ZADÁNÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management Přednáška 6: Typy a typologie inzertních formátů Vydavatelský projekt ZADÁNÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management Varianta a1: Interní firemní časopis pro management Varianta a2: Interní časopis pro všechny zaměstnance Varianta b1: Pro odbornou veřejnost Varianta b2: Pro odběratele a dodavatele Varianta b3: Pro obchodní klienty a zájmové osoby P6 Vydavatelský management doc. Ing. Milan Kašík, CSc. milan.kasik@vsfs.cz
Přednáška 6: Typy a typologie inzertních formátů ŘEŠENÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management Layout (záměr, plán, situace) Název (titul) časopisu Podtitul (určení nebo zaměření časopisu) Cílové zaměření časopisu Cílová skupina (přesně definované čtenářské segmenty podle typu časopisu – variant) Rozsah (počet stran, integrovaná – neintegrovaná obálka, přílohy - suplementy) Obsahové sekce časopisu (uspokojování všech cílových skupin) 2. Organizace a rozpočet Proporce publicistiky a inzerce (východisko pro rozpočet) Distribuce (východisko pro rozpočet) Redakce (dělba práce) 3. Legislativní kroky Ministerstvo kultury Průmyslový vzor P6 Vydavatelský management doc. Ing. Milan Kašík, CSc. milan.kasik@vsfs.cz