Výběr vhodné dálniční trasy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FINANCOVÁNÍ CYKLISTICKÝCH STEZEK Z ROZPOČTU STÁTNÍHO FONDU DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY Ing. Gustáv Slamečka, MBA - ředitel Státního fondu dopravní infrastruktury.
Advertisements

Korupce a PZI Robert Hejzák / CzechInvest 31.října 2005.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_09 Informatika - MS Excel – Vzorce cvičení Autor:
CZECHBUS CNG nejlepší řešení pro čistá města Využití CNG ve veřejné autobusové dopravě Bc. Ludomír Landa ředitel ČSAD MHD Kladno a.s. 1.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada42 Anotace.
C HARAKTERISTIKA ORGANIZACE školské zařízení zapsané v rejstříku škol poskytujeme zájmové a neformální vzdělání v pravidelné, příležitostné a táborové.
WORKSHOP „Prioritizace“ a pravidlo „De Minimis“ Kamil Nejezchleb Svatomartinská konference
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Základní informace k Minimálnímu povinnému seznamu komodit povinně nakupovaných s využitím institutu centrálního zadavatele.
Geografie dopravy Cv. č. 3: Hodnocení dopravní polohy a dopravní obslužnosti HODNOCENÍ DOPRAVNÍ POLOHY A DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI Cíl cvičení:  aplikace metody.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 7: Environmentální management v MSP.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
SCLLD LAG Podralsko Zpracování SCLLD bylo podpořeno z Operačního programu Technická pomoc Registrační číslo projektu: CZ.1.08/3.2.00/ Strategie.
1 Obhajoba diplomové práce Sluneční záření a atmosféra Autor: Tomáš Miléř Vedoucí: Doc. RNDr. Petr Sládek, CSc. Oponent: RNDr. Jan Hollan BRNO 2007Katedra.
Jak přistupovat k inovačním možnostem s dotacemi Richard Lev Ředitel odboru Projektového poradenství Mob:
UDRŽITELNÝ ROZVOJ JAKO PRINCIP POLITICKÉHO ROZHODOVÁNÍ.
Organizace dopravy po otevření jižní části Pražského okruhu a související opatření Tisková konference primátora hl. m. Prahy Pavla Béma a 1. náměstka primátora.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu ZPĚT NA VRCHOL – INSTITUCE, INOVACE A INFRASTRUKTURA Podpora výzkumu, vývoje a inovací na MPO – program.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
ÚSPORY MINISTERSTVA VNITRA, POLICIE ČR A HASIČSKÉHO ZÁCHRANNÉHO SBORU ČR V ROCE 2011 Ministr vnitra Radek JOHN.
Postup modelování Kateřina Růžičková. Postup modelování Rozhodnutí modelovat Definice problému Existence modelu, pro daný problém Identifikace modelu.
Ekonomika Metody sestavování rozpočtů 3. Ing. Miroslava Farmačková VY_62_INOVACE_FAR_EK.3_1_07.
Veřejná podpora, veřejné zakázky (příklady z praxe) Ing. Josef Žid.
Návrh a implementace komplexního systému hodnocení kvality terciárního vzdělávání a realizace komplexního systému řízení kvality institucí terciárního.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Ing. Kateřina Lichtenberková
Program meziregionální spolupráce INTERREG EUROPE
Jak špatná politika může ohrozit naše životní prostředí
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Tematicky zaměřený kulatý stůl
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Členská schůze MAS Nepomuk,
Programový rámec: Integrovaný regionální operační program
Optimalizace výkonu linek pro stáčení piva do lahví
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Regionální environmentální centrum ČR
Seminární práce ČESKO – SLOVENSKÁ MIGRACE PO ROZDĚLENÍ ČESKOSLOVENSKA
Podpora krajského akčního plánování
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Společenská odpovědnost ve školství
Operační program životní prostředí (OPŽP)
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Hranice volebních obvodů
Marketingové nástroje
Cvičení 6 – Geografie města
Seminář k problematice IPPC
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Přijímací řízení na střední školy 2016/2017
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území MČ Praha 10, CZ
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: odpovědné zadávání
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Senzorická řešení pro monitorování kvality ovzduší.
11. Program podpory zdraví v mateřské škole (Havlínová):
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Vztahy mezi útvary charakter průběhu hlavní podnikatelské činnosti
Centralizované rozvojové projekty 2017
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Inteligentní měření, funkce měřidel, koncentrátory, komunikační kanály
Sociální a dostupné byty
Stáže M.F.T.A.P. ze dvou pohledů Lucie Mezníková Magistrát města Brna
Písemná práce Dílčí zkouška MZ z CJ - Ústní zkouška
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Komunitní navigace Waze
Ing. Petr Slezák zástupce ředitele odboru posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevence Ministerstvo životního prostředí tel.:
Transkript prezentace:

Výběr vhodné dálniční trasy Daniel Baťa, Pavlína Lesová, Monika Rusnáková, Iva Schlixbierová, Petr Voda

Zadání Dálnice Výpočet: Závěr: mapa a tabulka s výsledky města A a B – 112 mil kritéria kvality: délka, cena, environmentální skóre Výpočet: Typ reliéfu – náklady: 0,5 M$/mil, 1, 3, 2, 5 M$ Environm. skóre – 0,25 M$/mil, 1, 3 a 5 bodů Ekonom. výhody – zázemí města = 15$/osoba, průmyslové zóny = 5 M$ Polit. omezení – podporující města = 3 M$/mil, nespolupracující oblasti = -3 M$/mil Závěr: mapa a tabulka s výsledky

Důležité prvky výstavby Stavební náklady Ekonomické výhody Environmentální dopady Podmínky trasa co nejkratší co nejnižší náklady nejméně škodlivé životnímu prostředí obsluhující co nejvíce lidí

Kategorie Základní omezení Omezení reliéfu Environmentální omezení Ekonomický potenciál Politická omezení Výsledná mapa

Výsledná trasa

Tabulka s výsledky 1. Délka komunikace 130 mil Stavební náklady   a) základní stavební náklady 65 M$ b) dodatečné náklady - členitost reliéfu 12 M$ c) dodatečné náklady - překročení řeky 4 M$ Hrubé náklady na stavbu = a + b + c 81 M$ d) Dodatečné náklady za nespolupracující oblasti 0 M$ e) Úspory ze spolupráce f) Obsluha průmyslové zóny 10 M$ g) Obsluha městských částí 6,9 M$ 2) Celkové náklady = Hrubé náklady + d - e - f - g 52,1 M$ Environmentální dopady h) Stupeň environmentálního znečištění 12 i) Stupeň environmentálního znečištění stavbou komunikace 32,5 3) Environmentální skóre (h+i) 44,5

Zdroj http://www.people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch1en/appl1en/ch1a2en.html

Děkuji za pozornost