Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_5A11M3_Slovní úlohy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Advertisements

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Libor Hrbek Název : VY_32_INOVACE_8A03Z6-8_Rusko - lidé a hospodářství.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B28Fy6_Objem 2 Téma:
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : květen 2012  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Autor: Mgr. Božena Andrašková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Polární oblasti.
Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_5A13M3_Hodiny
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_PLODY
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Autor: Mgr. Marie Hrbková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Hana Novotná
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_1C42Čj3_Slovní druhy
AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_M2_17_Sčítání a odčítání
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Hana Novotná Název : VY_32_INOVACE_3A15Čj9_Přídavná jména
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy: Základní škola a Mateřská škola okres Jindřichův Hradec
Druháci a matematika 3 Opakujeme si sčítání, odčítání do 20
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Autor: Ing. Jitka Michálková
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Monika Hřavová
Autor: Mgr. Marie Švehlová
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C50Čj6_Přívlastek
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Úměrnost přímá a nepřímá Mgr. Petra Toboříková
Autor: Mgr. Monika Hřavová Název : VY_32_INOVACE_2A16Čj4_Slovesa
Autor: Mgr. Libor Hrbek Název: VY_32_INOVACE_8A04Z6-8_Jižní Evropa
Autor: Mgr. Libor Hrbek Název: VY_32_INOVACE_8A09Z6-8_Severní Evropa
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
AUTOR: Blanka Petlánová
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková Název: VY_32_INOVACE_2B35Čj5_ Zájmena
Autor: Mgr. Hana Novotná
Autor: Mgr. Eva Kotounová
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_07_Hodiny
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Libor Hrbek Název : VY_32_INOVACE_8A16Z6-8_ Velká Británie a.
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_17_Hodiny
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Božena Andrašková
Autor: Mgr. Marie Švehlová Název: VY_32_INOVACE_1B39Čj2_Slovesa
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B29Fy6_Hmotnost 1
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_02_Hudební obrázky
Autor: Mgr. Libor Hrbek Název : VY_32_INOVACE_8A13Z6-8_ Dánsko
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_5A11M3_Slovní úlohy Téma: Slovní úlohy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3136

ANOTACE Pro 3. ročník základní školy Přiřazování příkladů ke slovním úlohám /pracovní listy, test/ Pomůcky: funkce pero v programu PowerPoint, kostky a počítadla pro znázornění Inovace: podporuje aktivní zapojení a motivaci žáků při práci na tabuli Metodické pokyny: snímek – výběr a přiřazení pomocí pera správného příkladu ke slovní úloze snímek - výběr a přiřazení pomocí pera správného příkladu ke slovní úloze snímek - využití úloh jako testu snímek – správné řešení

Přiřaď příklady ke slovním úlohám V zahradnictví mají 9 záhonů zelí. Na každém záhonu roste 8 hlávek. Kolik hlávek zelí pěstují v zahradnictví? V zahradnictví mají 9 záhonů červeného zelí. Bílého zelí mají o 8 záhonů více. Kolik záhonů bílého zelí mají v zahradnictví? V zahradnictví vypěstovali 9 hlávek zelí. 8 hlávek zelí už prodali. kolik hlávek zelí jim zbylo? 9 : 8 9 - 8 9 . 8 9 + 8

Přiřaď příklady ke slovním úlohám 32 dětí se rozdělilo do 8 družstev. Kolik dětí je v každém družstvu? Keramický kroužek navštěvuje 32 dětí. Rybářský kroužek navštěvuje o 8 dětí méně. Kolik dětí navštěvuje rybářský kroužek? V 9 hodin přišlo do bazénu 32 dětí. Po 10 minutách přišlo dalších 8 dětí. Kolik dětí pak bylo v bazénu? 32 + 8 32 - 8 32 : 8 32 . 8

Kolik záhonů bílého zelí mají v zahradnictví? __________ Kolik hlávek zelí pěstují v zahradnictví? _____________ Kolik dětí navštěvuje rybářský kroužek? ____________ Kolik dětí je v každém družstvu? _______________ DOPLŇ PŘÍKLAD, KTERÝM VYPOČÍTÁŠ SLOVNÍ ÚLOHU Kolik dětí pak bylo v bazénu? ______________ V zahradnictví mají 9 záhonů červeného zelí. kolik hlávek zelí jim zbylo? _______________ Rybářský kroužek navštěvuje o 8 dětí méně. V zahradnictví vypěstovali 9 hlávek zelí. Keramický kroužek navštěvuje 32 dětí. V 9 hodin přišlo do bazénu 32 dětí. Po 10 minutách přišlo dalších 8 dětí. V zahradnictví mají 9 záhonů zelí. 32 dětí se rozdělilo do 8 družstev. Na každém záhonu roste 8 hlávek. Bílého zelí mají o 8 záhonů více. 8 hlávek zelí už prodali.

DOPLŇ PŘÍKLAD, KTERÝM VYPOČÍTÁŠ SLOVNÍ ÚLOHU Kolik záhonů bílého zelí mají v zahradnictví? 9 + 8 ´ 17 Kolik hlávek zelí pěstují v zahradnictví? 9 . 8 = 72 Kolik dětí navštěvuje rybářský kroužek? 32 - 8 = 24 Kolik dětí je v každém družstvu? 32 : 8 = 4 V zahradnictví mají 9 záhonů červeného zelí. Kolik dětí pak bylo v bazénu? 32 + 8 = 40 Rybářský kroužek navštěvuje o 8 dětí méně. V zahradnictví vypěstovali 9 hlávek zelí. kolik hlávek zelí jim zbylo? 9 - 8 = 1 Keramický kroužek navštěvuje 32 dětí. V 9 hodin přišlo do bazénu 32 dětí. Po 10 minutách přišlo dalších 8 dětí. V zahradnictví mají 9 záhonů zelí. 32 dětí se rozdělilo do 8 družstev. Na každém záhonu roste 8 hlávek. Bílého zelí mají o 8 záhonů více. 8 hlávek zelí už prodali.