Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Advertisements

Matematika - 7. ročník Procenta % % % % % Stavební spoření 25 % státní příspěvek % Některé díly se vyskytují častěji. Pro setiny byl zaveden zvláštní název.
Úhel Převody jednotek velikosti úhlů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Mechanické vlastnosti plynů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
AZ KVÍZ desetinná čísla
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poetický slovník Opakujeme základní pojmy Návo d Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického.
Druháci a matematika 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Objem a povrch kvádru a krychle
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Obsahy rovinných útvarů
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
PYRAMIDA Kinematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Linda Kapounová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hra ke zopakování nebo procvičení učiva Test k ověření znalostí z fyziky tělesa a látky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
pedagogických pracovníků.
Obst und Gemüse Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Kvadratické nerovnice
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Rovnice s absolutními hodnotami
ČTVERCOVÁ SÍŤ Autorem materiálu a všech jeho částí, není - li uvedeno jinak, je RNDr.Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Černý Petr slovní zásoba ovoce − rusky
Porovnávání obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Délka kružnice, obvod kruhu
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
KARTY NA PŘIŘAZOVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Kolik je...? Pracovní listy
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DO 5 S KAMARÁDEM
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Hra Znáš některé dopravní značky?
Transkript prezentace:

Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Procenta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Jak postupovat ‒ návod pro použití 1. Obdoba známé televizní hry. Cílem je propojení všech stran trojúhelníka buňkami vlastní barvy, které družstva získávají za správné odpovědi. Pokud se žádnému družstvu ve stanoveném časovém limitu na hru strany spojit nepodaří, vítězí družstvo s větším počtem získaných buněk. 2. Hru mohou hrát dvě družstva (hráči). Hru ovládá a její průběh řídí učitel. 3. Po vylosování pořadí si družstva střídavě volí příklady ukryté pod jednotlivými buňkami s čísly. 4. Učitel dle náročnosti příkladu ukrytého pod buňkou stanoví a měří časový limit na výpočet a odpověď. 5. Pokud družstvo v časovém limitu příklad vypočítá správně, získává zvolenou buňku. Ke zbarvení buňky barvou družstva dojde po dvou, případně třech následných kliknutích na příslušnou buňku. 6. Pokud družstvo nestihne v limitu odpověď či odpoví nesprávně, dostává možnost okamžité odpovědi družstvo druhé. Pokud odpoví správně, získává příslušnou buňku ono. 7. Pokud však ani druhé družstvo neodpoví správně či o buňku nemá zájem a odpovídat tedy nechce, nezískává buňku ani jedno družstvo. Je možné si o ni v následujícím průběhu hry, kdy si ji některé družstvo opět zvolí, zahrát v rozstřelu. 8. Do rozstřelu pokládá učitel jakoukoliv otázku z oblasti očekávaných matematických znalostí žáků. Buňku získá družstvo, které rychleji odpoví správně. 9. V případě rovnosti počtu buněk i po vypršení časového limitu rozhodne o vítězi například hra „kámen, nůžky, papír“. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“.

1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23 23 24 24 25 25 26 26 27 27 28 28

Vypočítej: Řekni v procentech výsledný stav pro tvrzení: Množství písku na stavbě se snížilo o polovinu. 1 Výsledek: 50 % původního množství

Vypočítej: Vyjádři v procentech obsah vybarveného obrazce vzhledem k obsahu celého kosočtverce. 2 Výsledek:

Vypočítej: Jaké části celku odpovídá 5 %? 3 Výsledek:

Vypočítej: Pět zedníků má za úkol omítnout 25 stejných stěn. Osm z nich již mají omítnuto. Vyjádři v procentech, jakou část úkolu již mají splněnou. 4 Výsledek:

Vypočítej: Kolik procent je 800 dm3 z 320 litrů? 5 1 % … 320 l : 100 = 3,2 l x % … 800 l : 3,2 l = 250 800 dm3 z 320 litrů je 250 %. Výsledek:

Vypočítej: Čeho je více? 21,7 % z 56 dkg nebo 1,7 % z 8 kg? 6 (56 dkg : 100) . 21,7 = 12,152 dkg (800 dkg : 100) . 1,7 = 13,6 dkg 1,7 % z 8 kilogramů je více než 21,7 % z 56 dkg. Výsledek:

Vypočítej: Z kolika tun je 1,3 % rovno 33,8 kg. 7 100 % … 26 . 100 = 2 600 kg = 2,6 t Výsledek:

Vypočítej: Řekni v procentech výsledný stav pro tvrzení: Hlučnost zeslábla na jednu třetinu původní hodnoty. Výsledek: 8 Hlučnost je nižší a dosahuje původní hodnoty.

