VY_32_INOVACE_02.01.17.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Advertisements

EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 6.
Násobky a díly kilogramu
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: D OPLŇ DO OBRÁZKU NÁZVY ČÁSTÍ ROVNORAMENNÝCH VAH.
Vážení na laboratorních vahách Pracovní činnosti 6. ročník
Měření hmotnosti tělesa
Měření hmotnosti.
Měření hmotnosti tělesa.
Číslo v digitálním archivu školy
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Měření hmotnosti.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
O rovnoramenných vahách
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Hustota dřevěného hranolu
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření hmotnosti
FYZIKA Měření hmotnosti tělesa. Vypracoval: Lukáš Karlík.
F YZIKÁLNÍ VELIČINY - HMOTNOST Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
PŘEVODY JEDNOTEK.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: S jakou přesností měří váhy ( Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
G RAVITAČNÍ POLE Mgr. Kamil Kučera. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Odhad rozměrů těles - TEST S TAJENKOU (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Hydrostatický tlak – výpočet (soustava SI) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Tlak – odvozená veličina SI Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 7. ročník základní.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Převody jednotek hustoty (Soustava SI) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Uděláme si odměrku (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6. ročník.
Měření hmotnosti těles K určování hmotnosti používáme různé druhy vah. K určování hmotnosti našeho těla používáme osobní váhy. Obr.1 – foto autor.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/10 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Vážení Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Difúze a Brownův pohyb (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Pevné látky (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 7 ročník základní.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Co nám říká Archimédův zákon? (Účinky síly na těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová.
Měření hmotnosti Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_
zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
VY_ 32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
Děti z Bullerbynu 16 Autor: Mgr
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_INOVACE_
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
VY_32_INOVACE_
Slovní úlohy polovina, čtvrtina
VY_32_INOVACE_
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
AUTOR: RNDr. Ivana Bělohradová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_F+Z_06
VY_32_INOVACE_
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Andrea Kolářová Název : VY_32_INOVACE_1A_08_Hmotnost
VY_32_INOVACE_
PRVOUKA LETNÍ SPORTY, BEZPEČNOST
VY_32_INOVACE_
HMOTNOST AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
HUDEBNÍ VÝCHOVA NOTOVÁ OSNOVA, HOUSLOVÝ KLÍČ
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_02.01.17

Název výukového materiálu: Popis laboratorních vah ( Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6.ročník základní školy LEDEN 2013

Použité zdroje: Fotografie: archiv autorky Obrázky : Microsoft

Anotace Materiál slouží k seznámení s laboratorními váhami. Při práci s materiálem by měli mít žáci před sebou skutečné váhy. K zopakování slouží pracovní list na 15. snímku (pracovní list je třeba žákům vytisknout). Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu.

Popis laboratorních vah Nauč se pracovat s váhami

Laboratorní váhy ARETAČNÍ ŠROUB VAHADLO BŘIT VAHADLA BŘIT ZÁVĚSU MISEK ZÁVĚS MISEK MISKA VAH STAVĚCÍ ŠROUB OLOVNICE ARETAČNÍ ŠROUB UKAZATEL SE STUPNICÍ

PŘI JAKÉKOLI MANIPULACI S VAHAMI MUSÍ BÝT VÁHY ZAARETOVÁNY ARETAČNÍM ŠROUBEM!

ARETAČNÍ ŠROUB zavřeno

ARETAČNÍ ŠROUB otevřeno

KONTROLA BŘITŮ ŠPATNĚ DOBŘE

BŘIT VAHADLA ŠPATNĚ DOBŘE

OLOVNICE KONTROLA SPRÁVNÉ POLOHY VAH HROT OLOVNICE MÁ SMĚŘOVAT NA BOD

VÁHY SROVNÁME POMOCÍ STAVĚCÍCH ŠROUBŮ OTÁČENÍM SE ZVEDÁ DESKA VAH

V PRACOVNÍM LISTU VYPLŇTE NÁZVY SOUČÁSTEK, KTERÉ TVOŘÍ VÁHY. SAMOSTATNÁ PRÁCE V PRACOVNÍM LISTU VYPLŇTE NÁZVY SOUČÁSTEK, KTERÉ TVOŘÍ VÁHY.

2x dvojklik otevře wordový dokument

MÁME SROVNANÉ VÁHY A MŮŽEME VÁŽIT ODARETUJEME VÁHY POKUD UKAZATEL NENÍ NA STŘEDU STUPNICE, VÁHY ZNOVU ZAARETUJEME POKUSÍME SE VYVÁŽIT MISKY POMOCÍ KOUSKŮ PAPÍRU, KTERÉ POLOÝÍME NA LEHČÍ MISKU. PO PEČLIVÉM VYVÁŽENÍ MŮÝEME ZAČÍT MĚŘIT HMOTNOST.

ZÁVAŽÍ ARETAČNÍ ŠROUB V POLOZE ZAVŘENO!

SADA ZÁVAŽÍ ZÁVAŽÍ MENŠÍ NEŽ 1g UCHOPÍME PINZETOU