Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Části obličeje VY_52_INOVACE_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Advertisements

Ukládání potravin VY_32_INOVACE_2C_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Nakupování VY_32_INOVACE_3A_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Dopravní prostředky VY_52_INOVACE_18 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
POČASÍ VY_32_INOVACE_5A_05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
TEN, TA, TO VY_32_INOVACE_2B_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
PROJEVY ŽIVOTA ŽIVOČICHŮ - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Jaro – hospodářská zvířata Název sady: Člověk a jeho svět.
Zvířata a jejich přínos pro člověka VY_32_INOVACE_1C_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Dopravní značení pro chodce VY_32_INOVACE_5A_13
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_27_ VOLNĚ ŽIJÍCÍ ŽIVOČICHOVÉ.
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.Jana Zelinková Název.
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Co poznáváte na obrázku. Kde můžeme tento „domeček“ vidět
Počasí VY_52_INOVACE_21 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Volně žijící zvířata – rybník, potok
České Budějovice VY_32_INOVACE_1C_16 Číslo projektu: CZ /1. 5
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Slabiky II. VY_32_INOVACE_1B_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
TÉMA: Přírodní společenstva
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Hláska K VY_32_INOVACE_3B_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Ovocné stromy a jejich plody VY_32_INOVACE_1C_18 Číslo projektu: CZ. 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
VY_52_INOVACE_07_ Hospodářská zvířata
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Práce v domácnosti MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
Rok - Listopad VY_32_INOVACE_4A_11
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny Zvířata domácí a volně žijící VY_52_INOVACE_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1101 Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny

Anotace: Žáci poznávají jednotlivá zvířata. Reagují na slovo „ukaž“ Anotace: Žáci poznávají jednotlivá zvířata. Reagují na slovo „ukaž“. K názvu přiřazují správné zvíře buď přetahováním nebo tužkou v rámci rukopisných poznámek. Učitel vysvětlí pojmy „domácí a volně žijící zvíře“ pomocí obrázků. Žáci pak rozhodují, zda zvířata žijí volně v přírodě nebo zda jsou domácí. Všechna zvířata umí pojmenovat. Třídí zvířata na skupiny - volně žijící, domácí. Žáci vypráví o tom, zda někdy uvedená zvířata viděli. K tomuto materiálu ještě existují zalaminované obrázky zvířat, se kterými žáci dále pracují - třídí je na skupiny, kompletují z nastříhaných částí. Délka trvání práce s tímto materiálem: Zhruba 30 minut Autor: Daniela Tájková Datum vytvoření: Podzim 2011 Speciální vzdělávací potřeby: ADHD, autismus, MP. Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět. Druh učebního materiálu: Interaktivní DUM Inovace: Rukopisné poznámky v rámci nového softwaru Microsoft Cílová skupina: Žák (s autismem, střední až těžkou MR). Stupeň a typ vzdělávání: ZŠ speciální, 1.stupeň, 1. období. Věková skupina: 6 – 9 let.

KŮŇ KRÁVA LIŠKA KOČKA PES ŽÁBA

Domácí zvířata jsou ta, která chováme na dvoře, ve stáji nebo doma Domácí zvířata jsou ta, která chováme na dvoře, ve stáji nebo doma. Člověk se o ně každodenně a pravidelně stará. Jsou to například: Kráva, koza, prase, kůň, husa, kachna, slepice, krůta, ovce, kočka, pes.

Volně žijící zvířata jsou ta, která žijí v přírodě Volně žijící zvířata jsou ta, která žijí v přírodě. Člověk se o ně stará velmi málo nebo se o ně nestará vůbec. Jsou to například: Srnec, jelen, jezevec, liška, žába, mravenec, divoká kachna, divoké prase, lasice, vydra, labuť, bažant, sova, datel.

Rozděl volně žijící a domácí zvířata. Správně je pojmenuj.

DOMÁCÍ ZVÍŘATA VOLNĚ ŽIJÍCÍ ZVÍŘATA

Zdroje a citace: Microsoft Office - Klipart