Polar_Bear_2004-11-15.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f2/Snowy_Owl_-_Schnee-Eule.jpg/250px-Snowy_Owl_-_Schnee-Eule.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/93/Black_scorpion.jpg/258px-Black_scorpion.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dc/K8085-6.jpg/258px-K8085-6.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/OrangeBloss_wb.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Brachypelma_smithi_0001_L.D.jpg/260px-Brachypelma_smithi_0001_L.D.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8b/Cauliflorus_tree%2C_Kokoda_Track%2C_Papua_New_Guinea.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b8/Starr_020630-0018_Ananas_comosus.jpg/450px-Starr_020630-0018_Ananas_comosus.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ed/Reis-Rispe.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e3/Close_up_grapes.jpg/800px-Close_up_grapes.jpg http://www.clker.com. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pajkrtová.