Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní druhy- procvičování ohebných sl. druhů- 1-5
Advertisements

VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Hodiny a režim dne pro první třídu.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Čertík Bertík Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_11VR-2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov. Anotace tento výukový materiál obsahuje pracovní postup výroby krabičky na pastelky formou prezentace Autor Dagmar Matúšů.
S l u n í č k o Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_15VR-2.
HODINY VY_32_Inovace_17VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace.
ROK – roční období VY_32_Inovace_16VA-2 Vypracovala : Mgr. Alena Vaňková ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace.
Povolání Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_09VR-2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Barevný ptáček VY_32_Inovace_14VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Narcis Práce s textilem.
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Parní stroj VY_32_Inovace_09KR-3
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
MISKA NA SLADKOSTI vy_32_Inovace_07MD-2
Práce s papírem a barvami
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Práce s papírem a drobným materiálem
Práce s papírem a barvami
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Mraveniště Práce s přírodninou.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
ZŠ a MŠ Nedašov, příspěvková organizace
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Sousední státy České republiky VY_32_Inovace_03KR-3
RISKUJ! VY_32_Inovace_01MT-3 autor: Mgr. Tereza Mačková
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Velikonoční ovečka VY_32_Inovace_04MD-2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace Materiál obsahuje pracovní postup výroby budíku z papíru formou prezentace. Autor Romana Vítková Datum zhotovení březen 2012 Jazyk český Očekávaný výstup pracuje podle jednoduchého slovního návodu a předlohy Speciální vzdělávací potřeby žádné Klíčová slova budík, hodiny, pracovní postup, práce s papírem Druh učebního materiálu prezentace Druh interaktivity aktivita Cílová skupina žák Stupeň a typ vzdělání základní vzdělávání - první stupeň Typická věková skupina 2.třída Celková velikost 4,70 MB

BUDÍK Já mám doma budíka, tik - tak, tik - tak, ale on mi netiká, tik - tak, tik - tak.

Já však vím co provedu, tik - tak, tik - tak, odnesu ho k sousedu, tik - tak, tik - tak.

Hleďte, já mám budíka, tik – tak, tik – tak, ale on mi netiká, tik – tak, tik - tak. Jenom, když se nakloní, v bříšku mu to zazvoní,

Soused pérko natočil, tik - tak, tik - tak, budík si hned poskočil, tik - tik, tak.

Vyrob si svůj vlastní budík.

Co budeš potřebovat? 2 tvrdé barevné papíry různých barev ciferník černý papír nůžky tužka lepidlo mosazná sponka

A co ještě? Šablony na obkreslení.

Do práce!

Všechny šablony si tužkou obkresli na barevný papír.

Potom jednotlivé tvary vystřihni.

Postupně k sobě části slepuj.

Nakonec připevni ručičky. Popros paní učitelku, ráda ti pomůže.

A máme hotovo.

Poznáš hodiny? Vyber správnou odpověď. dvě hodiny pět hodin čtrnáct hodin

jedna hodina dvacet dva hodin deset hodin

šest hodin osm hodin osmnáct hodin

půl sedmé čtvrt na sedm tři hodiny

půl desáté deset hodin tři čtvrtě na deset

devět hodin tři čtvrtě na dvanáct čtyři hodiny

Jste šikulky. Dejte se do práce. Ahoj!

Metodika: prezentace pomáhá učiteli při tradiční frontální výuce praktických činností ve třídě. Na začátku je motivace v podobě říkadla, které se dá ztvárnit pohybem. Prezentace pokračuje vysvětlením pracovního postupu při výrobě papírového budíku.V závěru si žáci na několika příkladech ověří své znalosti z prvouky - poznávání hodin. K prezentaci je doložen nákres šablon.

Použité zdroje: 120,000 CLIPART IMAGES. Ideal for home, office and school [CD-ROM]. [Cit. 2012-03-05]. Dostupný na WWW: http://www.gsp.cc AUTOR NEUVEDEN. Mcrarasek.wz.cz [online]. [Cit. 2012-03-05]. Dostupný na WWW: http://www.mcrarasek.wz.cz/prilohy/rikanky%20s%20ukazovanim.pdf VLASTNÍ TVORBA