Vzdělávání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Projektová příprava vzdělávacích akcí.
Řízení kariérního rozvoje. Proces vzdělávání identifikace potřeby, plán vzdělávání (a rozvoje), realizace, hodnocení výsledků.
Modernizace OV Vzdělávání 4.0
Střední rybářská škola a Vyšší odborná škola vodního hospodářství
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Projekt odboru personálního Ministerstva vnitra Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV: nástroj ke zvýšení efektivity práce MV ČR.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Plánování ve školní tělesné výchově
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Systémy řízení EMS/QMS/SMS
Didaktické metody Androdidaktika.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Společenská odpovědnost ve školství
Inovační potenciál České republiky
Účetnictví – význam informací
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Pracovnělékařské služby
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Andragogika Vzdělávání.
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Klíčová aktivita 05 Vzdělávací modul „Boj s korupcí“
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Digitální gramotnost Informatické myšlení
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Zákon o sociálních službách č. 108/2006 Sb.
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Centra kolegiální podpory
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Model intenzivní podpory
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Model intenzivní podpory
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Model intenzivní podpory
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Ing. Alena Opletalová, Ph. D. , 9. 6
Transkript prezentace:

Vzdělávání

Účel vzdělávání zaměstnanců : Systematické utváření, prohlubování a rozšiřování schopností ( znalostí, dovedností, chování) zaměstnanců k vykonávání sjednané práce a dosahování požadovaného výkonu.

Oblasti vzdělávání člověka : Oblast všeobecného vzdělávání – osvojování si základních a všeobecných schopností a dovedností pro život Oblast odborného vzdělávání – příprava na povolání Oblast rozvoje – rozšiřování kvalifikace

Oblasti vzdělávání zaměstnance Podle § 227 ZP zahrnuje odborný rozvoj zaměstnanců zejména : Zaškolení a zaučení Odbornou praxi absolventů škol Prohlubování kvalifikace Zvyšování kvalifikace

Systematické vzdělávání Vychází ze strategie a organizačních předpokladů vzdělávání, neustále se opakující cyklus : Identifikace potřeby vzdělávání Plánování vzdělávání Realizace vzdělávání Hodnocení vzdělávání

Metody vzdělávání : Úspěšnost = volba správné metody Rozdělení na : Na pracovišti Mimo pracoviště Specifické : e-learning

Vzdělávání na pracovišti : Instruktáž při výkonu práce Asistování Pověření úkolem Rotace práce Koučink mentoring

Vzdělávání mimo pracoviště : Přednáška Seminář Demonstrování Případová studie Outdoorové aktivity

Vzdělávání ve firmě ???????????????????????????????? Jak své lidi efektivně vzdělávat ? Jaké formy a prostředky použít ? Jak často dávat zaměstnancům prostor pro vzdělání ? Je zvolený způsob vzdělávání přínosný ? Mají investice do vzdělávání přiměřenou návratnost ? ???????????????????????????????????????

Malé firmy Jen nezbytná povinná školení BOZP PO Školení řidičů První pomoc Práce ve výškách, svářečské kursy ……….

Firma Nejčastější přístup ke vzdělání – intuice Vzdělávání a strategie Identifikace a formulace potřeb firemního vzdělávání Rozpočet vzdělávání Posouzení kvality a validity vzdělávacích institucí či akcí Sestavení harmonogramu a programu vzdělávání Kontrola efektivnosti a výsledků vzdělávání ve firmě Evidence informací a novinek Seznamy, adresáře, přehledy, databáze, reporty