Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 11_ Rozmanitost přírody Ovoce (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

Zemědělské plodiny DUM 14/1
Téma: PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA: ZAHRADA I. - Pracovní listy 4. ročník
VY_52_INOVACE_PRV.2.20 _Ovoce _pracovní list
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Rostliny našich polí – obilniny 4. ročník
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Příroda kolem nás Není –li uvedeno jinak, je tento.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
LIDÉ A ČAS KALENDÁŘNÍ ROK.
UŽITKOVÉ ROSTLINY.
VY_32_INOVACE_10_ čtení slov 2 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
Název školy:c ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_600_ROSTLINY_V_LÉTĚ Téma: ZOPAKOVAT SI KVETOUCÍ.
Roční období Název školy:
Hospodářské plodiny.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ROSTLINY V LÉTĚ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Pravěk – doba kamenná VY_32_INOVACE_3C_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: PhDr. BLAŽENA DACEROVÁ, 2011 – 11 – 13 NÁZEV: VY_12_INOVACE_04_LÉTO TÉMA: PRÁZDNINOVÉ.
Povolání II. VY_32_INOVACE_3A_03 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.6 Poznáváme ovoce Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo.
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
LÉTO.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Ovocné stromy Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Zemědělské plodiny Na polích zemědělci pěstují zemědělské plodiny a luštěniny Jsou základem výživy lidí (obilí, brambory, rýže) a hospodářských zvířat.
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_14_PRVOUKA
VY_32_INOVACE_09_Přírodověda_07_4. ročník _Podzim v sadu
Anotace : Výuka předmětu Člověk a jeho svět
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_30_ OVOCE TÉMA: OVOCE
autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_28_PRVOUKA_OVOCNÉ STROMY
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Vztahy mezi slovy 1 VY_32_INOVACE_4
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKY.
VY_32_INOVACE_52_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
VY_32_INOVACE_49_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Znaky podzimu – sklizeň ovoce a zeleniny VY_52_INOVACE_31
Ovoce, ovocné stromy, keře VY_32_INOVACE_16
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Léto
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_16_Obiloviny
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
Obrázkové čtení se spojkou I.
PODZIM SPUSŤ: F5.
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_12_PODZIM TÉMA: PODZIM
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ /1. 4
Období: září – prosinec 2011
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Léto v přírodě Autor:
VY_52_INOVACE_05_ Ovocné stromy a keře
Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_První ovoce, výživa
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Slované VY_32_INOVACE_3C_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Jak dělá? VY_32_INOVACE_5B_06 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Člověk a jeho svět 2.ročník
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_III.Vu_PĚSTOVÁNÍ.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Transkript prezentace:

Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/21.3751 Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3751 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_2_10 Autor Mgr. Tatiana Zezulčíková Název Práce na poli a v sadě – léto Datum (období) Prosinec 2012 Ročník 8. ročník ZŠ speciální, středně těžké mentální postižení Vzdělávací oblast Člověk a jeho svět_Přírodověda Anotace Výukový materiál je určen pro žáky k procvičení, opakování a upevnění vědomostí na dané téma. V materiálu je použita metoda výuky – čtení obrázků s porozuměním. Doporučuji vytisknout jako pracovní listy a použít je k individuální práci s žáky.

PRÁCE NA POLI A V SADĚ - LÉTO

1. Jaké práce se dělají na poli a lukách v létě? a) sklizeň obilí - žně Napiš správný název zemědělských strojů, který vidíš na obrázcích

Co se v období žní sklízí na polích?

b) senoseč Jak se sklízí tráva na seno? Napiš správný postup při senoseči. ( tráva, balení sena, sečení trávy, obracení sena)

2. Jaké ovoce dozrává v sadě v létě?

V létě zemědělci sekají, suší a obracejí . Usušené trávě se říká 3. Přečti obrázkové věty V létě zemědělci sekají, suší a obracejí . Usušené trávě se říká . Na poli dozrává . Obilí sklízíme . Sklizeň obilí se nazývá žně. Z obilí se vyrábí . V létě dozrávají , , a . , Z letního ovoce se připravují . , a

ŘEŠENÍ 1. Jaké práce se dělají na poli a lukách v létě? a) sklizeň obilí - žně Napiš správný název zemědělských strojů, který vidíš na obrázcích kombajny traktor s vlečkou

Co se v období žní sklízí na polích? ječmen pšenice oves žito

b) senoseč Jak se sklízí tráva na seno? Napiš správný postup při senoseči. tráva sečení trávy obracení sena balení sena ( tráva, balení sena, sečení trávy, obracení sena)

2. Jaké ovoce dozrává v sadě v létě? třešně višně broskev švestka meruňka hruška jablko

Zdroje vlastní tvorba www.office.microsoft.com http://www.google.cz/search?q=kombajn&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8&redir_esc=&ei=MTK-UK3TOumB4gSQlYEI http://www.google.cz/search?q=%C5%BEac%C3%AD+stroje&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8&redir_esc=&ei=hDK-UKDFLeek4gS1qIGgAQ http://www.google.cz/search?q=obrace%C4%8D+sena&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8&redir_esc=&ei=qDK-UJj3B8Hi4QTN7YHYBA