Nové učebnice pro výuku obecné chemie a angličtiny pro chemiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nákup služeb kapitola rozpočtu 5 Jiří Haken 1.
Advertisements

HALOGENIDY AutorMgr. Žaneta Hrubá Datum vytvoření Datum ověření ve výuce Ročník8. ročník Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací.
ICT ve výuce jazyků Mgr. Jana Sochorová Základní škola a Mateřská škola Česká Bělá.
Použití metody CLIL v hodinách MATEMATIKY na Střední škole stavební Jihlava.
7. setkání zástupců krajů Mgr. Marcela Stratilová pracovník pro EV, oddělení mládeže a sportu, KÚOK.
Využití ICT ve výuce anglického jazyka Autor:  Mgr. Markéta Šimková  PaedDr. Iva Jinková Brno Využití ICT ve výuce AJ1.
MÍSTO, KDE ŽIJI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
MATEMATIKA příklady (od PMQ software) přehledné prostředí v češtině, doprovázené mluveným slovem přehledné prostředí v češtině, doprovázené mluveným.
Dělení desetinným číslem Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
PLYNNÉ PLANETY Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_13_32.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_06_01_M7_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Racionální čísla Základní škola Libina, příspěvková.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_19_Z7_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Ostrovy Karibského moře Základní škola Libina,
Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada05 AnotaceAbeceda.
Nové učebnice pro výuku obecné chemie a angličtiny pro chemiky
CYLET Pro děti od 7-12 let Povzbuzují a kladně motivují žáky
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
41 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 4/06 Název materiálu: Hudební forma
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Bojíte se francouzštiny?
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název školy:ZÁKLADNÍ ŠKOLA NOVÝ KOSTEL,OKRES CHEB
zpracovaný v rámci projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Názvosloví binárních sloučenin
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
e-Mole - (relativně) nový časopis pro podporu výuky přírodních věd
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_11_AJ4
Přírodní zdroje na Zemi
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_34_Prázdninové plány
Český jazyk 6. ročník ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Jiřina Homolová
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
SPORT V ČESKÉ REPUBLICE OD ROKU 2012
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
zpracovaný v rámci projektu
Jméno autora:  Marie Roglová Škola:  ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_19_ Divadlo Alfa
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_12_Části obličeje
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Slovní druhy - procvičování
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_09_M8_Hanak TÉMA: Lineární rovnice
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Cambridge ESOL Young Learners English Tests – přípravné kurzy
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Dělení desetinných čísel.
Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak. Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_19_Test -PPČ
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_14
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Křížovka - sporty
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_02_Hudební obrázky
Transkript prezentace:

Nové učebnice pro výuku obecné chemie a angličtiny pro chemiky Hana Cídlová, PdF MU cidlova@ped.muni.cz

Elportál Masarykovy univerzity http://is.muni.cz/elportal/ Multimediální výukové materiály: Verze pro počítač Verze pro tablet Verze k tisku

Část „výukové publikace a e-kurzy“ Menu vpravo nahoře: chemie, příp. pedagogika Analytická chemie - odměrná analýza Chemické názvosloví anorganických sloučenin Ve dvou se to lépe táhne: chemie – přírodopis Ve dvou se to lépe táhne: chemie – zeměpis

Mělo již být zveřejněno  Chemistry – Vocabulary and Reading https://is.muni.cz/auth/do/ped/kat/fyzika/chemistry/index.html Interaktivní česko-anglický a anglicko-český slovník Výslovnost (rodilí mluvčí) Učebnice názvosloví Poslech (nahrávky souvislý text) Obecná chemie (cca 300 stran, učebnice 1. roč. VŠ) https://is.muni.cz/auth/do/ped/kat/fyzika/obecna_chemie/index.html Chyby zanesené zpracováním: doslovná kontrola – diplomant

… po včerejším čtení kapitol 10 - 17 bych Vás jen rád varoval, ať nejste na konferenci za ... . Že občas nesedí indexy, na to už jsem si zvykl, ale občas chybí celá věta nebo je uříznutá legenda k tabulce,… Zajímavé překlepy jsou u hybridizace (indexy sp orbitalů), uřízlé tabulky taky kapitola 11. pak někde jsou písmenka x místo násobící tečky /naprosto nahodile/, v předloze bylo ok, pak v předloze někde bylo za 1. až za 4., on to změnil na a)-d), ale u ad odkazujících na to již zanechal čísla, u kapitoly 17 jsou jiné fotky.   V čem oni programují? Kdybych měl více času, mám za to, že kdybych se to naučil, že to bude daleko přínosnější než toto, co (nejen) pan xxx a další předvádí... 

Děkuji za pozornost