VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh a jeho zákonitosti.
Advertisements

Fungování tržního mechanismu - neviditelná ruka trhu
Ekonomická gramotnost
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_52_INOVACE_01/A3 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníZáří 2012.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
P9 CENA JAKO NÁSTROJ MM Cena - je vyjádřením „hodnoty“ zboží nebo služby. Cena je jediným prvkem marketingového mixu, který vytváří firmě příjmy. Všechny.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší školeNázev:TrhAutor: Jaroslav Kvapil kód DUMu: VY_32_INOVACE_Ek.8.4.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Základy marketingu šestá přednáška
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Marketingové prostředí
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
Psychologie trhu Úvod.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Trh Pavel Šuranský.
V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI PaedDr.Emil Hanousek,CSc
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A12 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníListopad.
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
ÚVOD DO PSYCHOLOGIE Milana Reichlová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Vítejte na Marketingu.
TRH (tržní mechanismus)
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Patří k ní trh jako všeobecná i konkrétní prodejní možnost. Realizace zboží na trhu probíhá vždy v konkrétních podmínkách. Etapy procesu prodeje: vzbuzení.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_09 Název materiáluNabídka.
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBECNÁ VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE Mgr. Renata Kuldová.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Jedna z rolí, kterou člověk v životě splňuje – ROLE KONZUMENTA – na základě toho se očekává SPOTŘEBNÍ CHOVÁNÍ. - základem spotřebního chování – ROZHODOVÁNÍ.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Charakteristika a význam obchodního provozu, činitelé OP.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
PÍSEMNÁ A ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE VY_32_INOVACE_KORESPONDENCE.01
Cenová politika – klíčová slova
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
MARKETING 2.
Tržní mechanismus Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Jana Novotná Název materiálu:
Vítejte na Marketingu.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.13
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.05
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.08
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.02
VY_32_INOVACE_PSYCHOLOGIE.07
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.04
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Obchod, trh Základy hospodaření.
SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÁ PODMÍNĚNOST
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.06
Transkript prezentace:

VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09 Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09 1. 9. 2012 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: 4. předmět: Psychologie prodeje

IX. PSYCHOLOGIE PRODEJE Využití psychologie v obchodní činnosti

CÍL Student aplikuje prostředky osobního působení na zákazníka Předvádí obchodní jednání na různé úrovni

Psychologie trhu Rozbor aspektů obchodu Otázka zboží, nabídky a poptávky Komunikace a propagace na trhu

Psychologie trhu Chování spotřebitele a jeho osobnost Obchodní jednání a osobnost obchodníka Psychologie koupě a prodeje Výzkum trhu

Chování spotřebitele Individuální činitelé Mikrosociální činitelé Makrosociální činitelé

Typy spotřebního chování Návykové chování Určitá částka peněz Pravé rozhodování Iracionální chování

Spotřební chování Je podněcováno motivy, které vycházejí s potřeb, zájmů, zvyků, nálad zaměření a postojů.

Spotřební chování Motivy vycházejí ze základních biologických potřeb nebo potřeb duševních.

Spotřební chování Každý prodej či nákup je psychologický akt – mezi prodávajícím a nakupujícím

Kontrolní otázky Vyjmenuj tři skupiny činitelů, které ovlivňují chování spotřebitele Popiš, co znamená ve spotřebním chování – chování iracionální

Děkuji za pozornost

Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, 1997. s. 119. ISBN 80-7168-406-6 Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. s. 128. ISBN 80-7168-899-1 Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto