Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_32_SOUHVĚZDÍ, GALAXIE, SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_INOVACE_08_32_NEOBNOVITELNÉ A OBNOVITELNÉ PŘÍRODNÍ ZDROJE
VY_32_INOVACE_
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
zpracovaný v rámci projektu
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Početní operace v oboru přirozených čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Volně žijící zvířata – rybník, potok
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Procvičení a upevnění učiva
zpracovaný v rámci projektu
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
VY_32_INOVACE_04_16_Moje rodina
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
MŮJ DOMOV ANOTACE Pracovní listy, které shrnou znalosti o obci a jejím okolí. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP Samostatné.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace: Výstup ukazuje žákům princip násobení čísly 10 a 100 a hravou formou učivo procvičí Autor: Mgr. Ivana Tkadlecová Datum zhotovení: leden 2012 Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: Řeší úlohy, ve kterých aplikuje a procvičuje osvojené početní operace Speciální vzdělávací potřeby: Žádné Klíčová slova: Matematika, násobení, součin, tabulka Druh učebního materiálu: Prezentace Druh interaktivity: Výklad, aktivita Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: Základní vzdělávání-první stupeň Typická věková skupina: 4. ročník Celková velikost: 109 kB

Připomeň si: Dané číslo násobíme deseti tak, že k tomuto číslu připíšeme nulu. Např.: 9.10=90 11.10=110 653.10=6 530

Dané číslo vynásobíme stem tak, že k tomuto číslu připíšeme dvě nuly. Např.: 5.100=500 49.100=4 900 892.100=89 200

Vypočítej: 5 326 . 10 = 3 289 . 10 = 4 995 . 10 = 49 950 53 260 32 890

Vypočítej: 6 123 . 100 = 2 147 . 100 = 9 635 . 100 = 214 700 963 500 612 300

Vyřeš násobilkový čtverec: Mezi dvěma sousedními rohovými čísly je jejich součin – -číslo středové.

10 65 990 100

10 65 650 6 500 9 900 100 99 000 990

Z výpočtů utekla některá čísla. Vrať je zpět. ____ . ____ = 72 000

Zkontroluj: 720 . 100 = 72 000 7 200 . 10 = 72 000 72 000 . 1 = 72 000

Metodický návod: 1. vysvětlení principu násobení čísly 10 a 100 2. velmi snadné příklady, po kliknutí se zobrazí výsledky a žáci přiřazují správný výsledek /při použití interaktivní tabule žáci spojí příklad s výsledkem/ 3. žáci vyřeší čtverec podle pokynů, opět lze využít interaktivní tabuli, v dalším kroku kontrola 4. zábavná úloha, žáci mohou opět využít interaktivní tabuli, v dalším kroku kontrola

Použité materiály: Matematika pro 4. ročník – Alter Matematické a přírodovědné úlohy pro první stupeň základního vzdělávání