Základní škola Čelákovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číselné obory -Zákony, uzavřenost a operace
Advertisements

Definiční obor lomeného výrazu – podmínky, kdy má lomený výraz smysl
Lomený výraz – podmínky, kdy je lomený výraz roven nule
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Vzájemná poloha dvou kružnic
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
Číselné obory Podmínky používání prezentace © RNDr. Jiří Kocourek 2013
Lomený výraz – definice, vlastnosti
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Číselným oborem rozumíme číselnou množinu, na které jsou definovány bez omezení početní operace sčítání a násobení, tj. číselný obor je vzhledem k těmto.
Tento digit á ln í učebn í materi á l (DUM) vznikl na z á kladě ře š en í projektu OPVK, registračn í č í slo CZ.1.07/1.5.00/ s n á zvem „ Výuka.
zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
Písemné násobení s nulou v činiteli
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_145 Jméno autora: Mgr. Tomáš FULÍN Třída/ročník: PS2 / 2.ročník Datum vytvoření: Vzdělávací oblast:Matematika.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Česká republika: hospodářství, zemědělství
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Česká republika: vodstvo
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_61.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
AnotacePrezentace, která se zabývá racionálními čísly-zlomky. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci využívají znalostí se zlomky u.
FUNKCE 2. Pojem funkce – příklady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Kusendová. Dostupné z
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_18 Název materiáluČíselné.
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
ČÍSLA KOLEM NÁS.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Název školy: Základní škola Městec Králové
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Písemné násobení desetinných čísel
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Základní škola Čelákovice
ČÍSELNÉ MNOŽINY © Jitka Mudruňková 2014.
Částicové složení látek
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Základní škola Čelákovice
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Desetinná čísla a zlomky
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_073_Reálná čísla Reálná čísla Základní škola Čelákovice

Reálná čísla Autor: Ing. Janeček Jaroslav Vytvořeno: 2.10.2011 Stupeň a typ vzdělávání: II. Stupeň - základní Vzdělávací oblast: Inovace Vzdělávací obor: Matematika – 8. ročník Téma: Reálná čísla Anotace: Žák se seznámí s rozdělením reálných čísel do skupin podle hodnot a vlastností. Druh učebního materiálu: prezentace . Očekávaný výstup: Žák ví co jsou to reálná čísla, zvládne zařadit libovolná reálná čísla podle druhů do skupin a pracovat s nimi.

Reálná čísla Již známe: Přirozená čísla (N) – (1, 2, 3, ……15, 16 ..) všechna celá kladná čísla Celá čísla (Z) – (… -2, -1, 0, 1, 2 …..) všechna celá čísla kladná i záporná včetně nuly Racionální čísla (Q) – (… -1, -0,5, 0, 1, 1,5 …) čísla lze zapsat ve tvaru zlomku Iracionální čísla (I) – (odmocnina čísla 2, číslo pí) všechna neracionální čísla

Reálná čísla Reálná čísla (R) – jsou tvořena množinou racionálních a iracionálních čísel – všechna čísla. Reálná čísla znázorňujeme na ose reálných čísel

Reálná čísla Množina reálných čísel R I Q Z N

Použité zdroje Veškeré obrázky a texty jsou dílem autora prezentace.