EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_410, 21. sada, Přírodověda
Advertisements

Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Zpracovala Jitka Ciprová
Živočichové našich rybníků – ryby, obojživelníci a plazi
Základní skupiny živočichů
ZKUS ROZTŘÍDIT NĚKTERÉ ŽIVOČICHY
VY_32_INOVACE_34_ Prvouka 3.ročník Živočichové 1.
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Třída OBOJŽIVELNÍCI Tvoří přechodnou skupinu mezi vodními a suchozemskými obratlovci, vyvinuli se z lalokoploutvých ryb (latimérie podivná), dospělci.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
VY_52_INOVACE_PRV.3.30_Živočichové_pracovní list
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Třídění živočichů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.16
Živočichové - obratlovci
Obecná charakteristika + rozdělení.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
VY_52_INOVACE_13 Ryby pro 5. ročník ZŠ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
VY_32_INOVACE_13_ Přírodověda pro 4. ročník
OBRATLOVCI Ryby a obojživelníci.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_11.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s vnější stavbou těla ryb a mírně.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: STAVBA TĚL ŽIVOČICHŮ
Kmen: STRUNATCI podkmen: OBRATLOVCI nadtřída: bezčelistnatci
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorMgr. Marie Hanzlíková Datum NázevVY_52_INOVACE_23_ryby TémaŽivočichové.
RYBY. Stavba těla: Tělo se skládá z hlavy, trupu a ocasu, končetiny jsou přeměněné v ploutve. Pokryv těla: Tělo je kryto šupinami, které jsou neustále.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Savci - šelmy VY_52_INOVACE_30 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Třídění živých organismů
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Společenstva vod Živočichové
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Třídění živých organizmů 5. ročník
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Člověk je součástí přírody
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Obratlovci-prezentace
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Kytovci Autor: Mgr. Iva Hirschová
Obojživelníci VY_52_INOVACE_26 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_INOVACE_60_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic     EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_118_Ryby
OBRATLOVCI Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
OBRATLOVCI - POPIS Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Transkript prezentace:

EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost   Číslo a název klíčové aktivity: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Číslo DUM: VY_52_INOVACE_PR.4R.1C.08 Jméno autora: Mgr. Daniela Ševčíková Datum (období) vytvoření DUM: duben až květen 2013 Ročník: 4. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Klíčová slova: živočichové, savci, ryby, plazi, ptáci, obojživelníci Anotace: Žáci získají základní znalosti o třídění živočichů, seznámí se se základní charakteristikou ryb a obojživelníků. Druh učebního materiálu: Prezentace PowerPoint Očekávaný výstup: Žáci umí roztřídit živočichy, znají základní charakteristiku ryb a obojživelníků.

Třídění živočichů l. BEZOBRATLÍ OBRATLOVCI Ryby Obojživelníci Plazy Ptáci Savci Hmyz a další

TŘÍDĚNÍ OBRATLOVCŮ Třídíme je většinou podle prostředí, ve kterém žijí, jakým způsobem se pohybují, jak dýchají, čím se živí.

RYBY Jsou obratlovci. Žijí ve vodě. Pohybují se pomocí ploutví. Dýchají žábrami. Tělo mají zpravidla pokryto šupinami. Teplota těla je závislá na teplotě okolního prostředí. ZÁSTUPCI – kapr obecný, štika obecná, pstruh, cejn, sumec a další. Štika obecná Cejn Sumec

OBOJŽIVELNÍCI Jsou obratlovci. Nežijí v dospělosti trvale ve vodě. Mlok skvrnitý Jsou obratlovci. Nežijí v dospělosti trvale ve vodě. Dýchají v počátečním stádiu žábrami, která postupně zanikají. V dospělosti dýchají plícemi. Teplota těla je závislá na teplotě okolního prostředí. ZÁSTUPCI – skokan hnědý, mlok skvrnitý. Skokan hnědý

K O N E C Zdroje, obrázky, citace: Autorem materiálu je Mgr. Daniela Ševčíková, pokud není níže uvedeno jinak. Použity obrázky sady MS Office. Internetové zdroje: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Esox_lucius_Prague_Vltava_2.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Braxen,_Iduns_kokbok.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/File:Channelcat.jpg http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Mlok.JPG http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:European_Common_Frog_Rana_temporaria_(cropped).jpg K O N E C