Metodický pokyn Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající písmeno správné odpovědi. Po kliknutí na tlačítko „odpověď“ se zobrazí správná odpověď. Kliknutím na domeček se vrátíte zpět k základnímu trojúhelníku. Po návratu zpět se tlačítko automaticky zbarví šedě. Při špatné odpovědi necháváme políčko šedé. Při správné odpovědi klikneme opět na políčko – jednou nebo dvakrát – podle požadované barvy /jedno kliknutí barva červená, dvě kliknutí barva modrá/ Družstvo si může vybrat i šedé políčko - při výběru šedého políčka zadává vyučující náhradní otázku. Cílem hry je spojit 3 strany trojúhelníku.
1 1 1 1 2 2 2 2 3 3 3 3 4 4 4 4 5 5 5 5 6 6 6 6 7 7 7 7 8 8 8 8 9 9 9 9 10 10 10 10 11 11 11 11 12 12 12 12 13 13 13 13 14 14 14 14 15 15 15 15 16 16 16 16 17 17 17 17 18 18 18 18 19 19 19 19 20 20 20 20 21 21 21 21 22 22 22 22 23 23 23 23 24 24 24 24 25 25 25 25 26 26 26 26 27 27 27 27 28 28 28 28
1 H nemocnice hospital Měřím čas
2 T třetí the third Měřím čas
3 B krásný beautiful Měřím čas
4 W skříň wardrobe Měřím čas
5 P pošťačka postwoman Měřím čas
6 R bohatý rich Měřím čas
7 T ocas tail Měřím čas
8 S silnější stronger Měřím čas
9 BB největší pták the biggest bird Měřím čas
10 F peří feathers Měřím čas
11 MB masové kuličky meat balls Měřím čas
12 W vlna wool Měřím čas
13 SA nejmenší zvíře the smallest animal Měřím čas
14 C sbírat collect Měřím čas
15 D dcera daughter Měřím čas
16 W divočejší wilder Měřím čas
17 A malíř, malířka artist Měřím čas
18 E slon elephant Měřím čas
19 M měsíc month Měřím čas
20 I když, jestliže, pokud if Měřím čas
21 S křičet shout Měřím čas
22 T dvakrát twice Měřím čas
23 H slyšet hear Měřím čas
24 H mohutný huge Měřím čas
25 H bolest hlavy headache Měřím čas
26 B protože because Měřím čas
27 D zubař dentist Měřím čas
28 H kapesník hanky Měřím čas
Použité zdroje: Všechny obrázky čerpány : http://office.Microsoft.Com