Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Advertisements

PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_149 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_16_Past simple x Past continuous Číslo projektu:
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_141  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
ANIMALS DO YOU KNOW THESE ANIMALS?.  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE  ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ  projekt v rámci vzdělávacího.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_41 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Anotace Žáci se seznámí jak správně používat složené tvary some, any, no ( something, anything.. ). K pochopení této problematiky přispěje celá řada příkladů.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_36 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_36 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Stupňování přídavných jmen „good“ x „bad“ Název sady: Project.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_1 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Spojovací.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_23 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Pohotovost.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Matoucí slova.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ARANŽOVÁNÍ.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Digitální učební materiál
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Výukový materiál VY_22_INOVACE_25_ Entertainment. Theatre, concert.
Téma hodiny: The Czech Republic – Easter Předmět: English language
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
; Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
PŘÍDAVNÁ JMÉNA – ADJECTIVES Anotace: Materiál je určen žákům 7
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_Spo_II_07 U4: What was happening?
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název pomůcky: Clothes - prezentace Číslo sady/pomůcky: A 2. 9
Transkript prezentace:

Datum: 23. 3. 2013 Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1 Datum: 23. 3. 2013 Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0731 Číslo DUM: VY_22_INOVACE_27 Jméno autora: Mgr. Renata Paulíčková Název práce: Adjectives (-ed/-ing) Předmět: angličtina Ročník: 1 Časová dotace: 10 minut Vzdělávací cíl: Zapamatování a procvičení si přídavných jmen s koncovkou -ed/-ing. Pomůcky: Počítač s projektorem pro učitele. Poznámka: Studenti odpovídají na otázky ve spolupráci s učitelem. Inovace: Prezentace pomocí PowerPointu je názorná, studenti lépe pochopí, jak se přídavná jména tvoří a užívají ve větě. Zapojení audiovizuální techniky do výuky.

Adjectives ending in –ing or -ed A large group of adjectives can have an -ing or -ed ending. The -ing ending describes a person, thing or situation. The -ed ending describes the effect on someone of this person, thing or situation.

Examples of adjectives boring/ed depressing/ed surprising/ed tiring/ed interesting/ed frightening/ed confusing/ed embarrassing/ed astonishing/ed exhausting/ed fascinating/ed terrifying/ed exciting/ed disappointing/ed

They walked ten miles, then spent the afternoon cutting down trees. Think of an adjectives from the previous page to describe how the people felt in these situations. They walked ten miles, then spent the afternoon cutting down trees. From the description in the travel brochure, they expected a beautiful big villa by the sea. In actual fact it was quite small, not very nice, and miles from the beach. They wore jeans to the party but when they arrived everyone was wearing very formal clothes.

4. One person told them the street was on the left, another told them to turn right, and a third person said they had to go back to the station. 5. My brother has a flat and it’s usually in a terrible mess – he is very untidy. But yesterday when I visited him, the place was incredibly tidy. In fact everything looked new.

Solution: 1. exhausted 2. disappointed 3. embarrassed 4. confused 5 Solution: 1.exhausted 2.disappointed 3.embarrassed 4.confused 5.astonished Použitá literatura: REDMAN, Stuart: English Vocabulary in Use, Pre-intermediate & intermediate, Cambridge University Press, Cambridge, 2003, ISBN 10 0-521-01171 SOARS, Liz and John: New Headway, Pre-intermediate, Oxford University Press, Oxford, 2007, ISBN 978-0-19-471585-0.