Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Absolventská práce Turistický ruch v Orlických horách
Advertisements

 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
CK – činnosti touroperátora
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Aktuální stav realizace projektu Jana Moravcová
RLZ - Personalistika Romana Pavelková Skalský Dvůr
Vlastní hodnocení školy
Výběr projektů Leader ČR 2006 (Ing. Olga Ondráčková, manažerka MAS) Logo- návrh 13ti leté studentky Konečná podoba loga MAS Konečná podoba loga MAS.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Vybrané metody analýzy
DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE 2. FÁZE Workshop DF a EPS, / 11 DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE 2. FÁZE Workshop DF a EPS, Ing. Martin.
Fotbalové stadiony mohou být místem dobré zábavy a bezpečí
Absolventská práce Turistický ruch v Orlických horách Jana Vzorová.
Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Výběr dodavatelů Ivan Gros
Sportovní zařízení a akce
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Metody výběru variant Používají se pro výběr v případě více variant řešení stejného problému Lze vybírat dle jednoho nebo více kritérií V případě více.
Management cestovního ruchu
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
MARKETINGOVÝ MIX.
Výběr dodavatelů - příklad
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
8. Marketing.
stavby pro veřejné stravování a cestovní ruch
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV ERDF výzva pro vysoké školy Ing. Martin Hajnala Praha, duben 2016.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
„OBCE SOBĚ“ projekt meziobecní spolupráce Jak vnímáme meziobecní spolupráci na Rakovnicku Výsledky Dotazníku 1. část.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Přednáška č. 9 Hodnocení veřejných zakázek Úvod do veřejných zakázek a věcné hodnocení Ladislav Kavřík
STABILIZACE A REFORMA ČESKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ Priority ministra zdravotnictví Tomáše Julínka pro funkční období Praha,
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Marketing sportu bp 2086.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Trasování a sestavení programu zájezdu
Komplexní systém hodnocení
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Multifaktorová analýza
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
MAS Lípa pro venkov z.s. Monitoring a evaluace
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
V hotelnictví a cestovním ruchu
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Transkript prezentace:

Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA) 1) Výběr SA (2 – 3 studenti; min. dvoudenní; účast jako soutěžící – sportovec, divák – fanoušek, pořadatel, atd.) 2) Základní údaje o SA (název, obsah – disciplíny, místo a termín konání) 3) Formy a úroveň propagace (např. reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct mail), včasnost, úplnost a srozumitelnost informací 4) Dopravní dostupnost (možnosti přístupu, parkování apod.), doprava v místě (v rámci sportoviště či z ubytovacího zařízení) 5) Možnosti a úroveň ubytování (vzdálenost od sportoviště, druh a cenové možnosti) 6) Možnosti a úroveň stravování (ubytovací zařízení, sportoviště, jinde)

7) Organizační zajištění harmonogram a jeho dodržení prostoje a zpoždění pořadatelská služba dodavatelé služeb sponzoři volba sportoviště (z hlediska sportovních výkonů, zázemí pro sportovce, kapacita pro diváky) 8) Analýza rizik (identifikace případných rizik a možnosti jejich eliminace nebo snížení; použít kontrolovatelné a nekontrolovatelné vlivy)

9) Dopad SA na cestovní ruch a turistickou destinaci; možnosti spolupráce s organizacemi činnými v cestovním ruchu (poskytovatelé služeb, samospráva, instituce CR) 10) SWOT analýza a komentář 11) Kvantifikace kvality SA – metoda součtu vážených faktorů a) vymezení hodnotících kritérií a přiřazení vah podle jejich důležitosti (součet 100) b) ohodnocení jednotlivých kritérií pro SA (1 – nejhorší, 10 – nejlepší) c) výpočet – součet násobků váhy a bodového hodnocení 12) Návrhy a doporučení na zvýšení úrovně příští SA