ZADÁNÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference e-biz forum
Advertisements

S námi máte informační předstih!
CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ ODBORNÝCH ŠKOL. Cíle projektu Vytvořit v Uherském Brodě regionální centrum pro další vzdělávání pedagogů - oblast strojírenství.
CK – činnosti touroperátora
Centrum vzdělávání pedagogů odborných škol. Zahájení projektu: Ukončení projektu: Délka realizace projektu:19 měsíců.
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA TECHNICKÝCH UČEBNÍCH A STUDIJNÍCH OBORECH ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Výsledky průzkumu a náměty pro inovaci předmětu FINANCE Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc.
VAŠE FIREMNÍ PREZENTACE NA CD NOSIČÍCH. PŘEMÝŠLÍTE ČÍM PŘEKVAPÍTE OBCHODNÍ PARTNERY ČI ZAMĚSTNANCE LETOS? VYUŽIJTE MOŽNOST PREZENTACE VAŠÍ FIRMY NA CD.
1.Management? 2.Management jakosti?
Další vzdělávání v technických oborech Krajská konference projektu UNIV 2.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Vydavatelský management 2
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Příprava tvorby reportingu
Rozvoj Zoologické zahrady Jihlava Záměr projektu Smysl projektu Lidské zdroje Fin. analýza předkladatele.
Průřezové problémové okruhy ke zkoušce
1 Strategie NASKL, systémy posuzování kvality laboratoří podle NASKL Ing. Alena Fischerová Národní autorizační středisko pro klinické laboratoře při České.
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
Marketingové prostředí obce
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Seminář – zadání semestrálního projektu
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Jméno: Ing. Jan Pracovitý Tento projekt je spolufinancován z ESF a státního rozpočtu ČR. Společnost: ABCD Robot, s.r.o. Pozice: generální ředitel.
Návrh Projektu „Čteme prarodičům“
ČESKÁ ZEMĚDĚLSKÁ UNIVERZITA V PRAZE
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 2. Akreditace.
Stav realizace 2011 Ondřej Rut Rada ředitelů AutoSAP
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Firemní bankovnictví Corporate Banking
Práce ZADÁNÍ SEMESTRÁLNÍ PRÁCE: Zpracujte návrh – koncept na vydávání periodika (podnikového či jiného časopisu, novin, občasníku, věstníku, webu) včetně.
Vstřícný zaměstnavatel Kritéria soutěže. 1. Organizace práce Vstřícnost a reálné možnosti využívání flexibilních forem práce Další úpravy pracovního režimu.
Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů
Přihlášení do EBSCONETU. Novinky Služba zákazníkům.
ANALÝZA NEJVĚTŠÍCH ZAMĚSTNAVATELŮ VE VYBRANÉM OKRESE 31. října
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
CS ES SS GS Cíle společnosti KOITO CZECH pro rok Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Průzkum čtenářské obce časopisu Odpady (ECONOMIA a.s., listopad 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004) Čtenáři časopisu Odpady ECONOMIA.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Praktické zkušenosti editora fantastiky
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Marketing neziskových organizací
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Samostatné semestrální zadání v předmětu
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Ekonomika – Podnik CZ.1.07/1.5.00/ Ing. Eva Zmeškalová
POKROKOVÉ PROCESY VYUŽITÍ ENERGIÍ
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
zřízen Upraven : - zákonem č. 458/2000 Sb. o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích - zákon č. 406/2000.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Samostatné semestrální zadání v předmětu
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Transkript prezentace:

ZADÁNÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management Přednáška 6: Typy a typologie inzertních formátů Vydavatelský projekt ZADÁNÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management Varianta a1: Interní firemní časopis pro management Varianta a2: Interní časopis pro všechny zaměstnance Varianta b1: Pro odbornou veřejnost Varianta b2: Pro odběratele a dodavatele Varianta b3: Pro obchodní klienty a zájmové osoby P6 Vydavatelský management doc. Ing. Milan Kašík, CSc. milan.kasik@vsfs.cz

Přednáška 6: Typy a typologie inzertních formátů ŘEŠENÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management Layout (záměr, plán, situace) Název (titul) časopisu Podtitul (určení nebo zaměření časopisu) Cílové zaměření časopisu Cílová skupina (přesně definované čtenářské segmenty podle typu časopisu – variant) Rozsah (počet stran, integrovaná – neintegrovaná obálka, přílohy - suplementy) Obsahové sekce časopisu (uspokojování všech cílových skupin) 2. Organizace a rozpočet Proporce publicistiky a inzerce (východisko pro rozpočet) Distribuce (východisko pro rozpočet) Redakce (dělba práce) 3. Legislativní kroky Ministerstvo kultury Průmyslový vzor P6 Vydavatelský management doc. Ing. Milan Kašík, CSc. milan.kasik@vsfs.cz