Atraktivní zaměstnavatel

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Advertisements

Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Mentoring pro začínající vědkyně a vědce Kateřina Cidlinská Národní kontaktní centrum – ženy a věda Sociologický ústav AV ČR, v. v. i.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Propagace - Promotion -
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Prezentace turistické oblasti
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
Regionální konference v MSK
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Struktura podnikatelského plánu
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Návrh koncepce a implementace CSR Česká zemědělská univerzita Jan Burian - ČZU Lucie Ceplová - ČZU Tereza Dohnalová - UK Kateřina Klimentová - ČZU Tereza.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
25 / 1 / 2011.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Aplikace nových forem marketingu
Strategie regionu, obce
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Technologické inovační centrum
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Změny na trhu práce?.
Projekt manažer SK Florbal Benešov: Individuální plán rozvoje dle zralostního modelu pro období Petr Tůma.
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Transkript prezentace:

Atraktivní zaměstnavatel

Co jsme vytvořili SMART cíle Rámcová strategie Identita značky ASM Soláň 16.6. I. WS Ostrava 27.6. II. WS Ostrava 12.7. IV. WS Ostrava 10.8. V. WS Skype 6.9. III. WS Skype 13.7. SMART cíle Rámcová strategie Identita značky Pozice značky Marketingové persóny Kreativní koncept Komunikační mix Akční plán Kalkulace

SMART cíle Čeho chceme společně dosáhnout do konce roku 2017 Udržení fluktuace zaměstnanců do 15 % Zvýšení hodnoty NPS do kladných čísel Navýšení počtu zaměstnanců na 119

Rámcová strategie Definice našeho společného záměru Interní komunikace Podpořit vertikální i horizontální komunikaci pomocí interních médií a dalších marketingových technik Přesvědčit zaměstnance, zejména střední management, k většímu sdílení informací Pravidelně komunikovat jak aktuální dění, tak i vize a strategické plány společnosti Zapojit zaměstnance do tvorby obsahu, týkajícího se života ve firmě a životního stylu „Sluno“ Externí komunikace Zatraktivnit prezentaci společnosti jako zaměstnavatele pomocí webových stránek a sociálních médií Tvorba komunity na sociálních médiích a sdílení unikátního obsahu Využít podpory zaměstnanců, kteří jsou na sociálních sítích pravidelně aktivní Zviditelnění značky mezi veřejností skrze promyšlenou a cílenou propagační kampaň a hlavně pomocí pozitivních referencí současných zaměstnanců Práce s nováčky Zlepšit přístup v oblasti nástupu nových zaměstnanců Vytvořit nový koncept zaškolování nováčků Motivovat zkušené zaměstnance ke sdílení know-how Podpořit tyto aktivity pomocí digitálních aplikací

Identita značky Jaký obraz značky „Sluno“ budeme vytvářet

Pozice značky Kam se chceme umístit na trhu práce

Marketingové persóny Ke komu budeme hovořit - zástupci hlavních cílových skupin Petr programátor senior Jarda konzultant junior Tibor konzultant senior Lukáš programátor junior

Kreativní koncept Jak je chceme zaujmout vizuální styl – grafické zpracování komunikace hlas značky – tonalita, typická slova, témata ke komunikaci personální slogan – motto vyjadřující myšlenku značky

Kreativní koncept: Kariérní web

Kreativní koncept: Facebook profil

Kreativní koncept: Interní plakát

Kreativní koncept: Magazín

Kreativní koncept: Magazín

Kreativní koncept: Billboard

Kreativní koncept: Katalog pro studenty

Kreativní koncept: Motto Retail si better with US (U&S) Retail IT with US (U&S) Better retail with US (U&S) IT sells US (U&S) We help to sell IT Tvoříme budoucnost retailu

Komunikační mix We help to sell IT

Akční plán 09-12/2017 09 10 11 12 Výroba kariérních stránek Fotografování zaměstnanců Textace nabídek Brožura uchzeči Glassdoor, Wiki Kariérní web – publikování (články, nabídky) Facebook – publikování + reklama LinkedIn – publikování AdWords – online reklama Profesia Jobchallenge Křídlení Snídaně – AV prezentace Newsletter ASM ASM Tvorba obsahu – rozhovory, focení, copywriting Sběr dat, analýza, reporting

Další kroky schválení celkového rozpočtu rozdělení do dílčích objednávek založení nových samostatných projektů A hurá do akce!