Integrovaná marketingová komunikace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SOCIÁLNÍ EKONOMIKA SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR SPOLEČNOST VĚDECKOTECHNICKÝCH PARKU ČR Mezinárodní spolupráce AIP ČR a SVTP ČR v rámci programu INGO Pavel Švejda řešitel.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
… aneb Kreativní umění pro přímou komunikaci OLGA JURÁŠKOVÁ
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Direct marketing (stručně úvodem)
Úvod do integrované marketingové komunikace Leoš Bárta
Trestně-právní aspekty restrukturalizací Turnaround Management Association: Restrukturalizační fórum 2013 Ladislav Smejkal.
Komunikace a stimulování prodeje
Title Sub-title European Commission Enterprise and Industry Lukáš Procházka TC AV ČR Rámcový program pro konkurenceschopnost a inovace – účast českých.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Business Partnering „Nejdůležitější přísadou receptu na úspěch je umění vycházet s lidmi.“ Theodore Roosevelt.
Evropský rozměr informačních služeb pro mládež …nejsme v tom sami!
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
9.Komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Marketingový mix Petra Krajníková.
úvod pojetí a obsah marketingu
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_20_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
U.S. presidential election VY_32_INOVACE_3A17 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Ilona Čechová.
Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical.
Copyright 2009 FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS Luboš Výrostek Clearingové centrum centrální smlouvy.
Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?
Copyright, 2006 © EKRK.com EKRK-International Strategy EKRK in International Perspective EKRK and Added Value European Association of Real Estate Brokers.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategie prodeje textilního zboží
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_10_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Digitální Česko – veřejná konzultace Ing. Jan Duben ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb © 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Vítejte na MARKETINGU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_09.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Vítejte na MARKETINGU. Údaje Vyučující: Klára Doležalová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
8. Marketing.
Propagace
Integrovaná marketingová komunikace = a concept of marketing communications planning that recognizes the added value of comprehensive plan that evaluates.
Vítejte na Marketingu.
Základy marketingu. Údaje Vyučující: Klára Kašparová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
Ing. František Řezáč MASARYKOVA UNIVERZITA T – 8 Komunikační mix.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Mediální plán.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Představení podnikatelských aktivit v regionu. Kdo jsme: RHK Brno je samostatným právním subjektem v rámci sítě HK ČR. Byla zřízena na základě Zákona.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
3DR, outdoor, indoor. 3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry:
DIRECT MARKETING POSÍLENÍ ZNAČKY NA ZAHRANIČNÍM TRHU MIROSLAV NEČAS.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Marketingové techniky
Elektronický obchod z pohledu České republiky
Tvorba marketingového mixu
Vítejte na Marketingu.
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Vítejte na MARKETINGU.
Tomáš Fliegl Odbor vysokých škol
Transkript prezentace:

Integrovaná marketingová komunikace „An Army of One“ http://www.goarmy.com/nfindex.jsp = a concept of marketing communications planning that recognizes the added value of comprehensive plan that evaluates the strategic roles of a variety of communication disciplines – for exemple, general advertising, direct response, sales promotion, and public relations – and combines these disciplines to provide clarity, consistency, and maximum communications impact (American Association of Advertising Agencies).

Přímý marketing

Záruky nepodmíněná – „Vy buďte soudcem“ podmíněná časově omezená omezení poškození způsob použití pouze oprava n. výměna dvojitá záruka konkurenční zdramatizovaná nabídka ponechání

FEDMA (Federation of European Direct Marketing) – 2002 Survey on Direct and Interactive Marketing) Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) – 2002: nejdůležitější je stále adresný direct mail, roste neadresný direct mail, telemarketing Přístup opt-in, opt-out, projekt „Safe Harbor“, směrnice „balance of interest“

http://www.fedsa.be/en/5_publications/5-2_pwc.html

Přímý prodej Direct Selling in Europe - 1994-2003 evolution - Sales (in millions €) Number of direct sellers - 1994-2003 evolution http://www.fedsa.be/en/4_facts_figures/4-2_evolution.html

http://www.fedsa.be/en/5_publications/5-2_pwc.html

http://www.fedsa.be/en/5_publications/5-2_pwc.html

http://www.fedsa.be/en/5_publications/5-2_pwc.html

http://www.fedsa.be/en/5_publications/5-2_pwc.html

http://www.fedsa.be/en/5_publications/5-2_pwc.html

http://www.fedsa.be/en/5_publications/5-2_pwc.html

Multilevelmarketing 1940 – California Vitamins, později přejmenována na Nutrilite 2 nejlepší distributoři Rich DeVos a Jay Van Andel založili Amway Corporation 1960 Glen Turner založil společnost Glen W. Turner Enterprises 1975 – Federal Trade Commission a tzv. „Pyramidový zákon“ Rozsudek FTC vs- Amway 93 FTC 618

Nepřetržité programy předplatné automatické plány zásilek klubové plány Způsoby přihlášení: záporná volba závazek členský plán (slevová služba, předplatné katalogu a přizpůsobená služba)

Fixies - DM kampaň: „Rodičovský rádce“ produkt: plenkové kalhotky Fixies cíl. skupina: těhotné ženy gynekologové mající těhotné pacientky

Telemarketing out-bound (=odchozí) telemarketing = aktivní in-bound (=příchozí) telemarketing = pasivní

Direct-response TV marketing (DRTV) = televizní marketing s přímou odezvou Teleshopping

Převzaté zdroje: http://www.admaz.cz/o_nas.asp http://www.fedsa.be/en/5_publications/5-2_pwc.html http://www.fedsa.be/en/4_facts_figures/4-2_evolution.html http://www.multilevelmarketing.cz http://www.x-entertainment.com/messages/512.html Telemarketing a právní aspekty po vstupu do EU – MAM z 1. 12. 2003   Výdaje firem na přímý marketing v roce 2002 vzrostly o 14 procent – MAM Mezi Čechy slábne zájem o adresné nabídky a reklamy – MAM z 21. 9. 2004     GENERATION NEXT – MAM z 2. 6. 2003   Evropa žije direct marketingem – MAM z 28. 4. 2003   Přímý prodej v číslech – MAM z 15. 4. 2002   Přímý marketing. Strategie z 03.11.2003 NASH, E. Direct marketing Fixies pracují s direct marketingem. Strategie z 03.03.2003 Komerční call centra zažívají boom. Strategie z 03.03.2003 TÁCHA, D. Teleshoppingový boom v ČT. Strategie z 14.07.2003 Internetový marketing a elektronické obchodování. Strategie z 03.11.2003 Integrovaný přímý marketing. Strategie z 03.11.2003