Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HyperText Markup Language
Advertisements

Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Závěrečná fáze výzkumu
Jak psát seminární práci
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Jak napsat odbornou práci?
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vybrané metody analýzy
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Textový editor opakování Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Techniky projektového řízení
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Koordinátoři ICT Organizační informace
Úvod do studia.
Prezentace.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
ZÁSADY PRO TVORBU PŘÍRUČKY DOPORUČENÍ PRO AUTORY PILOTNÍ KURZ PRO PEDAGOGY MUDR. IVETA MATĚJOVSKÁ, CSC.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Měkké systémy.
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
Cvičení 2 - Řešení příkladu
Metodologie měkkých systémů
KOMERCIALIZACE SPORTU
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Portfolio podkladů z odborné praxe Pokyny pro žáky Ing. Jana Macháčková, Ing. Mgr. Šárka Čepelková.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Vysoká škola ekonomická v Praze :: Jména a příjmení Datum vyhotovení: Bakalářská práce.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
ŽÁKOVSKÉ PROJEKTY ENERSOL VYMEZENÍ TÉMAT PRO ZPRACOVÁNÍ PROJEKTŮ Úspory energií v bydlení - nízkoenergetické, pasívní a inteligentní domy s využitím.
Název závěrečné práce Vedoucí DP : Jméno Příjmení Vypracoval: Jméno Příjmení Vedoucí práce: Jméno příjmení | Studentská 2 | Liberec 1 | tel.: +420.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony Klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Strategie.
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketing sportu bp 2086.
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Plánování Marketingový plán.
Samostatné semestrální zadání v předmětu
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Metodologie měkkých systémů
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Samostatné semestrální zadání v předmětu
Název posteru [velikost 48, písmo Arial Bold]
Bakalářská/Diplomová práce
Obhajoba maturitní práce
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2018/2019
Úprava rozsáhlého dokumentu
Transkript prezentace:

Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce Cílem je zpracování marketingového auditu SA Min. národní úroveň (MČR, SP, ME, MS, LOH, ZOH)

Základní struktura Úvodní strana Základní údaje o akci Využití marketingových nástrojů Sponzoring Merchandising (prodej reklamních předmětů) a licence (symboly na produktech) Televizní práva SWOT analýza Shrnutí a závěr Zdroje Přílohy

Úvodní strana Identifikace autorů (příjmení, jméno, skupina, předmět, ročník, škola, podpis) Název (Marketing ……..) Datum odevzdání

Základní údaje o akci Název, místo a čas konání Historie konání akce (stručný vývoj disciplín, pravidel, uvedení vítězů) Sportovní disciplíny, kategorie Návštěvnost

Využití marketingových nástrojů Před akcí, během akce a po akci Reklama, podpora prodeje, PR, …… Zhodnocení

Sponzoring (≠ mecenáš, donátor) Sponzorování jednotlivých sportovců Sponzorování sportovních klubů a týmů Sponzorování sportovní akce Programový sponzoring (program na podporu sportu nebo prezentace sponzora)

Merchandising a licence Merch. – podpora prodeje vlastní akce Merch. – nabídka a prodej rekl. předmětů (hloubka, šířka, cena, místo prodeje) Licence: přenos sport. image na výrobek; využití známosti symbolu; odlišení homogenního výrobku

Televizní práva Veřejnoprávní televize (ČT) Komerční televize (NOVA) Placená televize (UPC) Placené kanály (O2) Virtuální reklama a Split Screen

SWOT analýza SA Silné stránky (strengths) Slabé stránky (weaknesses) Příležitosti (opportunities) Hrozby (threats)

Formální úprava a odevzdání práce Formát A4; řádkování 1,5; okraje 2,5 cm; písmo Times New Roman; velikost písma 12; nadpisy 14 bold Rozsah práce 7 – 10 stran textu (bez příloh) včetně tabulek (grafy, obrázky, schémata, diagramy apod. uvést v příloze) Práci odevzdat do odevzdávárny nejpozději v předposledním týdnu výuky Při hodnocení je rozhodující obsahová-faktická stránka práce a současně se přihlíží i k formální stránce