NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, 509 01 Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/21.3750 NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_007_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLYěh BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a práce.
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko 1.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a práce.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a práce.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Charakteristika výukového materiálu
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Podstatná jména pomnožná, hromadná a látková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Mimoevropské literatury
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
MEZILIDSKÉ VZTAHY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Léto VY_32_INOVACE_59_Leto Prvouka - 2. ročník
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis 6. – 9. třída
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy : Základní škola Nový Kostel , okres Cheb
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Charakteristika výukového materiálu
Minerální látky jako podmínka života
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Opakování pojmů z ekologie
(český jazyk pro 1. ročník)
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Samohlásky - procvičování
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Lidské svaly a kůže ČLOVĚK.
Mgr. Veronika Vaňousová
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Kilogram Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
VY_32_INOVACE_22 Člověk a jeho svět, Prvouka – BESIP I ročník
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, 509 01 Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/21.3750 NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a práce s informacemi ČÍSLO A NÁZEV KLÍČOVÉ AKTIVITY I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti AUTOR Ema Koťátková PŘEDMĚT Prvouka (Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět) TÉMATICKÝ OKRUH Křesťanská výchova 2 NÁZEV DUM Snídaně 1 ROČNÍK 2. ČÍSLO MATERIÁLU VY_12_INOVACE_4_18_PR_Snídaně 1 DATUM TVORBY 19.12.14 ANOTACE Tento materiál je zařazen do vzdělávací oblasti Křesťanská výchova 2, žáci si procvičují čtení textu s porozuměním, dokončují vlastními slovy děj příběhu a odpovídají na otázky.

SNÍDANĚ

Apoštolové čekali na Ježíše a v noci šli na ryby Apoštolové čekali na Ježíše a v noci šli na ryby. Lovili celou noc a nic nechytili. Ráno po břehu kráčel muž a zavolal na ně: „Hoďte sítě na druhou stranu lodi. Tam jsou ryby.“ Poslechli a hned byla síť těžká a plná ryb. Jan řekl Petrovi: „To musí být Ježíš“. Ježíš je na břehu pozval na snídani.

Pokus se příběh dovyprávět.

Ježíš seděl u ohně a opékal si ryby. Výborně! Ježíš seděl u ohně a opékal si ryby.

Otázky Jací byli apoštolové v příběhu? Zklamaní a potom se radovali z úlovku. Kdo všechno v příběhu vystupuje? V příběhu vystupuje Ježíš, apoštolové, Petr a Jan.

Co máš rád na snídani ty? CHUTNALA BY TI RYBA K SNÍDANI?

Použité zdroje Galerie Klipart MS Office ARMOUR, M.C., Bible pro malé čtenáře. Dallas, Texas 2010. ISBN: 978-1-936479-07-8.