Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Advertisements

Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_03_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Ve třídě je 24 dívek a 8 chlapců. Jakou procentuální část třídy tvoří chlapci? Co tvoří základ? Základ je 100 % Základ je celkový počet dětí ve.
Matematika a její aplikace
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_04_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_760.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Finanční matematika. 2. Kolik korun budeme muset zaplatit za půjčku úročenou 18,5%, splatnou po jednom roce, vypůjčíme-li si Kč? 1. Za kolik korun.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_20_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Procenta.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum :listopad 2012 Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Procenta – obchod VY_42_INOVACE_33_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Procentová část, základ, počet procent Kolik ušetříme na slevách? Splníme.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_13  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Slovní úlohy s procenty VY_42_INOVACE_18_01. Opakování - procenta Doplň: Základ je % % %
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_10 Procenta.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_33  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_06  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Úroky - samostatná práce
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
3 : : 4 Počítání s poměrem 5 : 20 VY_42_INOVACE_31_01.
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_19 Finanční matematika
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, 271 01 Nové Strašecí tel. 311 240 401, 311 240 400, email: zsnovstra@email.cz ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK NÁZEV: VY_42_INOVACE_21 AUTOR: Mgr. Petr Kubec OBDOBÍ: 2012-13 ROČNÍK: 7- 9   VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika a její aplikace TÉMATICKÝ OKRUH: Číslo a proměnná TÉMA: Praktická využitelnost poznatků o procentech  ANOTACE: Prezentace je sestavena z pěti slovních úloh s výpočty procent. Zaměření úloh zvyšuje gramotnost ekonomickou, finanční, čtenářskou. Úloha č. 5 je náročnější úloha s procenty, určená pro talentované žáky.

1. Z počtu 3 500 výrobků zjistila. kontrola 1, 6 % vadných. Jaký 1. Z počtu 3 500 výrobků zjistila kontrola 1, 6 % vadných. Jaký byl počet vadných výrobků? Vadných výrobků bylo 56.

Uzením ztrácí maso 45 % hmotnosti. 2. Ze 400 kg čerstvého masa dostaneme asi 220 kg masa uzeného. Kolik procent hmotnosti maso ztrácí uzením? Uzením ztrácí maso 45 % hmotnosti.

3. Náměstek ministra měl čistý. výdělek 31 875 Kč, což 3. Náměstek ministra měl čistý výdělek 31 875 Kč, což představuje 85 % z hrubého výdělku (t.j. před zdaněním). Vypočítej hrubý výdělek náměstka ministra. Hrubý výdělek je 37 500 Kč.

4. Kolika procenty byl úročen. vklad 85 000 korun, jestliže 4. Kolika procenty byl úročen vklad 85 000 korun, jestliže úrok za rok činil 8 670 Kč? Úrok je 10,2 %.

ÚLOHA S VYŠŠÍ OBTÍŽNOSTÍ 5. V 1. ročníku gymnázia jsou dívky a 30 chlapců. Chlapců prospívá 28, dívky všechny. Kolik je dívek, jestliže všech prospívajících žáků je 95 %? Dívek je 10.

ZDROJ: archiv autora