Římské číslice – Matematika, 3.ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Římské číslice 1 – 20 Matematika , 5. ročník
Advertisements

VY_32_INOVACE_16- Smrk ztepilý Přírodověda - 4. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_11 Římské číslice 20… – Matematika, 5.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci projektu.
VY_32_INOVACE_30_Srnec_obecny Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_05- Růže šípková Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
VY_32_INOVACE_04- Lípa srdčitá Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
VY_32_INOVACE_47_Tulacka Tulačka Český jazyk - 2. ročník Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_60_Opakovani Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk, 3.ročník Opakování pro 3. ročník - čj Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
VY_32_INOVACE_20- pes domácí Přírodověda - 4. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_48_Mala_nocni_hudba Jazyk a jazyková komunikace – český jazyk – orientace a porozumění textu 3. ročník – Malá noční hudba Autor: Hana Štrosová,
VY_32_INOVACE_36_Slovni_druhy_opakovani Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - opakování 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní.
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Praktické příklady k procvičování
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
VY_32_INOVACE_26_Slovni_druhy_uvod Jazyk a jazyková komunikace
VY_32_INOVACE_07_rimskecislice
Výživa 1.ročník VY_32_INOVACE_47_Vyziva1 Prvouka - 1. ročník
VY_32_INOVACE_03 – Krtek obecný Přírodověda - 5. ročník
Fáze Měsíce VY_32_INOVACE_46_Faze_Mesice Autor: Pavlína Čermáková
VY_32_INOVACE_11- Borovice lesní Přírodověda - 4. ročník
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Jednotky objemu, délky a hmotnosti
VY_32_INOVACE_21- Strakapoud velký Přírodověda - 4. ročník
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
VY_32_INOVACE_05– Rovinné útvary, 2. ročník
Stín a polostín VY_32_INOVACE_44_Stin_a_polostin
VY_32_INOVACE_03 - psaní u, ú, ů Český jazyk 2. ročník
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
VY_32_INOVACE_14- Jedle bělokorá Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_02- hrách setý Přírodověda - 5. ročník
Krkonoše VY_32_INOVACE_41_Krkonose
Římská čísla – Matematika 3.ročník
VY_32_INOVACE_27_Slovesa
Opakování geometrie - pojmy VY_32_INOVACE_33_Opakovani_geometrie
Cesta do školy VY_32_INOVACE_56_Cesta_do_skoly Prvouka - 2. ročník
VY_32_INOVACE_32_Zavedeni_nasobeni Matematika - 2. ročník
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník
VY_32_INOVACE_01 – Kružnice, matematika, 3. ročník
VY_32_INOVACE_12- Buk lesní Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_10- Vlaštovka obecná Přírodověda - 5. ročník
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
VY_32_INOVACE_33_Zajmena Jazyk a jazyková komunikace –
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
VY_32_INOVACE_37_Castice
Opakovací test z přírodovědy-4/1
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
Adresa – Český jazyk, 3.ročník
VY_32_INOVACE_32- Magické čtverce Matematika - 3. ročník
Planeta Země VY_32_INOVACE_ 27_Zeme vlastivěda, 4.,5. ročník
Dělení čísla dvojciferného číslem jednociferným
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
Překlad, otázka, zápor, doplňování, Anglický jazyk – 5. ročník –
Druhy optických prostředí
Písemné sčítání a odčítání do
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Bažant obecný.
VY_32_INOVACE_42_Slovni_druhy_jinak
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
VY_32_INOVACE_22 Člověk a jeho svět, Prvouka – BESIP I ročník
Transkript prezentace:

Římské číslice 11-20 – Matematika, 3.ročník VY_32_INOVACE_06 Římské číslice 11-20 – Matematika, 3.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Římské číslice 11 -20 Tvoříme je na základě znalostí o číslicích I – IX, opět platí pravidlo, že se písmeno může vyskytovat vedle sebe nejvýše třikrát.

XI XV XII XX XVII XIII XIV XVIII XVI XIX 11 15 12 20 17 13 14 18 19 16

Základní údaje o DUM Autor DUM: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina, Jivina 9 294 14 Období vytvoření DUM: 1. a 2. pololetí šk. roku 2010/2011 Ročník: třetí Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: matematika Tematický okruh – Čísla v oboru do 100 Téma: Římské číslice DUM byl vytvořen jako doprovodný materiál pro výklad i procvičování v předmětu matematika v prvním ročníku ZŠ. Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru nebo předvedení na monitorech žáků. Lze ho využít i pro výklad a procvičování učiva, stejně tak ho lze zaslat mailem žákům, kteří v době procvičování učiva chyběli.

Textová část je vlastní Použité zdroje: Textová část je vlastní