REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Typy otázek v dotazníku
Advertisements

Podpora meziobecní spolupráce
MARKETINGOVÝ VÝZKUM.
Dotazníkové šetření v rámci projektu RIS – podnikatelská část JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jakub Křižka Tel
Dotazník rozhovor Pozorování Kazuistika
Zadání bakalářské práce Optimalizace výrobního zařízení z pohledu ergonomie.
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Export dat, vytvoření tabulek a grafů na
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Projekt empirického výzkumu
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_05.
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
4. KONSTRUKCE DOTAZNÍKU Pravidla a doporučení.
Výběr projektů Leader ČR 2006 (Ing. Olga Ondráčková, manažerka MAS) Logo- návrh 13ti leté studentky Konečná podoba loga MAS Konečná podoba loga MAS.
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt.
ANALÝZA SEKUNDÁRNÍCH DAT HYPOTÉZA: Názory na celkový počet veškerých kontrol v útvarech mohou být zatíženy subjektivitou odpovědí respondentů? Vycházíme.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
Výzkum bývá intenzivnější než průzkum.
Biostatistika 10. přednáška
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_08.
Sociometrie = zjišťování sociálně - emocionálních vztahů mezi členy skupiny(sympatie,antipatie) SOCIOMETRIE = zjišťování sociálně - emocionálních vztahů.
Tazatelská síť.
Téma: Sociologické metody Vypracoval: Mgr. Milan Pilař.
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník LS 2010 Jabok, ETF 2. výukový blok.
Dotazovací techniky I. Druhy dotazovacích technik a jejich užití:
Základy pedagogické metodologie
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Metody pedagogické diagnostiky
Marketingový výzkum. podstatou je systematické plánování, podstatou je systematické plánování, shromažďování, analýza a vyhodnocování shromažďování, analýza.
P LÁN ( PROJEKT ) MARKETINGOVÉHO PRŮZKUMU = seminární práce do MAVY1 Odevzdání SP v termíny zápočtu před zkouškou, tj do 11:30 h nebo 8.
Využití dotazníku při evaluaci Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
 Kurs: Vybrané kapitoly z výzkumu veřejného mínění  FSV UK, U Kříže 8  Středa  PhDr. Jiří Vinopal, Ph.D.  Centrum pro výzkum veřejného.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
Základy pedagogické metodologie
Úlohy pro rozvoj přírodovědné gramotnosti
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Základy pedagogické metodologie; seminář Mgr. Zdeněk Hromádka
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Interiéry knihoven a jejich vliv na psychiku čtenáře Jitka Dofková.
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Úvod do problematiky, definice základních pojmů
Výběrové šetření pracovních sil (VŠPS)
Základy pedagogické metodologie VÝZKUMNÉ METODY - ŠKÁLY.
Metody sociálního výzkumu 3. blok Denní studium LS 2008/ blok.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Metody sociálního výzkumu 4. blok Denní studium LS 2008/2009.
Zásady tvorby dotazníků Radka Štěpánová, IBA MU. Stavba dotazníku Úvod Otázky Identifikace.
REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 2.
Projekt Mapa školy Jihlava,
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
Výzkumné techniky techniky v rámci kvantitativního výzkumu experiment
REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 1.
ANALÝZA SEKUNDÁRNÍCH DAT
2018/6/10 Počítačový model Kateřina Růžičková.
DOTAZNÍK Zásady tvorby dotazníku Termín návratnosti
Výzkum veřejného mínění
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Základy pedagogické metodologie
Dotazník rozhovor Pozorování Kazuistika
Metody a techniky výzkumu II.
Název vědeckého projektu
Dotazník a výzkumná šetření
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 2

DOTAZNÍK - PRAVIDLA Vhodná volba otázek – obsažení podstatných problémů Vhodná volba otázek – srozumitelnost (minimum cizích slov) Vhodná volba otázek - jednoznačnost formulace (přesné vymezení pojmů, přesný čas místo obvykle, nemožnost dvojznačné odpovědi) Vhodná volba otázek - vyvarování se abstrakcí (odhadněte podíl) Vhodná volba otázek - vyhýbání se sugestivním otázkám (souhlasíte, že) Vhodná volba otázek - napojení na pozdější vyhodnocení Rozlišit postoje a data Vhodná volba pořadí otázek

DOTAZNÍK - PRAVIDLA Otevřené otázky (pretest – 25 respondentů, odpovědi jiné, nevím) x zavřené otázky (kategorie jiné) Ano x ne otázky Výběrové x výčtové otázky Stupnicové otázky – pořadí variant Sémantický výběr protikladů Filtrační otázky Kontrolní otázky Likertova technika sumovaných odhadů

ÚKOL č. 2 Vytvořte návrh dotazníku, jehož cílem je identifikovat hlavní problémy rozvoje Zlínského kraje z pohledu obyvatel kraje s cílem získat náměty pro další činnost pracovníků Zlínského kraje Formulujte hypotézy výzkumu Odevzdání v tištěné podobě nejpozději týden před zkouškou