Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Logistika v silniční dopravě
Advertisements

Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
1) Úzce specializované prodejny
Distribuční politika Petra Krajníková.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
ŘÍZENÍ MALOOBCHODU A VELKOOBCHODU
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
VY_62_INOVACE_16_FINANCE Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor
Place – místo prodeje (distribuce)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Distribuce Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_210.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Globální retailing v Evropě
DISTRIBUCE.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Prodejní a odbytová činnost Vypracoval : Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech,
VY_32_INOVACE_EKO_17 DISTRIBUCE I.
VNITŘNÍ OBCHOD ČÁST 2 VELKOOBCHOD.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Propagace ve firmách Zlínského kraje
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
EKONOMIKA TRH Ing. Hana Kročová
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
ANALÝZA TRHŮ A KUPNÍ CHOVÁNÍ ORGANIZACÍ
Obchodní činnost – vnitrostátní obchod
Mikroprostředí firmy.
DISTRIBUCE.
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Práva spotřebitele.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Distribuce - placement
ROZDĚLENÍ SKLADŮ PODLE ÚČELU A VYUŽITÍ
Zpracoval Ing. Jan Weiser Velkoobchod. Osnova výkladu Význam, funkce a úkoly velkoobchodu. Rozd ě lení velkoobchodních sklad ů podle vybraných hledisek.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluMarketingový.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Význam a funkce obchodu Zpracoval Ing. Jan Weiser.
11 Distribuce Formy distribuce Distribuční strategie.
Ing. Petr Klímaanalýza umístění skladu1 Analýza umístění skladů.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Zásobování prodejny Zpracoval Ing. Jan Weiser. Obsah výkladu 1.Požadavky na zásobování prodejen 2.Dodavatele 3.Dodavatelsko-odběratelské vztahy 4.Rozdělení.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Pojem Veškeré činnosti související s přesunem hotových výrobků a služeb od výrobce ke spotřebiteli Z hlediska času se jedná o poslední činnosti podniku.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Cenové triky.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO členění podle forem činnosti
Velkoobchod, maloobchod
Velkoobchod Autor: Ing. Sikorová Renata VY_32_INOVACE_Sikorová_
Vítejte na Marketingu.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
RISKUJ Marketingový mix. RISKUJ Marketingový mix.
Distribuční politika klíčová slova
Autor: Ing. Sikorová Renata
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Velkoobchod

Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce od výrobců

Funkce velkoobchodu vytváří široký a hluboký obchodní sortiment zboží balí a kompletuje zajišťuje dopravu zboží zajišťuje propagaci a podporu prodeje poskytuje dodavatelské úvěry

Druhy velkoobchodů S komplexními službami Cash and carry Rozvážková služba Velkoobchod s regálovou službou Zásilkový velkoobchod Internetový velkoobchod Zajišťovatelé zásilek

Cash and carry zaplať a odvez, zákazník si zboží, vybere, naloží a zaplatí neposkytuje rozvoz ani žádné další služby nejznámější příklad je velkoobchod Makro, je zaměřen na podnikatele, kteří se musí před nákupem zaregistrovat, první velkoobchod Makro byl otevřen v Amsterodamu v roce 1968

Rozvážková služba velkoobchod nemá sklady, nakupuje a rovnou prodává omezený sortiment dle objednávek nejčastější sortiment –pečivo, zelenina.. nečastější zákazníci – restaurace, nemocnice, školní jídelny…

Velkoobchod s regálovou službou umísťuje v obchodech své vlastní regály se zbožím – tak je zajištěna prezentace a úroveň prodeje zboží zůstává majetkem velkoobchodu, maloobchodník platí pouze za prodané zboží př. hračky kosmetika…

Zásilkový velkoobchod zákazníci vybírají ze zasílaných katalogů velkoobchod nemá vlastí dopravu, obvykle využívá poštu, PPL… specializuje se na lehčí sortiment

Internetový velkoobchod stejný princip jako u zásilkového velkoobchodu zákazník si zboží vybírá a objednává prostřednictvím internetu

Zajišťovatelé zásilek velkoobchod nemá sklady soustřeďuje objednávky od zákazníků najde dodavatele, zajistí rozvoz používá se např. pro uhlí