P E X E S O 2 Čísla 15– hráči 4 hráči

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného.
Advertisements

NJ - gramatika číslovky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného.
P E X E S O 1 Čísla 1–15 4 hráči 2 hráči Popis hry:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Prvňáci a matematika Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Rozklad mnohočlenů na součin Rozkladové vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Převody – jednotky délky
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Konstrukce trojúhelníku
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Číslovky eins zwei drei vier fünf sechs sieben
Matematický kufr Verze 3
SKLÁDÁME GEOMETRICKÉ TVARY, POČÍTÁME
Obst und Gemüse Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Matematický rychlokvíz 3
Matematický rychlokvíz 3
Matematický kufr Verze 2
Matematický kufr Verze 4
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Soutěž pro dvě družstva
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Pravidla pro počítání s mocninami
Orofacionální cvičení I
VLASTNOSTI KOMBINAČNÍCH ČÍSEL
Pořadí obrázků – domeček
Hyperoskulační kružnice elipsy
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
Farben Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Druhá mocnina a odmocnina
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Autorem materiálu a všech jeho částí je Irena Nemetová
Vzájemná poloha dvou kružnic
Napiš čísla od 1 do 10 a pokus se určit minerály na obrázcích.
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Fahrzeuge ‒ 1 Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní větné členy 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Převody – jednotky délky
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zaměřené na orofacionální cvičení
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Napiš čísla od 1 do 10 a pokus se určit minerály na obrázcích.
Hra Znáš některé dopravní značky?
Transkript prezentace:

P E X E S O 2 Čísla 15–1000 2 hráči 4 hráči Popis hry: Prezentace nabízí podle pravidel hry PEXESO procvičování čísel v rozsahu 15 až 1000. Dvojici pexesa tvoří vždy číslo a jeho slovní ekvivalent. Hra je zpracována pro dva hráče či družstva nebo pro čtyři hráče. Pexeso se ovládá kliknutím symbolem ručičky na modrý obdélník. Po prvním kliknutí se objeví číslo nebo jeho slovní ekvivalent, po druhém kliknutí na stejný obdélník číslo nebo slovo zmizí. Správně sestavená dvojice zůstává odkrytá a vedoucí hry zaznamená pomocí barevných tlačítek soutěžícím získaný bod. 2 hráči 4 hráči Konec Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

A B C D E F 1 19 sechzehn 100 50 dreißig 90 2 siebzig tausend siebzehn 20 80 vierzig 3 fünfzehn 15 sechzig neunzehn 17 neunzig 4 40 18 zwanzig 30 hundert 70 5 achtzig 1000 16 fünfzig achtzehn 60 zpět Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

A B C D E F 1 19 sechzehn 100 50 dreißig 90 2 siebzig tausend siebzehn 20 80 vierzig 3 fünfzehn 15 sechzig neunzehn 17 neunzig 4 40 18 zwanzig 30 hundert 70 5 achtzig 1000 16 fünfzig achtzehn 60 zpět Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.