Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 V čajovně jsou 3 řady po 6 stolcích, u každého stolku jsou 4 židličky.  Kolik hostů se vejde do čajovny?
Advertisements

 V dubnu 2008 zaplatili rodiče za stravenky ve školní jídelně Honzovi a Míšovi 630 Kč. Honza 2 krát na obědě nebyl.  Jaká je cena jedné stravenky?
SOUSTAVY ROVNIC Metoda sčítací VY_42_INOVACE_26_01.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_13_01_ba nka, bankomat Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_010 Šablona: Název školy: Základní škola Panenský Týne Panenský Týnec 166.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_06_01_M7_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Racionální čísla Základní škola Libina, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Blanka Vamberová DATUM VYTVOŘENÍ: říjen 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Matematika.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Č ÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_04_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Výrazy Základní škola Libina, p ř ísp ě vková.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace (český jazyk)
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Vypočítej a zaokrouhli
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_18_M9_Hanak TÉMA: Finanční matematika
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Sčítání desetinných čísel
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Teplo Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Procvičení a upevnění učiva
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Opakování 3 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.17_zpusobove_sloveso_durfen Datum: Ročník.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Rovnice HRA.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Písemné sčítání a odčítání do
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_18_M8_Hanak TÉMA: Druhá mocnina a odmocnina
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07_M7_Hanak
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Ilona Stieranková Název materiálu: VY_32_INOVACE_ M.5.A.12_pocetni_algoritmy_slovni_uloha_2 Název: Početní algoritmy-slovní úloha 2 Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace: Materiál je určen pro žáky 5. ročníku, slouží k procvičování početních algoritmů ve slovní úloze. Datum: 06. 02. 2013 Ročník: pátý Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace

SLOVNÍ ÚLOHA Zahradník vysadil na 10 záhonů po 12 sazenicích rajčat do 8 řad. Kolik sazenic vysadil? Úlohu znázorni.

SLOVNÍ ÚLOHA Výpočet: 12 . 8 = 96 Odpověď: Zahradník vysadil 96 sazenic rajčat.

SLOVNÍ ÚLOHA Použité zdroje: Molnár, J., Mikulenková, H,; Matematika a její aplikace pro 5. ročník, Olomouc, Prodos, 2010, ISBN 978-80-7230-208-6

SLOVNÍ ÚLOHA METODIKA Soutěž – necháme žáky, aby si přečetli slovní úlohu a zkusili si ji sami vypočítat. Budou používat jednotlivé algoritmy, které znají. Prvních pět, kteří vypočítají úlohu správně, odměníme jedničkou do žákovské knížky. Potom vysvětlíme a spočítáme pro všechny, aby věděli správné řešení. Necháme žáky tvořit další otázky. Žák tak analyzuje podstatu problému a navrhuje jeden či více způsobů řešení. Procvičujeme ústně i písemně (tabule a sešity). Společná kontrola.