ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne 16. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výroba kapsičky (na cokoliv) podle střihu Co si musíme připravit? střih z papíru dva druhy látky + kousek látky na ozdobení kapsičky vatelín, vlizelín.
Advertisements

GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.
Výrobek - kytara Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Výtvarné setkání v MŠ II.
Prezentace 5 lekcÍ MUZIKOTERAPIE Mgr. Bc. Svatava Drlíčková
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3 3D decoupage– 7. r. Mgr. Lenka Pavlíková.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Papírořez Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
PERFOROVANÁ A RYTÁ ALU-FOLIE
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Malování.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Představování. Free Template from Představování partnera Trvání: asi 30 min. Skupina: 8-20 členů Materiál: šňůrky (provázky stejné.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu: VY_ 32_INOVACE_16_V_M_HŠ_.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Portrét Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Ročník:  2. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Práce s papírem a barvami
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Street art Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Tónování barev Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
RODOKMEN …vyrob si svůj.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Hra na myčku Vnímání, fyzický rozvoj a pohybová koordinace, komunikace s dětmi, spolupráce při činnostech.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Představování.
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
Ochrana životního prostředí
Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne 16. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky pro rozvoj dětí a žáků s SVP při ZŠ Lanškroun, nám. A. Jiráska 140 - cílové skupiny projektu „Škola pro všechny“, účastnících se projektové arteterapie v rámci realizace KA 1 projektu CZ.1.07/1.2.29/02.0012 Anotace, která je současně mottem (shodná pro všech 11 metodických listů):   Není nutné vždy směřovat výtvarnou práci k výborně technicky propracovanému dílu, ale naopak se zaměřit na pocity, které děti a žáci při tvoření prožívají. Naučit je komunikovat s okolím prostřednictvím svých obrázků. Nabídnout jim možnost projevit své aktuální pocity a nálady do svých děl. Dát jim dostatek prostoru používat více smyslů při výtvarné práci (pracovat se sluchem, hmatem i čichem).

CÍL: LOUTKA ROZVOJ KOMUNIKACE PROSTŘEDNICTVÝM LOUTKY ROZVOJ MOTORIKY VYUŽITÍ ODPADOVÉHO MATERIÁLU TRÉNOVÁNÍ VYTRVALOSTI A PÍLE SMYSLUPLNĚ VYPLNĚNÝ ČAS ORGANIZACE PRÁCE ROZVOJ FANTAZIE

MATERIÁL ODPADNÍ PŘEKLIŽKA DRÁTEK PROVÁZEK MODELÁŘSKÉ BARVY PLOCHÉ ŠTĚTCE IGELITOVÉ PODLOŽKY NŮŽKY NIT A JEHLA LÁTKA ROLNIČKY MOLITANOVÁ DRŤ

MOTIVACE LOUTKOVÉ DIVADLO SPOLEČNÉ SHLÉDNUTÍ LOUTKOVÉHO DIVADLA O KAŠPÁRKOVI S MOŽNOSTÍ POKUSIT SE VSTOUPIT DO HRY A STÁT SE VODIČEM KAŠPÁRKA. POKUSIT SE KOMUNIKOVAT S OSTATNÍMI PROSTŘEDNICTVÍM LOUTKY.

PRACOVNÍ ČINNOST KAŽDÝ DOSTANE DVA VELKÉ A ČTYŘI MENŠÍ OBDELNÍKY Z PŘEKLIŽKY Z NICHŽ SI POSKLÁDÁ POSTAVU SVÉHO KAŠPÁRKA. ( URČÍ SI HLAVU,TĚLO, NOHY A RUCE) POTÉ SI POMOCÍ MODELÁŘSKÝCH BAREV VŠECHNY ČÁSTI PODLE SVÉ PŘEDSTAVY VYBARVÍ. NEŽ JEDNOTLIVÉ ČÁSTI ZASCHNOU, VYBERE SI KAŽDÝ LÁTKU, KTERÁ BY SE MU LÍBILA NA ČEPIČKU PRO SVOJI LOUTKU. Z LÁTKY VYSTŘIHNE LIBOVOLNÝ TVAR ČEPIČKY A POMOCÍ OBŠÍVACÍHO STEHU JI SEŠIJE , VYPLNÍ JI MOLITANOVOU DRTÍ A NAKONEC UPEVNÍ ROLNIČKY. POSLEDNÍ ČÁSTÍ JE SPOJENÍ VŠECH DÍLŮ LOUTKY POMOCÍ DRÁTKŮ A PROVÁZKU. NAKONEC NÁSLEDUJE PROMENÁDA ŠAŠKŮ A KAŠPÁRKŮ S JEJICH KRÁTKÝM PŘEDSTAVENÍM.

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi