Podmínky života na Zemi

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Zpracovala Jitka Ciprová
Potravní vazby rostlin a živočichů
Pří_059_Rozmanitost přírody _Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
Živá a neživá příroda 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
SLUNEČNÍ TEPLO A SVĚTLO
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM VODA, VZDUCH, PŮDA
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Podmínky života na Zemi
PŘIZPŮSOBIVOST ROSTLIN A ŽIVOČICHŮ
Autor: Mgr. Helena Koždoňová
Živá příroda.
LES ŘASY.
Autor: Mgr. Helena Uhříková
Člověk a jeho svět 4. ročník
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
KOLOBĚH LÁTEK A TOK ENERGIE
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Pří_059_Rozmanitost přírody – Třídění rostlin Autor: Mgr. Marie Matušů
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Tematická oblast: Život na Zemi Téma: Podmínky života na Zemi Předmět: Přírodověda Ročník: 5. Autor: Mgr. Alena Hrušková Datum: Druh výstupu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Vzduch Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Prvouka - Houby.
Energetické suroviny Název školyPlavská škola AutorMgr. Jitka Hýsková, DiS. Název VY_32_INOVACE_13_PŘ5 _Energetické suroviny - uhlí TémaPŘ 5 Název školyPlavská.
Společné znaky rostlin.
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Předmět:chemie Ročník: 3. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Martin Metelka Anotace:Materiál slouží k výkladu učiva o fotosyntéze. Klíčová slova: fotosyntéza,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
SLUNEČNÍ SOUSTAVA Název : VY_32_inovace_08 - PŘ – SLUNEČNÍ SOUSTAVA
Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor Ing. Dana Sobotková
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_52_INOVACE_36_ Život v oceánech a mořích
Obnovitelné a neobnovitelné přírodní zdroje
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Člověk je součástí přírody
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Název : VY_32_inovace_16 - PŘ – PODNEBNÉ PÁSY – TROPICKÝ PÁS
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Česká republika - opakování
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
SPOLEČNÉ ZNAKY ČLOVĚKA S OSTATNÍMI ŽIVOČICHY
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Prezentace – výklad učiva
Živé organismy.
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Podmínky života na Zemi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Podmínky života na Zemi Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jitka Hýsková, DiS. Název VY_32_INOVACE_02_PŘ5_Podmínky života na Zemi Téma PŘ 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Hýsková, DiS.

Anotace Prezentace určená k výkladu nového tématu určená pro společnou práci s využitím interaktivní tabule.

Podmínky života na Zemi živá příroda rostliny živočichové houby mikrooganismy součásti živé přírody = živé přírodniny

Podmínky života na Zemi živé přírodniny potřebují k životu základní podmínky: vzduch vodu živiny teplo a světlo ze Slunce

Podmínky života na Zemi vzduch vdechujeme vzduch s kyslíkem a vydechujeme vzduch s oxidem uhličitým zopakujte si, jaké je složení vzduchu

Podmínky života na Zemi voda živočichové přijímají vodu jako součást potravy, rostliny pomocí kořenů z půdy zopakujte si koloběh vody v přírodě

Podmínky života na Zemi živiny živočichové přijímají živiny v potravě, rostliny pomocí kořenů z půdy rozpuštěné ve vodě

Podmínky života na Zemi teplo a světlo ze Slunce život na Zemi existuje díky příznivé vzdálenosti Země od Slunce

Zdroje Podmínky života na Zemi. [online]. [cit. 2013- 04-25]. Dostupné z: http://www.citace.com/ Učebnice :Jiří Matyášek, Věra Štiková, Josef Trna . Přírodověda 5 . Brno : NOVÁ ŠKOLA,s.r.o. 2004 ISBN 80-7289-063-8