Vypočítej: Řekni v procentech výsledný stav pro tvrzení: Teplota se zdvojnásobila. 9 Výsledek: 200 % původní hodnoty

Vypočítej: Kolik procent je 1690 gramů ze 130 kilogramů? 10 1 % … 130 000 g : 100 = 1 300 g x % … 1 690 : 1 300 = 1,3 1690 gramů je 1,3 % ze 130 kilogramů. Výsledek:

Vypočítej: Vypočítej, z jakého základu je 300 % rovno 5,4. 11 1 % … 5,4 : 300 = 0,018 100 % … 0,018 . 100 = 1,8 Výsledek:

Vypočítej: Vyjádři v procentech obsah vybarveného obrazce vzhledem k obsahu kruhu. 12 Výsledek: Celý kruh … 100 %

Vypočítej: Co je více? 25 % z 200 nebo 14 ‰ ze 4 000? 13 Výsledek: (200 : 100) . 25 = 50 … (4000 : 1000) . 14 = 56 Více je 14 ‰ ze 4 000.

Vypočítej: Z jakého základu je 5 400 ‰ rovno 10800? 14 1 ‰ … 10 800 : 5 400 = 2 1 000 ‰ … 2 . 1000 = 2000 Výsledek:

Vypočítej: Čeho je více? 2,1 % z 8 dm nebo 0,2 % z 8 m? 15 Výsledek: (8 dm : 100) . 2,1 = 0,168 dm … (80 dm : 100) . 0,2 = 0,16 dm 2,1 % z 8 decimetrů je více než 0,2 % z 8 metrů.

Vypočítej: Řekni v procentech výsledný stav pro tvrzení: Osvětlení vzrostlo o pětinu. 16 Výsledek: 120 % původní hodnoty

Vypočítej: Jaké části celku odpovídá 12,5 %? 17 Výsledek:

Vypočítej: Vypočítej, kolik je procent . 18 Výsledek:

Vypočítej: Kolik procent je 0,4 z ½ ? 19 1 % … ½ : 100 = 0,5 : 100 = 0,005 x % … 0,4 : 0,005 = 80 0,4 z ½ je 80 %. Výsledek:

Vypočítej: Vypočítej, z jakého základu je 142 % rovno 340,8 km. 20 Výsledek:

Vypočítej: Obkladač měl za směnu obložit 25 m2 plochy. Obložil o 5 m2 více. O kolik procent překročil plán? 21 100 % … 25 m2 1 % … 25 : 100 = 0,25 x % … 5 : 0,25 = 20 Obkladač překročil plán o 20 %. Výsledek:

Vypočítej: Vypočítej jedno procento z . 22 Výsledek:

Vypočítej: Beton je míchán z cementu a štěrkopísku v poměru 1:4. Vyjádři v procentech množství cementu a množství štěrkopísku v jedné míchačce betonu (vodu zanedbáváme). 23 Výsledek: 20 % cementu; 80 % štěrkopísku

Vypočítej: Vyjádři v procentech obsah nevybarveného obrazce vzhledem k obsahu celého čtverce. 24 Výsledek:

Vypočítej: Čeho je více? 1,5 % z 12 litrů nebo 1,2 % z 15 litrů? 25 (12 : 100) . 1,5 = 0,18 l … (15 : 100) . 1,2 = 0,18 l Je to stejné! Výsledek:

Vypočítej: Z dvaceti obdélníčků je jich třináct vyšrafováno. Vyjádři v procentech, jaká část celkového obsahu všech obdélníčků je vyšrafována. 26 Výsledek:

Vypočítej: Řekni v procentech výsledný stav pro tvrzení: Drát se zahřátím prodloužil o čtyři setiny své délky. 27 Výsledek: 104 % původní délky

Vypočítej: Vypočítej jedno procento z 0,987. 28 0,987 : 100 = 0,00987 Výsledek: 0,987 : 100 = 0,00987

Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2010-05-26]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: Obrázek na pozadí: <http://www.clker.com/clipart-white-board.html> Smajlík: <http://www.clker.com/clipart-thumbs-up-smiley.html> Šipka: <http://www.clker.com/clipart-23732.html>