SKLÁDÁME GEOMETRICKÉ TVARY, POČÍTÁME

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Advertisements

PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Jak vznikají barvy ??? Autorkou materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Helena Piskáčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Druháci a matematika 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Informace, PC, hardware, software
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
ROZŠIŘUJEME SLOVNÍ ZÁSOBU
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
pedagogických pracovníků.
Pracovní listy zaměřené na vybavení jízdního kola
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti snímku
Ruský obrázkový slovník XXIV. Povolání - профессия
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Podstatná jména Autorkou materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Helena Piskáčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Interaktivní příklad na dělení napětí a proudu v elektrickém obvodu
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa –čtyřboký hranol
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Pravidla pro počítání s mocninami
Orofacionální cvičení I
VLASTNOSTI KOMBINAČNÍCH ČÍSEL
Pořadí obrázků – domeček
Rovnice s absolutními hodnotami
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Ruský obrázkový slovník XXX. Slovesa A
Shodnost rovinných útvarů Shodnost trojúhelníků
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Ruský obrázkový slovník XL Kontinenty a oceány – Континенты и океаны
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Představujeme a sestavujeme krychli
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Kolik je...? Pracovní listy
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
DESETINNÁ ČÍSLA DESETINNÉ ZLOMKY
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
SPOČÍTEJ TEČKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zaměřené na orofacionální cvičení
JEDNODUCHÉ STROJE – OPAKOVÁNÍ
Seznamujeme se s geometrickými tvary - obdélník
Transkript prezentace:

SKLÁDÁME GEOMETRICKÉ TVARY, POČÍTÁME Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Prezentace je určena pro zopakování rovinných útvarů, barev, sčítání v oboru do 6, porovnávání čísel a řazení číselné řady. Vyučující může prezentaci využít trojím způsobem. Hlavní důraz klademe na procvičení sčítání ....... postupné skládání geometrických tvarů využijeme jako motivaci cesty postupně odkrývajícímu se neznámému obrázku. 2. Hlavní důraz klademe na prověření znalosti rovinných útvarů ....... každý nově odkrytý útvar žáci správně pojmenují; v celém odkrytém obrázku určí počet (barvu) všech druhů útvarů. 3. Prezentaci lze využít také k určení počtu číslic, hledání chybějících číslic, hledání největšího/nejmenšího čísla, vzestupné i sestupné řazení čísel, která zůstala po odkrytí na monitoru. Př.: Které geometrické tvary tvoří zmrzlinu? Jak nazveme zmrzlinový kornout? Kolik kruhů tvoří kopečky zmrzliny? Které číslice na obrázku chybí? Kterých číslic je na obrázku nejvíce? Které číslice jsou po dvou? Které číslo je největší/nejmenší? Seřaď číslice od největšího atd.

ČTVEREC KRUH TROJÚHELNÍK OBDÉLNÍK

1 + 2 3 3 2 + 1 5 2 1 + 1 2 + 3 4 2 + 2 1 + 2 2 1 +

5 2 + 3 3 1 + 2 4 3 + 1 4 2 + 2

2 + 3 5 6 2 + 4 4 3 + 1 2 + 6 6 1 + 5 5 3 + 3 4 2 + 3 1 + 2 + 1 2 3

2 + 1 3 1 + 3 4 2 + 2 4 1 + 4 5 5 4 + 1 5 3 + 2 1 + 2 3

4 + 1 5 6 3 + 3 3 + 1 4 3 1 + 3 2 + 1 3 3 1 + 2 3 2 + 4 5 2 + 3

CHVÁLÍM, PĚKNĚ JSTE PRACOVALI.