Tereza Bížová Představení se.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Kvalitní péče o seniory Vítejte na mezinárodní konferenci v Praze, 9.března 2007.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
UŽIVATELSKÝ ÚČET NA PORTÁLU INFORMAČNÍCH ZDROJŮ PRO UTB XERXES.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje Co bude portál umět.
Systém kurikulárních dokumentů
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
Taneční a pohybová výchova
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy RNDr. Jindřich Kitzberger náměstek ministra.
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání
Metodická podpora úprav RVP ZV
Další vzdělávání učitelů v oblasti ICT Aktivity Domu zahraniční spolupráce Pavla Šabatková vedoucí odboru primárního vzdělávání DZS.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.20/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
RVP ZUV: VZDĚLÁVACÍ OBSAH UM. OBORŮ
Identifikátor materiálu: EU
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
aktuální problémy současného světa postoje, názory, jednání
Výuka fyziky v ČR vývoj, současnost a perspektivy Jiří Tesař.
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Měření teploty a času Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.10
© Radek Maca1 Úvod do strategie řízení. © Radek Maca2 Hlavní oblasti činností ve škole Škola (šk. zařízení) vzdělávání (služby) uplatnění (trh)řízení.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Prezentace vznikla za podpory projektu Vzájemným učením - cool pedagog 21. století (CZ.1.07/1.3.00/ ), který je spolufinancován Evropským sociálním.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Identifikátor materiálu: EU
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Environmentální výchova a
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Průřezová témata klíčových kompetencí
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
JAK TVOŘÍME UČEBNÍ TEXTY PRO ŠVP NA ZŠ LIBEREC, LESNÍ
Projekt METODIKA II Vítejte na dnešní prezentaci.
Word – obrázek v textu Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Pavel.
Co tvorba ŠVP škole přinesla Možné přínosy tvorby z pohledu pilotního gymnázia v Rumburku.
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
aktuální problémy současného světa
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas Číslo DUM: III/2/FY/2/1/11 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny a jejich.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Publikování fotografií Číslo DUM: III/2/VT/2/3/56 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Přenos snímků do počítače Číslo DUM: III/2/VT/2/3/50 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Psát není tak složité, aneb pojďte tvořit Metodický portál.
KLÍČE KE KVALITĚ (METODIKA II.) Systém metodické, informační a komunikační podpory při zavádění školních vzdělávacích programů s orientací na rozvoj klíčových.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání Zásady předškolního vzdělávání Cíle vzdělávání Podmínky vzdělávání Obsah vzdělávání Autoevaluace.
Databáze ● úložiště dat s definovaným přístupem ● typy struktury – strom, sekvence, tabulka ● sestává z uspořádaných záznamů ● databáze – struktura – záznam.
Číslo v digitálním archivu školy
Projekt Podpora práce učitelů - PPUČ
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jitka Havránková
Číslo v digitálním archivu školy
ICT nebo Informatika? Mgr. Jan Berki, Ph.D.
Číslo v digitálním archivu školy
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
Dálkoměr Optické přístroje Název školy
VY__ III/2__INOVACE__201 FYZIKA MAGNETY
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Jak na články? Regionální konference 2009 Jan Šperl
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Mgr. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Tereza Bížová Představení se.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
VY__III/2__INOVACE__196 Pracovní činnosti Stromeček z korálků.
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
VY__III/ 2__INOVACE__199 Pracovní činnosti Window color - MANDALA.
Transkript prezentace:

Tereza Bížová Představení se

Jak na… Neboli Dumy někdy i Pumy (papírové učební materiály)

DUM D igitální U čební M ateriál Digitální učební materiály lze přirovnat ke kostičkám stavebnice LEGO, protože i ty jsou dílčí, lze je kombinovat a způsob jejich použití závisí na konkrétním uživateli.

Úložiště Nabízíme nepřeberné množství materiálů, stačí si jen vybrat… Materiály je možné vyhledávat dle hledaného textu, struktury RVP nebo jen tak zkusit štěstí.

Libovolné využití Jednotlivé dílky (dum) je možné libovolně kombinovat, upravovat a skládat ve velké vzdělávací jednotky. Někdo z nich postaví mrakodrap (část vyučovací hodiny), jiný celé město.

Malé shrnutí jsou dílčí lze je kombinovat způsob jejich použití závisí na konkrétním uživateli z jednotlivých dílků je možné skládat části vzdělávacích jednotek

Poskládej si svoji hodinu… … tvůrčí přístup jedince http://www.youtube.com/watch?v=HcbXBdIvefc

Digitální učební materiály se vám dostanou… …pod kůži http://www.youtube.com/watch?v=5uC1x7_Ni6k

Komu jsou určeny Pedagogům PV, ZV, GV, SV, OV Klíčovou vlastností všech našich digitálních učebních materiálů je propojení s konkrétními očekávanými výstupy, které jsou jako povinné položky definované v rámcových vzdělávacích programech. Výjimku tvoří předškolní vzdělávání – tam jsou jednotlivé vzdělávací objekty propojeny s vybranými tématy a činnostmi.

Způsob jejich použití závisí na konkrétních uživatelích, tedy učitelích, a na jejich schopnosti využít tyto materiály ve svých vyučovacích hodinách.

Digitální učební materiál jinak aneb Pohled do zákulisí Celiství systém složený z uživatelů, autorů, recenzentů, editorů, programátora a koordinátora.

Jak lze s úložištěm DUM pracovat? Existují tři základní možnosti podle tří základních typů uživatelů:

TYP A - POZOROVATEL neregistruje se vyhledává stahuje používá Pozoruje z povzdálí, mapuje situaci a je připraven kdykoliv zaútočit.

TYP B - KOMENTÁTOR zaregistruje se vyhledává stahuje používá komentuje hodnotí vytváří kolekce Komentujte, komentuje, komentuje

TYP C - PŘISPĚVATEL zaregistruje se vyhledává stahuje používá komentuje hodnotí vytváří kolekce vkládá vlastní materiály I vy můžete přispět svojí troškou do mlýna.

(A) + B + C = Komunita

6 vět, které byste měli znát Digitální učební materiály na našem portálu jsou garantované. Prostředí, ve kterém je nabízíme, je uživatelsky přívětivé. Komunita autorů a uživatelů je otevřená. Většina našich autorů jsou učitelé z praxe a vložené materiály sami využívají. Jsme propojeni na evropská i další úložiště. Všechny DUMy jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Stačí udělat malý krok… 2x kliknout

Digitální učební materiály http://dum.rvp.cz/

Děkuji za pozornost