NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Advertisements

EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_738_9TR_CJ Autor: Mgr. Alena Pavelková.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje přehled mluvnických kategorií přídavných jmen. Zaměřuje se především na druhy a vzory. Vzdělávací.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
III/2 III C
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují druhy zájmen, žáci si pak.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_740_9TR_CJ Autor: Mgr. Alena Pavelková.
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují podle učebnice, zápisů.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Nejdříve si žáci zopakují s pomocí učitele a přehledu určování.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_739_9TR_CJ Autor: Mgr. Alena Pavelková.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_737_9TR_CJ Autor: Mgr. Alena Pavelková.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Druhy vět vedlejších VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.05. Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí – poznává funkcí vět vedlejších. Žák řeší drobné.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
KOMPLEXNÍ VĚTNÝ ROZBOR
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Kateřina Křížová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_276_ČJ8
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Hana Novotná Název : VY_32_INOVACE_02_3A02Čj9_Větné členy
Sochařské osobnosti 1. klasické období
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2880 ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT NÁZEV A ČÍSLO MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_13_S09-Čj-7 VYTVOŘENO: květen 2013 AUTOR: Naděžda Rauchová VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Jazyk a jazyková komunikace VZDĚLÁVACÍ OBOR: Český jazyk a literatura SADA: Český jazyk pro 7. ročník NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Ověřujeme si své znalosti

ANOTACE: Materiál slouží k ověření probraného učiv z tvarosloví a větné skladby. OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Žák samostatně vypracovává zadané úkoly a ověřuje si své vědomosti. ROČNÍK: 7. DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: Prezentace s aktivním doplňováním STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ: Základní vzdělávání - druhý stupeň POMŮCKY: Sešit, barevné fixy. CÍL – INOVACE: Podporuje aktivní zopakování,procvičování učiva s využitím interaktivní tabule METODICKÉ POKYNY: Žáci samostatně vypracovávají zadané úkoly.

Ověřujeme si své znalosti Český jazyk – 7. ročník

Socha je zhotovena z bronzu. Mezi nejslavnější umělecká díla patří socha řeckého atleta, který metá disk. Sochař Myrón zachytil závodníka v okamžiku těsně před vymrštěním disku. Sochař Myrón byl antický řecký sochař. Žil v polovině 5. století před naším letopočtem. Socha muže, který metá disk, je jediná Mirónova socha, která se zachovala v originále. Socha je zhotovena z bronzu.

Mezi nejslavnější umělecká díla patří socha řeckého atleta, který metá disk. Sochař Myrón zachytil závodníka v okamžiku těsně před vymrštěním disku. Vypiš z textu všechny základní skladebné dvojce. Urči slovní druhy. U přídavných jmen nejslavnější, řeckého urči všechny mluvnické kategorie. V jakém tvaru je přídavné jméno nejslavnější? Vytvoř ostatní tvary. socha – patří, který – metá, sochař Myrón - zachytil 7, 2, 2, 1, 5, 1, 2, 1, 3, 5, 1. 1, 1, 5, 1, 7, 1, 6, 7, 1, 1. nejslavnější – 4.p., č. mn.,rod stř., druh měkký, vzor jarní řeckého – 1.p., č. jed., rod mužs., druh tvrdý, vzor jarní 3. stupeň přídavného jména, slavnější, slavný

6. Zájmeno který nahraď synonymním zájmenem, urči druh zájmena. Mezi nejslavnější umělecká díla patří socha řeckého atleta, který metá disk. Sochař Myrón zachytil závodníka v okamžiku těsně před vymrštěním disku. 5. Z daných slov vypiš dvě slova ohebná: mezi, který, těsně, před, metá který, metá 6. Zájmeno který nahraď synonymním zájmenem, urči druh zájmena. jenž - zájmeno vztažné 7. U slovesa patří urči všechny kategorie. 3. os., č,j., zp. ozn., čas př., rod činný 8. Urči větné členy: atleta, v okamžiku, disk atleta – Pkn, v okamžiku – Puč, disk – Pt (4.p.)

…… socha řeckého atleta metajícího disk. Mezi nejslavnější umělecká díla patří socha řeckého atleta, který metá disk. Sochař Myrón zachytil závodníka v okamžiku těsně před vymrštěním disku. 9. Úvodní souvětí změň na větu jednoduchou. …… socha řeckého atleta metajícího disk. 10. Jak můžeš jedním slovem pojmenovat atleta, který hází diskem? diskobolos Nevztahuje se k textu: 11. Vyhledej ve větách několikanásobné větné členy a pojmenuj je: Pro opékání na ohni nebo na roštu postavíme poměrně malé ohniště. b) Mezi borovice se připletl ojediněle osamělý smrk nebo buk. c) Děti i dospělí se tu procházeli mezi různými stánky a atrakcemi.

Má obě ruce levé. Ruka ruku myje. Studené ruce – upřímné srdce. Mezi nejslavnější umělecká díla patří socha řeckého atleta, který metá disk. Sochař Myrón zachytil závodníka v okamžiku těsně před vymrštěním disku. 12. Napiš větné celky podle těchto schémat: „V……………..?“ m ………………….. . V …………….: „V ……………………. .“ „V ……………. ,“ m ……………. , „m …………….. .“ 13. Napiš jedno ustálené rčení (přísloví) na slovo ruka (ruce). Tvar slova můžeš měnit. Má obě ruce levé. Ruka ruku myje. Studené ruce – upřímné srdce.

Autor fotografie: Steve F-E-Cameron (Merlin-UK) Použité materiály: Text - vlastní Autor fotografie: Steve F-E-Cameron (Merlin-UK) http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:SFEC_BritMus_Roman_021.JPG