Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
F INANČNÍ PLÁNOVÁNÍ Jakub Novotný 3. září 2009 Hranická rozvojová agentura, z.s.
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Tvorba cen v maloobchodě
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Zlepšování jakosti.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Význam informací v podnikání
Granty pro IT a jak jimi podpořit prodej Robert Šedivec.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Place – místo prodeje (distribuce)
Ekonomika informačních systémů
Nauka o podniku Seminář.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Koncepce marketingového řízení
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
úvod pojetí a obsah marketingu
Hospodaření příspěvkových organizací Porada ředitelů škol a školských zařízení 9. dubna 2008 Ing. Jana Štancíková.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
1.Obsah marketingového řízení
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_09_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Lenka Zahradníčková
CRM a jeho možné využití
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
Nauka o podniku Bod zvratu.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Marketing Základy a postupy..
2. Úloha marketingu ve firmě
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
CS ES SS GS Cíle společnosti KOITO CZECH pro rok Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Cenové triky.
Rub a líc daňového plánování
Prodejní a odbytová činnost ve stravovacích zařízeních
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název společnosti Obchodní plán.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Životní cyklus organizace
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Adventure Works – prodejní návrh <rok>
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Marketing Základy a postupy..
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Informace o společnosti
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Informace o společnosti
Transkript prezentace:

Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008 Linda Martin 1. viceprezident Celosvětový prodej 24. března 2008 Sem umístěte své logo.

Hlavní přehled Sem umístěte své logo. Koncepce Zásobování maloobchodu na čas Příležitost Snížení režijních nákladů Zlepšení spokojenosti zákazníků Potenciál Sem umístěte své logo.

Co dnes budeme probírat Přehled našich aktuálních produktů a zisků Průzkum prodeje – rok 2007 Navrhované nové produkty Návratnost nákladů a investiční záměry Smluvní podmínky Strategie a plánování Prodej a marketing – požadavky Otázky a odpovědi Sem umístěte své logo.

Naše aktuální produkty Kempinkové vybavení Sportovní tašky Batohy Rodinné stany Spací podložky Batohy s vnitřní konstrukcí Vařiče Sušené potraviny Horolezectví Popruhy Horolezecká obuv Helmy Slaňovací rukavice Batohy na lana Karabiny Návleky Sem umístěte své logo.

Zisky v předchozím roce (v miliónech) 2005 2006 2007 Výnos 10.1 27.7 50.0 Cena zboží 1.8 3.1 4.6 Hrubý zisk 8.3 24.6 45.4 Výdaje celkem 3.3 8.1 15.3 Zisk před zdaněním 5.27 16.5 30.1 Zisk před zdaněním jako procento výnosů 64.6% 59.6% 60.2% Sem umístěte své logo.

Průzkum prodeje – rok 2008 Zákazníci Transakce V roce 2008 plánujeme získat 920 700 nových zákazníků. 27 % zákazníků nakupujících poprvé bude své nákupy opakovat. Transakce Průměrná prodejní transakce = 521,70 Kč 75 % zákazníků zakoupilo kromě prodejní položky alespoň jednu neprodejní položku. Sem umístěte své logo.

Navrhované nové produkty Potřeby pro pobyt v přírodě Sportovní oblečení Svrchní oděvy Horská kola Rybářské potřeby Kánoe a veslice Sem umístěte své logo.

Návratnost nákladů u investičních záměrů Sem umístěte své logo.

Smluvní podmínky Sem umístěte své logo. Smluvní podmínky – č. 1

Strategie Strategie Taktika č. 1 Taktika č. 2 Taktika č. 3 Sem umístěte své logo.

Plán Sem umístěte své logo. Přijetí plánu – 3. čtvrtletí roku 2008 Implementace – 4. čtvrtletí roku 2008 Vyhodnocení – 3. čtvrtletí roku 2009 Úprava – 4. čtvrtletí roku 2009 Sem umístěte své logo.

Prodej a marketing – požadavky Rychlejší uzavírání obchodů Rychlá a srozumitelná prezentace složitých koncepcí Využití informací z databáze (výsledky prodeje, sídla zákazníků atd.) Sem umístěte své logo.

Rychlejší uzavírání obchodů Požadavek a řešení č. 1 Požadavek a řešení č. 2 Požadavek a řešení č. 3 Požadavek a řešení č. 4 Požadavek a řešení č. 5 Sem umístěte své logo.

Rychlá a srozumitelná prezentace složitých koncepcí Požadavek a řešení č. 1 Požadavek a řešení č. 2 Požadavek a řešení č. 3 Požadavek a řešení č. 4 Požadavek a řešení č. 5 Sem umístěte své logo.

Využití informací z databáze Požadavek a řešení č. 1 Požadavek a řešení č. 2 Požadavek a řešení č. 3 Požadavek a řešení č. 4 Požadavek a řešení č. 5 Sem umístěte své logo.

Otázky a odpovědi Sem umístěte své logo.