Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník VY_32_INOVACE_26_Ucime_se_znat_hodiny2Matematika a její aplikace, matematika, Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách
Učíme se hodiny 2
Od půlnoci do poledne říkáme 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Od poledne do půlnoci říkáme 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 24 23 13 22 14 15 21 16 20 17 19 18
Kromě hodin s ručičkami existují i hodiny digitální
Vyzkoušejte si 17:15 21:10 Čteme sedmnáct patnáct nebo čtvrt na šest Dvacet jedna hodin deset minut
Základní údaje o DUM Autor DUM: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina, Jivina 9 294 14 Období vytvoření DUM: 1. a 2. pololetí šk. roku 2010/2011 Ročník: třetí Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: matematika Tematický okruh: Čísla v oboru do 100 Téma: Hodiny DUM byl vytvořen jako doprovodný materiál pro prezentaci a procvičování v předmětu matematika v e třetím ročníku ZŠ. Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru nebo předvedení na monitorech žáků. Lze ho využít i pro procvičování do žákovských sešitů, stejně tak ho lze zaslat mailem žákům, kteří v době procvičování učiva chyběli.
Použito pracovního sešitu Halasové J Použito pracovního sešitu Halasové J., Učíme se znát hodiny, Učebnice a knihy Mgr. Jitka Spiesová, Brno, www.microsoft.office.com