CRM Open Ing. Tomáš Myslivec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
…SERVICES…SERVICES…SERVICES... HAMILTON HAMILTON Řešení mobilního přístupu k podnikovým datům.
Advertisements

Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Michal Reichl. O programu Nástroj pro evidenci obchodních informací a plánování času Vyvíjen od roku 1993 firmou Systegra s.r.o. Možnost modifikace programu.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Jan Zmátlík / Petr Pošvic / Martin Rendl
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Partnerství s QI , Tým QI.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Open Access Week v ČR Mgr. Pavla Rygelová Ústřední knihovna VŠB-TUO Otevřený přístup k vědeckým informacím v EU a ČR, TC AV ČR
Nové vzdělávací moduly pro řízení inovací a VaV v průmyslových firmách reg. č. projektu CZ.1.07/3.2.11/ Výstupy projektu Ing. Jaroslav Jasanský.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Audit IT procesů ve FNOL
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Představujeme službu Samepage
Jako intranet Bc. Jan Beneš. Intranet - obecná funkcionalita  sdílení dokumentů  diskusní fórum  databáze kontaktů  novinky a aktuality  firemní.
1 Sociální integrace v Libereckém kraji grantové schéma v rámci Společného regionálního operačního programu.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Implementace/externí akce/atd. Organizace. Organizace (název) Co jsou zač Co dělají Jak se mají apod.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Možnosti a využití SW systému EISOD 6
Lotus NotesJiří Beran1 Lotus Notes Jiří Beran. Lotus NotesJiří Beran2 Co to je Lotus Notes? Lotus Notes je „groupware“ A co to je „groupware“? Groupware.
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Dodatek k prezentaci Logistické systémy vývoj, charakteristika a použití Lenka Stiessová Pavla Muhlbachová Jana Jurková Sanjin Hasić Jiří Ullmann.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Get Social. Do Business. ©2011 IBM Corporation IBM Connections přehled produktu Tomáš Vávra Petr Kunc.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
© 2007 IBM Corporation Duben, 2007 Dokumentová řešení IBM pro státní správu Daniel Beneš.
Řešení pro poskytovatele internetu Komplexní pokrytí agendy ISP.
Technologie sledují pohyb Telematická řešení nad vozovými parky
Partner projektu: podnikatelská samospráva, reprezentant podnikatelů.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Digitální strategie krajů Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Digitální strategie krajů Datum:
Využití informací o trhu práce. Hlavní cíle aktivit v roce 2014 Čtyři hlavní oblasti: 1.Zákazníci (zaměstnavatelé a uchazeči o zaměstnání), 8 cílů 2.Aktivity,
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
Microsoft Inovační Centra  Innovation Day, Brno
Poučení ze začátku podnikání - rady a tipy start-upu Music Solution Jaromír Uhřík
CRM a jeho možné využití
Potřebujete vybudovat business aplikaci? Pokryje dílčí obchodní potřeby určité skupiny zaměstnanců, jednoho nebo více týmů Bude vytvořena / připravena.
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Ing. František Řezáč MASARYKOVA UNIVERZITA T – 10 Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management)
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ Inovace v praxi Ing. Jiří Barták 30. září 2015, Plzeň.
Orsoft Open – stav modulů
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
CRM – moderní trendy.
Zajímavé novinky v produktech Open Stanislav Nisler Moravská Třebová
ORTEX 2016 Setkání uživatelů 2016.
Všichni o ní mluví, ale víme, jak opravdu vypadá? Školní inkluze
CleverTech v rukou CPPT. …očima CleverTechnologies, s. r. o. R
ORCore – vývoj Tomáš Myslivec.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Seznamy digitálních knihoven
Seznamy digitálních knihoven
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
7. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Prezentace projektu SMART_watch
Orsoft RADNICE Open Zuzana Opršalová.
Transkript prezentace:

CRM Open Ing. Tomáš Myslivec

CRM Open Filozofie firemní strategie, jejímž cílem je spokojený = věrný zákazník Technologické řešení, které zajistí efektivně podporovat tuto strategii ORTEX nyní dodává vlastní řešení modulu CRM Open Společný vývoj s OR-CZ

CRM Open – co přináší Rozšířená evidence informací a kontaktů k adresáři Plánování a zaznamenávání aktivit Pozvánky na schůzky – odesílání pozvánky mailem Sledování vývoje obchodního vztahu Čerpání informací z Orsoftu/OR-SYSTEMu Open 360° pohledy na zákazníka

CRM Open – novinky

CRM Open – týmový přístup

CRM Open – záznam historie

CRM – spolupráce s OR-CZ Stanislav Nisler Zajímavé novinky v produktech Open