Myšlenková mapa Zařízení prodejny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Advertisements

NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Co to je, když se řekne „FRANCHISING“? Petra Dillingerová SŠ KNIH, o.p.s.
Kraje České republiky Porovnání krajů České republiky dle ekonomických údajů a údajů o obyvatelstvu Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
Tercie Rovnice Rovnice – lineární rovnice postup na konkrétním příkladu.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Didaktika přírodopisu 2 9. seminář Návrh aktivizující metody Mgr. Libuše VODOVÁ, Ph.D. Katedra biologie PdF MU.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
Aritmetický průměr Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ workshop 19. září PRO KOLIK TERMÍNŮ V RÁMCI 1. KOLA PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ MAJÍ BÝT PŘIPRAVENY TESTOVÉ ÚLOHY? 1.
CESTA PRO CHYTROU BUDOUCNOST. SMART CITIES Teorie?Koncepce? Realita? Neohraničený urbanistický koncept Informační technologie pro efektivní správu měst.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Věty o shodnosti trojúhelníků
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název vzdělávacího materiálu
Práce se sloupkovými diagramy
Základní zásady pro vedení evidence
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Výklad jako jedna z metod výuky
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Logistika a Supply Chain Management
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
PB071 – Programování v jazyce C
JUDr. Věra Honusková, Ph. D., KMP, PPP
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
10.11 – Vietovy vzorce, iracionální rovnice
Poměr v základním tvaru.
Mapování vážek Autor: Václav Kajgr Vedoucí: Ing. Jan Růžička, Ph.D
4.1 – 4.3 Lineární nerovnice i jednoduchý podílový tvar
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICÍ (o směsích)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V.,MNICHOVICKÁ 62
Paralelní a sériový obvod
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vladimíra Houšková Název materiálu:
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
MAŠINKY - bludiště Prostorová orientace.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vladimíra Houšková Název materiálu:
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Implementace BAT závěrů do integrovaných povolení v Moravskoslezském kraji Krakow.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Kontrolní práce – složené lomené výrazy
Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti
Poměr v základním tvaru.
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Rovnice HRA.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
UA104 – Didaktika informatiky I
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Slovní úlohy o společné práci − 3
Informační modelování staveb (BIM)
MATEMATIKA Lineární rovnice o jedné neznámé.
Transkript prezentace:

Myšlenková mapa Zařízení prodejny

Zadání úkolu S využitím učebnice Obchodní provoz pro střední školy zpracujte ve dvojicích myšlenkovou mapu na téma: „Zařízení prodejny“. Informace čerpejte ze strany 29 -39. Myšlenková mapa má následně pomoci studentovi v zapamatování si této problematiky. Součástí tohoto cvičení je Power-point s ukázkou těchto zařízení a s možností, aby je žáci samostatně zařadili do správné skupiny a podskupiny.

Cíp práce Cílem myšlenkové mapy je pochopit, jak se člení zařízení prodejny. Do jakých hlavních skupin a podskupin ho můžeme rozdělit, a jak na základě toho můžeme zařazovat jednotlivá konkrétní zařízení.

Myšlenková mapa má následně pomoci studentovi v zapamatování si této problematiky. Součástí tohoto cvičení je Power-point s ukázkou těchto zařízení a s možností, aby je žáci samostatně zařadili do správné skupiny a podskupiny.

Využití programu Mind map Možné řešení Využití programu Mind map