Gymnasium Jižní Město Praha

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_07.
Advertisements

LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření prosinec2012 Ročník 6. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační a komunikační technologie Informatika.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Plánování ve školní TV Zpracoval: Ondřej Šimko. Plánování ve školní TV je záměrná a cílevědomá činnost učitele k stanovení co nejracionálnějšího způsobu.
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
„Propojení teoretické a praktické přípravy budoucích pedagogických pracovníků na UP“ KULATÝ STŮL K PEDAGOGICKÝM PRAXÍM Přírodovědecká fakulta.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Zpětná vazba učiteli. Je potřeba dopřát učitelům pravidelnou, cílenou a formativní zpětnou vazbu.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Zkušenosti z inspekční činnosti ve školách s prvním stupněm Mgr. Miroslav Pospíšil, ČŠI Jihlava, leden 2011  hodnocení ŠVP  poznatky z inspekční činnosti.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Individuálně, ale společně a jinak
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Základy automatického řízení 1
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
ZMĚNY V RVP ZV SOUVISEJÍCÍ S ODSTRANĚNÍM PŘÍLOHY 2 RVP ZV UPRAVUJÍCÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S LEHKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM MŠMT 21. října 2015.
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
NOVINKY Z ODBORU ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Porada ředitelů organizací z oblasti školství Otrokovice
Plánování ve školní tělesné výchově
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Pracovní porada Pracovní list.
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Pracovní porada Pracovní list.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Gymnázium T. G. Masaryka, Litvínov
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
KURIKULUM PRO VŠECHNY R. Votavová /
Autoevaluace z pohledu
Implementace BAT závěrů do integrovaných povolení v Moravskoslezském kraji Krakow.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Vybrané cíle projektu KIPR
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Úvodní přednáška pro 1. ročník
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
SAMOSTATNÉ ODBORNÉ PRÁCE Národní ústav pro vzdělávání
Počítač ve škole a MŠMT Mgr. Jaroslav Faltýn
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Diagnostika dítěte předškolního věku
Transkript prezentace:

Gymnasium Jižní Město Praha 30. 11. 2010 SETKÁNÍ KOORDINÁTORŮ Gymnasium Jižní Město Praha 30. 11. 2010

Koordinátor ŠVP Vyhláška č. 317/2005 Sb., o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, … § 9 Studium k výkonu specializovaných činností b) tvorba a následná koordinace školních vzdělávacích programů… (250 vyučovacích hodin; obhajoba závěrečné písemné práce a závěrečná zkouška před komisí; absolvent získává osvědčení) - specializační příplatek (§ 40 bod 2) – měsíční příplatek 1000-2000 Kč

Jak si stojí koordinátor TEĎ Role koordinátora ŠVP: Motivovat ostatní učitele na základě porozumění změnám a ztotožnění se s nimi Podílet se na vytvoření pracovních týmů a vymezení odpovědnosti. Řídit a organizovat tým učitelů při realizaci a vyhodnocování ŠVP Poznat nedostatky v ŠVP a vést k jejich úpravě; umět poradit při formulování textu.

Rozpoznat potřebu DVPP v konkrétních oblastech souvisejících s realizací ŠVP; doporučovat konkrétní vzdělávání. Průběžně sledovat (kontrolovat, evidovat a korigovat) plnění jednotlivých kroků realizace ŠVP Iniciovat a řídit setkávání učitelů nad problémy s realizací ŠVP; motivovat k výměně zkušeností z výuky

KOORDINÁTOR ŠVP - METODIK Upozorňovat na aktuální a podnětné články, publikace, učebnice, metodické náměty,… Poskytovat zpětnou vazbu vedení školy. KOORDINÁTOR ŠVP - METODIK

Změny a úpravy v ŠVP Školní vzdělávací program pravidelně vyhodnocujeme. Hodnocení ŠVP provádíme na konci každého vzdělávacího cyklu. Zvážit - nakolik jsou úpravy nutné uprostřed vzdělávacího cyklu. Častějším změnám budou podléhat ty části ŠVP, které popisují podmínky vzdělávání (materiální, personální)

Pro změny v obsahu vzdělávání (v učebních osnovách vyučovacích předmětů) se doporučuje stanovit pravidla. Změny ŠVP a jeho částí musí být zdokumentovány a schváleny ředitelem/ředitelkou školy!!!

změnu lze provést například: 1. formou dodatku k ŠVP 2. výměnou příslušné části ŠVP doporučuje se na původních dokumentech uvést ukončení platnosti Pozor!!! Po určitou dobu budou vedle sebe platit dva dokumenty

s navrženými změnami a úpravami ŠVP seznámit předem všechny učitele. informovat ŚKOLSKOU RADU (vyjadřuje se k návrhům školních vzdělávacích programů a k jejich následnému uskutečňování). informovat RODIČE

Změny v ŠVP zavádíme od 1. září nového školního roku (zpravidla počínaje 1. ročníkem)

Vzájemná výměna zkušeností 1. Jak nám ŠVP slouží? Kdy a jak program využíváme? 2. Zda to, co jsme do programu napsali, opravdu funguje nebo ne. 3. Zda zápisy v TK směřují k očekávaným výstupům, které jsme si určili. 4. Hodnotíme tak, jak jsme se domluvili? 5. Jak reálně pracujeme s průřezovými tématy? (konkrétní aktivity,...) 6. Jak informujeme o změnách?

„PRAVIDLA SE MUSÍ DOTVÁŘET TÍM, ŽE SE POUŽÍVAJÍ“ DĚKUJI ZA POZORNOST vkorcova@seznam.cz