Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Advertisements

. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
Písemné násobení s nulou v činiteli
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Rychlá rozcvička na sčítání pod sebou VY_42_INOVACE_26 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
PĚTIMINUTOVKY. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Čísla do VY_32_INOVACE_07 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Matematika a její aplikace
ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_ZEMĚPISNÉ SOUŘADNICE 1 ROČNÍK: 6. ročník ZŠ VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2012 Ročník3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Matematika a její aplikace Matematika ( DUM.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_33  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí
Římská čísla – Matematika 3.ročník
Sčítání, odčítání, násobení, dělení – příklady k procvičení
Aritmetická posloupnost - součet
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Počítáme do 100 procvičování I..
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4C_01
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Dělení čísla dvojciferného číslem jednociferným
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Dělení se zbytkem 6-9 (puzzle)
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE Základní škola a mateřská škola J. A. Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, 271 01 Nové Strašecí tel. 311 240 401, 311 240 400, email: zsnovstra@email.cz Název: VY_32_INOVACE_04 Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE Číslo projektu: 1.4 OP VK Standardy matematické gramotnosti 6. ročník školní rok: 2012/2013 Autor: Mgr. Dagmar Sršňová

TEMATICKÝ OKRUH: Číslo a proměnná TÉMA: Počítáme s přirozenými čísly, číselné řetězce. ANOTACE: Žák procvičuje zpaměti početní operace s přirozenými čísly.

Počítej zpaměti Nahraď otazník vhodným číslem tak, aby platila rovnost. 35 + ? = 41 ? + 57 = 68 32 + 59 = ? ? + 74 = 100 45 + ? = 95 f) ? + 34 = 96 g) ? + 34 = 200 h) 57 + ? = 500 30 + ? = 157

Zkontroluj si své výpočty Řešení 35 + 6 = 41 b)11 + 57 = 68 c) 32 + 59 = 91 d) 26 + 74 = 100 e) 45 + 50 = 95 f) 62 + 34 = 96 g) 166 + 34 = 200 h) 57 + 443 = 500 30 + 127 = 157

Počítej řetězce příkladů - úlohy Počítej řetězce příkladů. Jakým číslem početní řetězec začíná, takovým také končí. Některé řetězce přepiš od prostředka, znovu je propočítej.

Doplň a vypočítej: 530 – 40 = 490 490 : 7 = 70 70 . 5 = 350 350 + 50 = 400 400 : 40 = 10 10 . 53 = 530 530 – 40 = : 7 = . 5 = + 50 = : 40 = . 53 = 530

Počítej řetězce příkladů - úlohy Výsledek příkladu je vždy PRVNÍM ČÍSLEM dalšího příkladu. První člen řetězce je stejný jako poslední. 8 . 600 = ___ ___ : 80 = ___ ___ : 30 = ___ ___ . 800 = ___ ___ : 20 = ___ ___ : 10 = 9 . 500 = ___ + 1 100 = ___ ___ : 80 = ___ ¨___ . 40 = ___ - 100 = ___ : 300 = ___ 80 . 80 = ___ ___: 20 = ___ ___ . 3 = ___ ___- 160 = ___ ___ : 2 = ___ : 5 = ___ 8 8

Použitá literatura: Rosecká, Z. : Počtářské chvilky Použitá literatura: Rosecká, Z.: Počtářské chvilky. Pracovní sešit pro 5. ročník. Brno: Nová škola, 2010, 38-39. ISBN 978-80-7289-195-5 Půlpán, Z./ Čihák, M.: Matematika 6 aritmetika pro základní školy. Praha: SPN, 2007, s. 28. ISBN 978-80-7235-364-4 archiv autora