Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_11 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_17 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_23 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_18 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_25 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_24 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
OBSAH KRUHU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_01_C_11_Obsah kruhu Téma: Matematika 8.ročník.
Obvod a obsah rovnoběžníku VY_42_INOVACE_26_02. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
ROZKLAD MNOHOČLENU UŽITÍM VZORCŮ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_01_C_19_Rozklad mnohočlenu.
GONIOMETRICKÁ FUNKCE TANGENS Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_16_Goniometrická funkce.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
VY_32_INOVACE_91.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Ing. Ladislav Mišík FUNKCE 9. únor 2013
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZÁPIS ČÍSEL POMOCÍ MOCNIN
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
AUTOR: Martina Dostálová
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Hmotnost a její jednotka
Jednotky času Kalendář
PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II. PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_10
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
DEFINICE FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Slovní.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Naďa Sláviková Vytvořeno dne: 5.12.2012 Název: VY_32_INOVACE_1A_M9_16_Slovní úloha – 3 možnosti řešení Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Téma: Slovní úloha - 3 možnosti řešení Ročník: 9. ročník Klíčová slova: slovní úloha, rovnice

Anotace Slovní úloha – užití rovnic při řešení úloh z praxe, různé postupy řešení.

Slovní úloha - 3 možnosti řešení

Příklad: Pepa, Anička a Čenda jsou na táboře a mají službu v kuchyni. Dostali za úkol nasbírat 10 litrů borůvek na knedlíky a na koláč. Anička sbírá už od osmi hodin, Pepa s Čendou začínají v půl deváté. Aniččina Hodinová norma je 2 litry a Čendův hodinový výkon je 1,5 litru a Pepa je nejslabší – 1 litr za hodinu. V kolik hodin budou hotovi?

Možnost řešení: x je doba v hodinách počítaná od půl deváté!

2. Možnost řešení: x je doba v hodinách počítaná od osmi!

3. Možnost řešení: řešíme pokusně A Č P Půl deváté 1l - - Půl desáté 3l 1,5l 1l Půl jedenácté 5l 3l 2l

Odpověď: Pepa, Anička a Čenda budou hotovi se sběrem 10 l borůvek v půl jedenácté.

Použité zdroje ODVÁRKO, Oldřich; KADLEČEK, Jiří. Matematika pro 9. ročník základní školy, 1. díl. Praha 1: Prometheus, spol. s.r.o., 2002, ISBN 80-7196-194-9 Obrázky Galerie Microsoft Office – klipart