Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo CZ.1.07/1.1.26/02.0010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium a obchodní akademie Chodov
Advertisements

ATOMIZACE KAPALIN ULTRAZVUKEM A JEJÍ VYUŽITÍ PŘI SÍŤOVÁNÍ NANOVLÁKEN
GÁBINA HRABÁČKOVÁ IVANA KUKULOVÁ
Pipetování a titrace VY_32_INOVACE_CH1 – 10 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
Znečišťování a ochrana vody Praha – město našeho života Projekt č. CZ.2.17/3.1.00/36097, podpořený Evropským sociálním fondem v rámci Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_178_Tekutiny AUTOR: Ing. Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM: 7.,
Bouřka pod vodou.
Světelné jevy Optická prostředí Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Karotenoidové agregáty ve vodných roztocích Lucie Těsnohlídková.
Jak se přenáší tlak v kapalině?
Práce se skleněnou pipetou
Spojka a rozptylka ZŠ Rajhrad Ing. Radek Pavela
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Mechanické vlastnosti plynů
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Stanovení přítomnosti methanolu v alkoholických nápojích pomocí Ramanovy spektroskopie Lukáš Kusýn.
STRUKTURA A VLASTNOSTI KAPALIN
Jak pracovat s vodováhou
R O Z T O K Y.
ELEKTROLYTICKÝ VODIČ.
Autor: Mgr. Libor Sovadina
TECHNICKÝ VÝKRES Postup rýsování technického výkresu.
Výskyt, příprava, vlastnosti, užití
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby Zámečnické práce (STA39)
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Enzymová katalysa v nevodném prostředí Enzymy nevyužívají všechny molekuly vody přítomné v roztoku, pouze ty, které jsou v jeho blízkosti Je možné nahradit.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
POVRCHOVÁ SÍLA KAPALIN
Pohledový beton specifikace Ing. Vladimír Veselý - BETOTECH
OCHRANA PODZEMNÍCH VOD V.
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo : CZ.1.07/1.1.26/
ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VÝUKU TECHNICKÝCH OBORŮ A ŘEMESEL ŠVEHLOVY STŘEDNÍ ŠKOLY POLYTECHNICKÉ PROSTĚJOV REGISTRAČNÍ ČÍSLO CZ.1.07/ /
ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VÝUKU TECHNICKÝCH OBORŮ A ŘEMESEL ŠVEHLOVY STŘEDNÍ ŠKOLY POLYTECHNICKÉ PROSTĚJOV Registrační číslo CZ.1.07/1.1.26/
Ch_037_Kyslíkaté deriváty uhlovodíků - alkoholy Ch_037_Deriváty uhlovodíků_Kyslíkaté deriváty uhlovodíků - alkoholy Autor: Ing. Mariana Mrázková Škola:
Z LEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VÝUKU TECHNICKÝCH OBORŮ A ŘEMESEL Š VEHLOVY STŘEDNÍ ŠKOLY POLYTECHNICKÉ P ROSTĚJOV REGISTRAČNÍ ČÍSLO CZ.1.07/1.1.26/
ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VÝUKU TECHNICKÝCH OBORŮ A ŘEMESEL ŠVEHLOVY STŘEDNÍ ŠKOLY POYTECHNICKÉ PROSTĚJOV REGISTRAČNÍ ČÍSLO CZ. 1.07/ /
NEBEZPEČNÉ LÁTKY NÁZEV OPORY – POŽÁRNĚ TECHNICKÉ PARAMETRY HOŘLAVÉ A VÝBUŠNÉ LÁTKY JOSEF NAVRÁTIL Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo : CZ.1.07/1.1.26/
Sortiment oděvních výrobků. Názvy a rozdělení výrobků k odívání se řídí normou ČSN To je závazné pro výrobu, učební texty a literaturu.
Název školy Střední škola stavební a dřevozpracující, Ostrava, příspěvková organizace Autor Ing. Marie Varadyová Datum: duben 2012 Předmět: Zkoušení stavebních.
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo : CZ.1.07/1.1.26/
KONTROLA A ÚDRŽBA AUTOMOBILU (PROVOZNÍ KAPALINY) Mgr. Martin Tichý.
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo : CZ.1.07/1.1.26/
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo: CZ.1.07/1.1.26/
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo CZ.1.07/1.1.26/
Z LEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VÝUKU TECHNICKÝCH OBORŮ A ŘEMESEL Š VEHLOVY STŘEDNÍ ŠKOLY POLYTECHNICKÉ P ROSTĚJOV REGISTRAČNÍ ČÍSLO CZ.1.07/1.1.26/
VODNÍ HRÁTKY. Voda jako rozpouštědlo Vysvětlení: Voda je díky své lomené molekule polárním rozpouštědlem, rozpouští tedy polární manganistan draselný.
Riskujeme v chemii Směsi a jejich oddělování Soutěžíme před testíkem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je David Mánek. Dostupné.
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo : CZ.1.07/1.1.26/
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo CZ.1.07/1.1.26/
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo CZ.1.07/1.1.26/
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo : CZ.1.07/1.1.26/
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Lepidla VY_32_INOVACE_28_571 Projekt.
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo CZ.1.07/1.1.26/
PŮDNÍ UHLIČITANY Důležitá část minerální složky půdy
VY_32_INOVACE_F.6.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_F.6.A.07_MĚŘENÍ OBJEMU Název:
Aldehydy, ketony VY_32_INOVACE_24_478
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo : CZ.1.07/1.1.26/
ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VÝUKU TECHNICKÝCH OBORŮ A ŘEMESEL ŠVEHLOVY STŘEDNÍ ŠKOLY POLYTECHNICKÉ PROSTĚJOV.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.26/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_05-15
VLASTNOSTI LÁTEK - OPAKOVÁNÍ
Digitální učební materiál
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo : CZ.1.07/1.1.26/
MĚŘENÍ II. MIKROMETR VY_32_INOVACE_30_600
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo : CZ.1.07/1.1.26/
ELEKTROLYTICKÝ VODIČ.
KRASOVÉ JEVY POVRCHOVÉ X PODPOVRCHOVÉ PRIMÁRNÍ X SEKUNDÁRNÍ
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
Transkript prezentace:

Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů a řemesel Švehlovy střední školy polytechnické Prostějov registrační číslo CZ.1.07/1.1.26/02.0010

Způsoby odečítání hladiny na rysce Ing. Vít Michalec

Odečítání hladiny na rysce Způsob odečítání je předepsán normou ČSN (ČSN 70 41 01) Rozdělení kapalin dle menisku: A. Kapaliny smáčející povrch skla (např. vodné nebo alkoholické roztoky) → vytvářejí KONKÁVNÍ MENISKUS = odečítáme spodní okraj menisku B. Kapaliny nesmáčející povrch skla (např. některá organická rozpouštědla) → vytvářejí KONVEXNÍ MENISKUS = odečítáme horní okraj menisku C. U neprůhledných kapalin (roztok manganistanu draselného) → spodní okraj menisku není viditelný → odečítáme dle horního okraje menisku

konkávní meniskus konvexní meniskus .google.cz/search?q=Kapaliny+sm%C3%A1%C4%8Dej%C3%ADc%C3%AD+povrch+skla&client=firefox- a&hs=V35&rls=org.mozilla:cs:official&channel=sb&biw=1384&bih=789&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=yAUlVK7GDui S7AbWhoDgAg&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=np- fonQwrura5M%253A%3B7b4cDd7FQqps3M%3Bhttp%253A%252F%252Fradek.jandora.sweb.cz%252Ff07_soubory%252Fim age025.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fradek.jandora.sweb.cz%252Ff07.htm%3B172%3B59

meniskus neprůhledné kapaliny konkávní meniskus průhledné kapaliny google.cz/search?q=Kapaliny+sm%C3%A1%C4%8Dej%C3%ADc%C3%AD+povrch+skla&client=firefox- a&hs=V35&rls=org.mozilla:cs:official&channel=sb&biw=1384&bih=789&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=yAUlVK7GDuiS7AbWhoDgAg&ved=0CAYQ_ AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=np- fonQwrura5M%253A%3B7b4cDd7FQqps3M%3Bhttp%253A%252F%252Fradek.jandora.sweb.cz%252Ff07_soubory%252Fimage025.gif%3Bhttp%253A%25 2F%252Fradek.jandora.sweb.cz%252Ff07.htm%3B172%3B59

Správné a nesprávné směry pozorování a odečítání hladiny na rysce google.cz/search?q=Kapaliny+sm%C3%A1%C4%8Dej%C3%ADc%C3%AD+povrch+skla&client=firefox- a&hs=V35&rls=org.mozilla:cs:official&channel=sb&biw=1384&bih=789&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=yAUlVK7GDuiS7AbWhoDgAg&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=np- fonQwrura5M%253A%3B7b4cDd7FQqps3M%3Bhttp%253A%252F%252Fradek.jandora.sweb.cz%252Ff07_soubory%252Fimage025.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fradek.jandora.sweb.cz%252Ff07.htm%3B172%3B59

Děkuji za pozornost