Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prvňáci a matematika Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Advertisements

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad mnohočlenů na součin Rozkladové vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Druháci a matematika 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Mnohočleny Sčítání, odčítání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
Rozcvička Urči typ funkce:
MYŠ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Thaletova kružnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
KOZA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Převody – jednotky délky
Pracovní listy k vytisknutí
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Konstrukce trojúhelníku
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
OVCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Fyzika – měření objemu a převody jednotek objemu
Soustava souřadnic Oxy
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
KOČKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Pravidla pro počítání s mocninami
Orofacionální cvičení I
Úvod do geometrie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
VLASTNOSTI KOMBINAČNÍCH ČÍSEL
Rovnice s absolutními hodnotami
Hyperoskulační kružnice elipsy
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
Graf nepřímé úměrnosti
Délka kružnice, obvod kruhu
Rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Druhá mocnina a odmocnina
Určení severního pólu cívky s proudem pomocí pravidla pravé ruky
Thaletova kružnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Vzájemná poloha dvou kružnic
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Interaktivní hra s různými obrazci a jejich skládání
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Představujeme a sestavujeme krychli
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Soustava rovnic Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DESETINNÁ ČÍSLA DESETINNÉ ZLOMKY
Základní větné členy 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DO 5 S KAMARÁDEM
Převody – jednotky délky
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Množiny bodů v rovině Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
M O T Ý L Í L O T O 3 Najdi stejného motýla!
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra Znáš některé dopravní značky?
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Transkript prezentace:

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Celá čísla Ing. Kamila Kočová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla teploměru Porovnej stupnice: metru kladné stupně (+) - teplo pouze jeden směr – kladné hodnoty (+) Co mají obě stupnice společné? nulový bod záporné stupně (-) - zima V čem se liší? ve směru postupu od nulového bodu Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Narýsuj si číselnou osu podle předlohy. záporné hodnoty (-) kladné hodnoty (+) Kladná a záporná čísla jsou v matematice ve stejném vztahu jako stupně tepla a zimy na teploměru. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Zapamatuj si: znaménka (+) a (-) jsou s vlastním číslem jakoby srostlá (-9) (čti: minus devět) (+9) (čti: plus devět) (-9) je od (+9) právě tak rozdílné, jako 9 stupňů pod nulou a 9 stupňů nad nulou na teploměru Pouhá 9 značí (+9), stejně jako výrazem 9 stupňů rozumíme (+9) stupňů, tedy 9 stupňů tepla Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla = jsou čísla: …; -9; -8; -7; -6; -5; -4; -3; -2; -1; 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; … záporná celá čísla (-) kladná celá čísla (+) Je nula kladná nebo záporná? - není ani kladná ani záporná - ale patří mezi celá čísla Která čísla(o kterých jste se již učili) nepatří mezi celá čísla? - zlomky, desetinná čísla Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Na číselné ose sestroj obrazy celých čísel: 2, -6, 3, 1, -4, -2, -3, 5, 0, -7, -5 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Z daných čísel vypiš: 1,2; -8; -2,31; 0; 17; -25; -12,3; -12; 1; 38; -43 a) všechna celá kladná čísla b) všechna přirozená čísla c) všechna celá čísla d) všechna celá záporná čísla e) všechna kladná čísla Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Normální stav výšky hladiny řeky (normál) je 140 cm Jak se výška hladiny řeky může dostat nad normál? Urči odchylku od normálu nad normálem Když prší nebo taje sníh. 140cm normál Odchylka -2cm Jak se výška hladiny řeky může dostat pod normál? pod normálem Když neprší a je sucho. nebo 2cm pod normálem Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Normální stav výšky hladiny řeky (normál) je 140 cm Odchylka +5cm Urči odchylku od normálu nad normálem nebo 5cm nad normálem 140cm normál pod normálem Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Normální stav výšky hladiny řeky (normál) je 140 cm Odchylka +2cm Urči odchylku od normálu nad normálem nebo 2cm nad normálem 140cm normál pod normálem Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Celá čísla Normální stav výšky hladiny řeky (normál) je 140 cm Urči odchylku od normálu nad normálem 140cm normál Odchylka -1cm nebo pod normálem 1cm pod normálem Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.