Americká skutečnost Edwarda Hoppera

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
DOPRAVA - úvod Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Jméno Příjmení. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Mechanické kmitání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alexandra Hoňková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
FORENZNÍ PSYCHOLOGIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Dynamická viskozita Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
PSYCHOLOGIE PRODEJE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
ROVNOMĚRNÝ POHYB, PRŮMĚRNÁ RYCHLOST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Analytické myšlení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alexandra Hoňková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Alexandra Hoňková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Brigáda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
ARTETERAPIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ZYGOMYCETES, ASCOMYCETES Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Celek a jeho části Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Dümlerová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Záření kolem nás Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_KRUH_A_KRUZNICE Název materiálu:
Korelace 20. prosince 2013 VY_42_INOVACE_190227
Knihovna VY_32_INOVACE_ února 2014
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Pravděpodobnosti jevů
Binomická věta 30. října 2013 VY_42_INOVACE_190212
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_04_BAROKNI_UMENI Název materiálu:
Realita a symboly Hans Holbein
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Variace bez opakování 25. srpna 2013 VY_42_INOVACE_190202
Růžencová slavnost Albrecht Dürer
Atmosféra 4. února 2014 VY_52_INOVACE_230217
Tabulky, grafy – test VY_32_INOVACE_ července 2013
MLŽI 12. října 2013 VY_52_INOVACE_210215
VY_32_INOVACE_Jir_I_29 J.Prévert Název projektu: OP VK
Enzymy 15. října 2013 VY_32_INOVACE_130311
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
Charakteristiky variability
SLUŽBY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Jméno Příjmení. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_14_IMPRESIONISMUS Název materiálu:
Název projektu: Moderní škola
PAVLOV VY_52_INOVACE_ února 2014
Mýdla 6. listopadu 2013 VY_32_INOVACE_130218
Rotunda sv. Kateřiny ve Znojmě
ROBERT SMITHSON – Spiral Jetty
PINOPHYTA 29. července 2013 VY_52_INOVACE_210124
KRAJINA V UMĚNÍ 20. září 2013 VY_32_INOVACE_160205
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_PRIDAVNA_JMENA Název materiálu:
Tepelná kapacita tělesa
EXCEL 2010 Úvod k funkcím 1. část.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-01
Řecko – malba na keramiku
POHYB ŽIVOČICHŮ 30. ledna 2013 VY_32_INOVACE_110108
YVES KLEIN – Antropometrie
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Americká skutečnost Edwarda Hoppera 2. ledna 2014 VY_32_INOVACE_140313 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál byl vytvořen v rámci OP VK 1.5 – EU peníze středním školám.

Edward Hopper V meziválečném období patřil k nejpopulárnějším americkým malířům, na svůj úspěch navázal i po 2. světové válce K vyjadřování si zvolil realismus Zobrazoval především ulice New Yorku Své obrazy často koncipoval jako filmovou scénu Dostupné z: <> [2014_01_02]

Vymyslete část filmového scénáře k výjevu na obraze Dostupné z: <http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nighthawks_by_Edward_Hopper_1942.jpg> [2014_01_02]

Dostupné z: <http://byteful

Obraz nese název Noční ptáci (Noční jestřábi). Popište jeho atmosféru Dostupné z: <http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nighthawks_by_Edward_Hopper_1942.jpg> [2014_01_02]

Obrazy Edwarda Hoppera vyjadřují osamělost a izolaci člověka v amerických velkoměstech Ve scénách je zachycena všednost, každodennost, která působí ubíjejícím dojmem Postavy jsou anonymní, přesto mohou mít své příběhy, většinou jsou však jejich životy depresivní, nebo aspoň melancholické Vyjděte z těchto poznatků a charakterizujte následující obraz Noční rozhovor

Dostupné z: <http://www. wikipaintings Noční rozhovor

I když se Edward Hopper nepočítá k impresionistům, naučil se při svém pobytu v Paříži pracovat se světlem, barvami a kontrastem Charakterizujte zvláštní atmosféru osvětlení na obraze Automat 

Automat Dostupné z: <http://ilportaledigiammond.wordpress.com/arte/edward-hopper/> [2014_01_02]

Všechny svoje znalosti o tvorbě E Všechny svoje znalosti o tvorbě E. Hoppera uplatněte v charakteristice obrazu Pokoj v New Yorku Dostupné z: <http://tmiartspage.com/the-silence-of-edward-hopper/> [2014_01_02]

Zdroje Dostupné z: <http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nighthawks_by_Edward_Hopper_1942.jpg> [2014_01_02] Dostupné z: <http://byteful.com/media/v/Photography/Travel/AIC- Chicago/Nighthawks+by+Edward+Hopper+zoomed.jpg.html> [2014_01_02] Dostupné z: <http://www.wikipaintings.org/en/edward-hopper/conference-at-night> [2014_01_02] Dostupné z: <http://ilportaledigiammond.wordpress.com/arte/edward-hopper/> [2014_01_02] Dostupné z: <http://tmiartspage.com/the-silence-of-edward-hopper/> [2014_01_02]