Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Advertisements

Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Mechanické vlastnosti plynů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
LOGICKÉ DVOJICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Gošová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
KUFR MAGNETISMUS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poetický slovník Opakujeme základní pojmy Návo d Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického.
Poznáš, kolik je právě hodin?
PYRAMIDA Kinematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Linda Kapounová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hra ke zopakování nebo procvičení učiva Test k ověření znalostí z fyziky tělesa a látky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Ruský obrázkový slovník XXIV. Povolání - профессия
Obst und Gemüse Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Fyzika – měření objemu a převody jednotek objemu
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Ruský obrázkový slovník XII Domácí spotřebiče – Техника для кухни
Soutěž pro dvě družstva
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Pravidla pro počítání s mocninami
Pořadí obrázků – domeček
Pracovní list - pocity a emoce Jméno: …………………………
Porovnávání obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Ruský obrázkový slovník XXX. Slovesa A
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ruský obrázkový slovník XL Kontinenty a oceány – Континенты и океаны
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
KARTY NA PŘIŘAZOVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Najdi a přiřaď tělo k hlavě zvířete
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Kolik je...? Pracovní listy
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Hra Znáš některé dopravní značky?
Transkript prezentace:

Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Početní operace s celými čísly. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Jak postupovat – návod pro použití. Hru hraje (test absolvuje) až sedm družstev (hráčů). Kromě výpočtu jde také o určení nejvhodnější strategie výpočtů v družstvu! Družstvo (hráč) vybere políčko (otázku) s číslem od 1 do 12 z tabulky otázek. Po kliknutí na vybrané políčko se otevře soutěžní otázka. V případě správné odpovědi se hra vrací na snímek s tabulkou otázek. Hru řídí porotce (učitel), jehož úkolem je přiřazovat do hracího plánu družstva, které danou otázku odpovědělo správně body, a to kliknutím na příslušné pole tabulky v barvě družstva. Možná i varianta s odčítáním bodů za nesprávné odpovědi. V případě nesprávné odpovědi dostává možnost odpovědi druhé družstvo. Otázky volí družstva vždy střídavě, a to tak, že po správné odpovědi jednoho družstva volí otázku družstvo druhé. Ve hře vítězí družstvo, které má po vyčerpání všech otázek vyšší počet získaných bodů. Družstvo, které první pozná, co je na obrázku pod čísly otázek, získává „bonusové“ body. Avšak v případě špatné odpovědi se mu body odčítají.

Soutěžící (družstvo) č. 1: Soutěžící (družstvo) č. 2: Tabulka otázek Soutěžící (družstvo) č. 1: Soutěžící (družstvo) č. 2: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 5 6 7 8 9 10 11 12 9 10 11 12 5 6 7 8 Soutěžící (družstvo) č. 3: Soutěžící (družstvo) č. 4: 9 10 11 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 5 6 7 8 Obrázek č. 1 9 10 11 12 9 10 11 12 Soutěžící (družstvo) č. 5: Soutěžící (družstvo) č. 6: Soutěžící (družstvo) č. 6: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 2 3 4 5 6 7 8 5 6 7 8 5 6 7 8 9 10 11 12 9 10 11 12 9 10 11 12

28 - 65 :(-5) + (-26)= Otázka číslo 1: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. 28 - 65 :(-5) + (-26)= Správná odpověď: = 28 + 13 – 26 = 41 – 26 = 15 Zpět

4 - [9 + (-40) - (-27) - 19]= Otázka číslo 2: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. 4 - [9 + (-40) - (-27) - 19]= Správná odpověď: =4-(9-40+27-19)=4-(36-59)=4-(-23)=4+23=27 Zpět

-24 + 24 : 6 . (-2) + (-42)= Otázka číslo 3: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. -24 + 24 : 6 . (-2) + (-42)= Správná odpověď: =-24+4.(-2)-42=-24-8-42=-74 Zpět

[-21-(-20):(-4)-1].2-(-1)= Otázka číslo 4: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. [-21-(-20):(-4)-1].2-(-1)= Správná odpověď: =[-21+20:(-4)-1].2+1=(-21-5-1).2+1=-27.2+1= =-54+1=-53 Zpět

39-[-12-(-12).(-3)]-63= Otázka číslo 5: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. 39-[-12-(-12).(-3)]-63= Správná odpověď: =39-[-12+12.(-3)]-63=39-(-12-36)-63= =39-(-48)-63=39+48-63=87-63=24 Zpět

2 - 2 . 24 - 24 : 6 – 6 = Otázka číslo 6: Zpět =2-48-4-6=2-58=-56 Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. 2 - 2 . 24 - 24 : 6 – 6 = Správná odpověď: =2-48-4-6=2-58=-56 Zpět

5-(+5):5-(-30).(-5)+(-23)= Otázka číslo 7: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. 5-(+5):5-(-30).(-5)+(-23)= Správná odpověď: =5-5:5+30.(-5)-23=5-1-150-23=5-174=-169 Zpět

-26-[-14+14:(-7)+(-44):4]= Otázka číslo 8: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. -26-[-14+14:(-7)+(-44):4]= Správná odpověď: =-26-(-14-2-44:4)=-26-(-14-2-11)=-26-(-27)= =-26+27=1 Zpět

[4-(-8)-8:4].24-24:(4-4:2)= Otázka číslo 9: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. [4-(-8)-8:4].24-24:(4-4:2)= Správná odpověď: =(4+8-2).24-24:(4-2)=(12-2).24-24:2= =10.24-12=240-12=228 Zpět

20-(72:4+14.4 )-(-20)= Otázka číslo 10: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. 20-(72:4+14.4 )-(-20)= Správná odpověď: =20-(18+56)+20=20-74+20=40-74=-34 Zpět

10-10:(2.8-8:4-4).2-2= Otázka číslo 11: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. 10-10:(2.8-8:4-4).2-2= Správná odpověď: =10-10:(16-2-4).2-2=10-10:(16-6).2-2= =10-10:10.2-2=10-1.2-2=10-2-2=10-4=6 Zpět

(-45:9-9:3).(7-7.6-6)= Otázka číslo 12: Zpět Vypočítej: Pro správnou odpověď klikni na smajlíka. (-45:9-9:3).(7-7.6-6)= Správná odpověď: =(-5-3).(7-42-6)=-8.(7-48)=-8.(-41)=328 Zpět

Použité obrázky: Obrázek na pozadí: [cit. 2010–09–28]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-blackboard.html>. Obrázek č. 1: [cit. 2010–09–28]. Dostupné pod licencí Creative Commons na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Brackets.svg>. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.